אני הייתי מתקין צופר חלופי פשוט וחזק שלא דורש ריליי וחיווטים ומחליף לפני ביקורים במוסך.
ממש לא מובנת לי ההתעקשות של הונדה על מחיר התקנת פנסי דרך/ערפל.
האם הם לא מאמינים ביכולת של עובדי המוסך להתקין אותם בלי להרוס ?, פחד מבעיות חשמל ? אולי עניין של שיווק ?
העניין הוא שהם מפרסמים פנסי ערפל באתר שלהם..
אני הייתי מתקין צופר חלופי פשוט וחזק שלא דורש ריליי וחיווטים ומחליף לפני ביקורים במוסך.
אני אשרוד את תקופת האחריות ואז נזמין צופר אוויר :-)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בדקת ב-YD ?
לחבר שלי (cb500x) הציעו להתקין פנסי ערפל בסביבות 900 ש"ח (פנסים 800 ועוד 100 התקנה, מ"אבנוע")
מאמין שגם צופר יתקינו לך.
והם מורשי הונדה..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
להתקין הם מוכנים רק שזה יפגע באחריות
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
900 ש"ח לפנסי ערפל זה לא הגיוני בעליל. אפשר לקנות ברשת צמד פנסי לד באזור המאה שקלים.
הסיבה שמתנערים מאחריות על חשמל היא שתקלה במערכת החשמל יכולה להשפיע על מליון ואחד דברים אחרים באופנוע. ולא תמיד ניתן להצביע על הקשר הישיר. בנוסף, מוצרים ממקור עלום, עם נתונים לא ברורים (99 אחוז מהתוצרת הסינית), הם בעייתים. ראיתי לא מעט רכבים שעלו באש בגלל אלתורי חשמל.
אם מדובר על מוצר אפטרמרקט שמאושר ע"י היבואן/יצרן (מאושר, פירושו עומד בתקינה מינימלית, ושהנ"ל גוזרים עליו איזשהו קופון), הם עלולים להסכים מהסיבות הברורות.
אם אתה ממש חייב פנסי ערפל, ואתה מוכן ללכת לבית משפט ביום בו תרצה לממש אחריות על משהו שלא קשור לחשמל, אתה מוזמן להרכיב. רק תצטרך להוכיח שההתקנה לא גרמה לתקלה.
פנסים הם מוכנים צופר הם לא מוכנים.
לכן אני לא מבין את ההיגיון.
מה יש בצופר שאין בפנסים.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מסכים עם אייל אני הייתי עד לרכב חדש שנשרף כליל בגלל מטען סיני של אייפון והנהג נתבע במלוא עלות הרכב .
היום חברות הביטוח והיבואנים מחפשים רק איך לא לשלם במקרה של מימוש אחריות/נזק מצד הלקוח,
הם יהפכו את העולם ואבא שלו ויש להם אנשים שיודעים לעשות את זה,בכדי להוכיח שמקרה קרה בגלל רשלנות פושעת של הלקוח אל תתן להם סיבה.
אדון נעם היקר אינני שמאי וגם לא מומחה שריפות ואיני מתיימר להיות ,אך זו הקביעה של השמאי ושל מכבי אש .נכתב במקור על ידי נעם 1;14
1705
אם אתה מעוניין לדעת מוקד השריפה החל במצת הרכב (מטען אייפון לא מקורי) והתפשט על הדשבורד, מה ש"?הניע" את האש היה חלון שנשאר קצת פתוח וגרם לשריפה להיות כליל ולא מקומית, הרכב כמובן הושבת והסב נזק לחברה (חברות ליסינג לא מבטחות ביטוח מקיף) ולכן התביעה הוגשה לנהג על רשלנות. המקרה קרה בקניון בפ"ת לפני כמה שנים אתה מוזמן לבדוק.
סע ברכה
מנצל את השרשור לוידיאו משישי במסלול שדה תימן. הדרכה של הונדה ופרוריידינג.
בסשן הפתוח חילקו אותנו לשלוש בקבוצות- מהירים, רגועים והקטע של בינוניים מתחיל ב -2:30.
יש גם החלקה קטנה של רוכב אחר לקראת הסוף.
למרות שהכלי לא בדיוק נועד למסלול, היה פשוט כיף.
על הדרך הפנמתי שאני לא נשאר עם ה NCX לעוד הרבה זמן.
לא צעיר מדי אנוכי אולם רוח הקרב עדיין מפעמת בחלצי, אמנם לא תמיד ולא בכל רכיבה אבל למדתי שלא הכמות
היא הנחשבת, אלה האיכות והסיפוק.
סקס יכול להיות מהיר, אגרסיבי, נטול שמות, באחורי המועדון או בבית השימוש, עם מישהי שהייתה או לא הייתה גבר
בעברה, או לילה רך בצימר מפנק כשמסביב הכל שלג.
ספגתי לא פעם הפסדים כואבים לאופנוענים שהיו נחותים משמעותית מזה שרכבתי עליו באותו הרגע, כי הרוכב היה טוב
ממני, ולמען הדיוק ההיסטורי גם נתתי לא פעם מנה מרשימה לכאלה שרכבו על אופנוע טוב יותר.
למדתי שזה לא בושה להפסיד לרוכב טוב יותר, אבל די מבאס להפסיד לרוכב בינוני על אופנוע טוב.
ה-NC עושה בדיוק את מה שביקשו ממנו, לא יותר ולא פחות. רוכב מוכשר יוציא ממנו הרבה יותר עד גבול היכולת של
האופנוע וקצת יותר רוכב מיומן ונחוש יעבור את היכולת ברכיבת קצה ויפתיע טובים ממנו.
בסוף היום, כשמכסים את האופנוע בפינה וקושרים את הגלגל, רכיבת קצה היא החלק הקטן ביותר בחיי הרוכב, את
רוב הזמן הוא מבצע ברכיבת מנהלה או טיולים עם התפרצויות זעם.
אז נכון הבחירה היא בין סקס במועדון או בצימר כל אחד לפי אהבותיו.
תמונת אילוסטרציה לתשומת לב:
![]()
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 15-04-2019 בשעה 08:00.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הnc בהגדרה שלו הוא כלי תחבורה ואין לו כפל משמעות.
הוא לא נועד להיות כלי ספורטיבי משום סוג.
יעילות היא שם המשחק וככזה הוא יוביל אותך מנקודה א' לב' כאשר העלויות מינימליות.
הוא יעניק נוחות סבירה קצב סביר והכל ללא דראמה משום סוג.
בכבישים טכניים רוכב ממוצע ידע להפיק ממנו את המיטב גם פה לא נמצא ריגוש אבל הקצב עשוי להיות מאוד גבוהה וללא דרישות מיוחדות.
בגדול הכבישים החביבים עליו הם הכבישים הצדדיים או לחילופין כבישים בין עירוניים.
על כביש 6 הnc קצת (לפחות בעיניי) חלש.
הוא כן נע מעל קצב התנועה אבל חסר לי קצת כח.
האמת שאני כן רואה זוגיות ארוכה עם הnc
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI