בגדול מה שנחשב זה כמה אני ממלא בסוף היום.
אני עוקב אחרי התדלוקים והכל מתוייק ומאורגן מיום 0.
השתדלתי לאפיין את אופי הרכיבה ברוב הפעמים ולרשום.
את התדלוק אני מקפיד לעשות על ג'ק האמצע וממלא עד מפלס קבוע עד כמה שניתן.
אני מניח שניתן יהיה ללמוד מהטבלה על אופי הכלי ואולי גם על אופי הרכיבה שלי.
אני מניח שחלק מהעניין זה גם עד שהמנוע "יפתח" למרות שאחרי 7000 קילומטר זה כבר אגדה אורבנית ( או שלא).
שושנים - אתה צודק שהכלי אמור להיות יותר עירוני/פרוורים אבל חוכמת ההמונים עשויה להשפיע כי הקונספט הוא טוב והרעיון של תא המטען במקום מיכל הדלק, הארגזים וכו' עם תוספת כח קלה תניב כלי תיור משובח בעל ממדים סבירים ואפשרויות איחסון נהדרות וכל זה בחבילה קומפקטית ולא כמו שאר הקרוסטוררים עם המימדים הענקיים.
אני יכול להצהיר כאן קבל עם עדה, פורום וטרולים שאם יוציאו גרסה מחוזקת של הNC וישמרו על הממדים הקיימים אני במידת האפשר (בתקווה שאוכל כלכלית להרשות לעצמי) ארוץ לרכוש NC חדש.



ציטוט ההודעה בתגובה