אצלי מורכב הברידג'סטון battle wing bw-501
LokiMonsteR
אצלי מורכב הברידג'סטון battle wing bw-501
LokiMonsteR
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חן חן ותודה על ההמלצה.
עוד שאלה. אתמול בראשון ביציאה מצומת בסיבוב בעליה האחורי זרק קצת. אולי דרדרת כבישים מצויה ואולי לחץ אוויר גבוה מדי.
למיטב זכרוני הנתון המומלץ שמספק היצרן מתייחס לטמפ' של 20 מ"צ.
אם מיד לאחר רכיבה מאומצת (עליות של פוריה) ביום חם, רוצים לדעת מה הלחץ הנכון, מה הדבר נכון לעשות?
להבנתי את הלחץ מודדים כשהצמיג חם ולפיכך למדוד אחרי רכיבה מאומצת.
בכל מקרה אם זה לא קרה שוב ( בהנחה שהמשכת לרכוב בכבישים מפותלים) אז סביר להניח שהאובדן אחיזה היה בגלל תנאי הדרך.
הלחץ אם אני זוכר נכון 26 קדמי ו28 אחורי ( אבדוק מחר בדיוק כיסיתי את הילד).
עריכה:
אגב כשהצמיג חם הלחץ עולה ולכן אז יש כאלו שיאמרו כשהצמיג קר למדוד.
האמת שאני לא בטוח מה נכון
יש לא מעט דיונים בנושא האמת שבnc זה פחות קריטי ההבדל בין חם לקר ו3 או 4 psi לא ממש ישפיעו).
LokiMonsteR
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 23-03-2019 בשעה 13:46.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI