עמוד 24 מתוך 72 ראשוןראשון ... 14222324252634 ... אחרוןאחרון
תוצאות 346 עד 360 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #346
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    חלפים ועלי אקספרס לאופנוע חדש ויקר, נראים, ומרגשים זולים, שלא לדבר על הנזק שהם עלולים לגרום ולא תמיד מבצעים את העבודה. אחרי כמה חודשים הם נראים עוד יותר גרוע.

    חלפים מבית טוב מבצעים את העבודה ומוסיפים ערך, גם בתוספות האלה יש את הדגמים העממים דוגמת גי ווי ואחרים ויש את דגמי היוקרה
    הנחשבים רזומה וכד'. חשוב לדעת לבחור נכון.

    נושא הרוח הוא נושא בעייתי כיוון שהתחושה וההרגשה היא סובייקטיבית ונתונה למשתנים רבים, אפילו למעיל הרכיבה יש השפעה על התחושות בקסדה ומסביב. אמש הייתה רוח נוספת מעבר לרוח שנוצרת ברכיבה ויש מצב שזאת ההשפעה שהרגשת.

    את העבודה הטובה ביותר ליעילות מגן הרוח הרגשתי בטיול בספרד על ה-G/S 1200 של BMW רכבתי בגשם שוטף במהירות של 90 קמ"ש וטיפות הגשם נהדפו מהמשקף הקדמי כלפי מעלה מעל הקסדה ומעל הרוכבים אנחנו נשארנו יבשים. שיחה ביני לבין הג'ינג'ית התנהלה מקסדה לקסדה דרך משקף פתוח ללא רעשי רוח מרבים. באופן אישי לא נראה לי קריטי מול מה שאני חווה היום בורסיס או באופנועים אחרים שרכבתי ללא שום כיוון מגן הרוח. להבנתי מדובר בתחושה אישית או מחשבה שניתן להגיע לתנאים של רכב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #347
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שלושת האופנועים הקודמים היו בעלי אופי שונה:

    נתחיל מהסוף:

    הבאנדיט 1200S זצ"ל היה בעל פיירינג קדמי ועליו הותקן על ידי הבעלים ממנו רכשתי את האופנוע משקף שהגיע ככל הנראה מגדלנוע.
    העסק היה אומנם לא יפה בלשון המעטה ואף זכה לכינוי הציפורן אבל היה יעיל ביותר.

    אחריו הגיע הXV950 שלא משנה מה הרכבתי עליו מיגון הרוח היה זוועה. נו בכל זאת בובר.

    אחריו הGTR עם משקף מתכוונן האמת שזו הייתה מכונת תירות אולטימטיבית שלפי שמועות ( אני לא עברתי את ה125.4) יודעת לטוס מעל 200 קמ"ש בזוג בראש מורם וללא דרמה מעבר לזה כבר מומלץ להוריד את המשקף והחשמלי לרכון קדימה כל הדרך לכ300 ( לא אני כמובן הכל מפורומים בחו"ל).

    ברור שמשקף יכול לתעל את האוויר אבל זה לא מספיק וגם תיכנון מבנה הפלסטיקה למטה הוא שיקבע האם תשייט בנוחות או תרגיש כאילו חזרת מהופעה של מטאליקה.

    הNC לא תוכנן מראש לשיוט מהיר משקף עשוי להשפיע על יציבות הכלי נידנודים ומה לא.

    השושנים צודק בכל הקשור למשקף שתוכנן נכון ואני מניח שחברות גדולות אכן יבחנו את המוצר בהשוואה לסתם יצרן.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #348
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    ....תיכנון מבנה הפלסטיקה למטה הוא שיקבע האם תשייט בנוחות או תרגיש כאילו חזרת מהופעה של מטאליקה....שושנים צודק בכל הקשור למשקף שתוכנן נכון ואני מניח שחברות גדולות אכן יבחנו את המוצר בהשוואה לסתם יצרן.
    מגיע למי שכותב לך את החומר בונוס. באנלוגיה המגן של GIVI זה כמו לחזור מהופעה של הגבעתרון. אף שערה מגבותי העבותות לא זזה ממקומה. אם התוספות משביחות את האופנוע? בעיני הבעלים כמובן. מבחינה כלכלית לא תחזיר גם רבע מההשקעה. לקונים הפרטיים והמוסדיים זה לא משנה כמו השנה, הק"מ והמחיר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #349
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מחפש מיגון רוח לא השבחה של מחיר.
    מן הסתם גם הארגזים המקוריים ומגן המנוע לא יחזירו את ההשקעה אבל הם מובילים יופי ערכת קפה עם 2 גזיות פינג'אן גדול פינג' ן קטן בקבוקי מים עוגיות מיגון ושאר הפתעות שכל אופנוען צריך להשתמש בעת צפייה בזריחה

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #350
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    11111
    י

    חיש קל הגענו לעצירה ראשונה לא הרחק מעמק המעיינות והפסקת קפה שם קיבלתי מחמאות על הקצב שכמובן לא אפרט כדיי לא לפגוע באף משועמם שעשוי לקרוא את השקרים והשטןיות שאני מעלה ברשת.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    ///////////////////////////////////////////////////////0///////////////////////////////////////////////////////////////////
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #351
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ///////////////////////////////////////////////////////0///////////////////////////////////////////////////////////////////
    נו...



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #352
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ///////////////////////////////////////////////////////0///////////////////////////////////////////////////////////////////
    מקסיקני הולך על פסי רכבת, מה לא ברור?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #353
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    48
    כנראה ששאלו כבר, אבל איך אתה מסתדר עם הגובה?

  9. #354
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mute צפיה בהודעה
    כנראה ששאלו כבר, אבל איך אתה מסתדר עם הגובה?
    לאיזה כיוון? הגעה לרצפה או צפיפות ברגליות?
    אם אתה שואל מהצד הנמוך של הסקאלה, אז אין בעיה (אני פחות מ165).

  10. #355
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני 1.71 אין לי בעייה עם הגובה שלו או מנח הרגליים.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #356
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    12 אלף וקצת
    יצאתי לבקר את מונסטרסון בעכו ולשחרר קצת את הנסלי שישבה בחנייה ללא מעש בגלל הקורונה והרוצחעת 125.

    הnc הניעה כרגיל וללא דרמות ושמנו פעמינו לכביש שש.
    קצב רכיבה גבוהה במונחי הnc אבל ללא מאמץ
    תוך כשעה וקצת עצרנו באלונית לתדלוק ושתייה קלה ומשם צפונה.

    באזור קריית אתא הנסלי שבקה חיים והמנוע נדם.
    ירדתי לימין.
    בראש מתחיל להריץ תרחישים.
    מנסה להניע והסטרטר נותן תיק קטן וזהו.

    התחלתי נוהל ביקורת לשלול הפתעות והכלי לא מניע.
    בראש רצו שתי דברים מנוע תפוס (מאידך ההגיון אמר שלא כי אז היה ננעל גלגל אחורי) וטעינה.

    התחלתי טלפונים להודיע על איחור ולחפש את הטלפון של שירות הגרירה.

    לאחר שמצאתי אמרתי שניתן לסטרטר עוד צ'אנס.
    בדקתי שמן לפני ההתנעה והכל תקין
    נסלי הניעה.
    אבל דיווחה על תקלה.

    חיפשו מהיר בגוגל לקח אותנו למוסך מורשה הונדה שהיה 7 קילומטר ממני.
    החלטתי שיעיפו מבט כדי שלא יהיו בעיות.
    תוך דקות ספורות הגענו.
    הסברתי שאני מירושלים ואני פשוט רוצה שיעיפו מבט על הכלי ויאמרו לי האם עליי לגרור אותו.

    חייב לציין שהבינו ונתנו לי קדימות לבדיקה.
    בחור בשם אמיל (אם אני זוכר נכון) לקח את נסלי תחת חסותו.
    חייב לציין שכל בורג שהוא פירק הוא חיבר למקומו כדי שלא יתערבבו ובכללי נתן לי תחושה טובה.

    אחרי מספר דקות ושיחה קצרה המחשב אופס אבל לא ממש ידעו להצביע על תקלה למעט המצבר.

    הבעתי רצון לרכוש חדש (למרות שלא השתכנעתי שזה המצבר) אך לא היה להם והפתרון היה הטענה של המצבר.

    אחרי כשעתיים יצאתי כשנפרדתי מכ420 שקל.
    על פניו הרגשתי שאפילו הפקידה (שנשואה לבעל הבית) לא ממש הרגישה נוח עם הסכום.

    הדרך לעכו וחזרה הייתה ללא שום דרמות כולל 2 טיולים שעשיתי אחרי הבדיקה בתנאי דרך שונים מה שגורם לי להרגיש לא נוח כי ראשית המצבר לדעתי בסדר ושנית שילמתי 420 שקל לאיפוס תקלה וטעינת מצבר שאני כמעט משוכנע שהוא תקין (אני לא מוצא זמן לקפוץ למוסך שלי).

    בקיצור אני יצאתי מהמוסך עם רגשות מעורבים.
    מחד שירות טוב מאידך שילמתי סכום לא קטן על ספק תקלת מצבר ספק תקלה אחרת ויותר עצוב שלא היה מענה לתקלה שהם חושדים בה.

    אני לא מוצא את הזמן לפנות לשירות של הונדה או לבדיקת המצבר שאני בטוח שהוא תקין.

    היום חזרנו מסיבוב נחמד לאזור בית גוברין
    נס לי תפקדה יפה
    בגדול כלי אהוב ונחמד.

    תמונות מהסיבוב היום

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #357
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    420 לדיאגנוסטיקה וטעינת מצב? מה זה השטויות האלה? מחיר גבוהה מכל פרופורציה.

    סתם בשביל ההשוואה, ניר מהמוסך הראשי בכפ"ס עזר לי להתקין תושבות וסבל לארגז ל-NC שלי (כשאני אומר עזר אני מתכוון התקין) וכשפניתי לשלם לו אמר לי סע לשלום ותהנה.
    וכאלו מקרים קרו לי במספר מוסכים עם מספר דברים שונים.

    אני סבור שבסה"כ הנסלי שלך פרקה קצת בזמן ששיחקת עם הצעצוע של הילד, שום דבר שטעינה טובה לא תסדר.

  13. #358
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני יצאתי מירושלים הספקתי לעצור באלונית לדלק להניע ללא בעייה ולרכב עד אזור קריית אתא שם נתקעתי.

    אחרי שהצלחתי להניעה הניעה בקלות ללא תחושה של מצבר עייף וכך גם במוסך

    גם לאחרונה היא מניעה ללא בעייה גם אחרי עמידה של כמה ימים

    לכן אני כמעט משוכנע שלא מדובר במצבר.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #359
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ויותר מזה - האופנוע באחריות!

  15. #360
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מה המקלה שהופיעה במחשב?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO