אין שום ערפל. המידע מאוד ברור.
כל יצרן רכב וכל יצרן צמיגים מורה בפירוש על מדידה כשהצמיג קר.
הלחץ אוויר שהיצרן נותן הוא פשרה מכיוון שאין לו אפשרות להורות לכל רוכב בכל משקל ובכל טמפרטורה כמה לנפח.
כשהוא כותב 36-42 הוא לוקח בחשבון שברכיבה הצמיג מתחמם. מחמם את האוויר שבפנים וגורם לו לנסות להתפשט. מכיוון שהוא לא יכול, הלחץ עולה.
המקום היחיד שבו (אולי. אין לי מושג במכונאות מרוצים) מודדים על צמיג חם, זה במסלול, כשמשקל הרוכב+אופנוע ידוע עד לרמת הגרם.



ציטוט ההודעה בתגובה