שלושת האופנועים הקודמים היו בעלי אופי שונה:
נתחיל מהסוף:
הבאנדיט 1200S זצ"ל היה בעל פיירינג קדמי ועליו הותקן על ידי הבעלים ממנו רכשתי את האופנוע משקף שהגיע ככל הנראה מגדלנוע.
העסק היה אומנם לא יפה בלשון המעטה ואף זכה לכינוי הציפורן אבל היה יעיל ביותר.
אחריו הגיע הXV950 שלא משנה מה הרכבתי עליו מיגון הרוח היה זוועה. נו בכל זאת בובר.
אחריו הGTR עם משקף מתכוונן האמת שזו הייתה מכונת תירות אולטימטיבית שלפי שמועות ( אני לא עברתי את ה125.4) יודעת לטוס מעל 200 קמ"ש בזוג בראש מורם וללא דרמה מעבר לזה כבר מומלץ להוריד את המשקף והחשמלי לרכון קדימה כל הדרך לכ300 ( לא אני כמובן הכל מפורומים בחו"ל).
ברור שמשקף יכול לתעל את האוויר אבל זה לא מספיק וגם תיכנון מבנה הפלסטיקה למטה הוא שיקבע האם תשייט בנוחות או תרגיש כאילו חזרת מהופעה של מטאליקה.
הNC לא תוכנן מראש לשיוט מהיר משקף עשוי להשפיע על יציבות הכלי נידנודים ומה לא.
השושנים צודק בכל הקשור למשקף שתוכנן נכון ואני מניח שחברות גדולות אכן יבחנו את המוצר בהשוואה לסתם יצרן.