12 אלף וקצת
יצאתי לבקר את מונסטרסון בעכו ולשחרר קצת את הנסלי שישבה בחנייה ללא מעש בגלל הקורונה והרוצחעת 125.
הnc הניעה כרגיל וללא דרמות ושמנו פעמינו לכביש שש.
קצב רכיבה גבוהה במונחי הnc אבל ללא מאמץ
תוך כשעה וקצת עצרנו באלונית לתדלוק ושתייה קלה ומשם צפונה.
באזור קריית אתא הנסלי שבקה חיים והמנוע נדם.
ירדתי לימין.
בראש מתחיל להריץ תרחישים.
מנסה להניע והסטרטר נותן תיק קטן וזהו.
התחלתי נוהל ביקורת לשלול הפתעות והכלי לא מניע.
בראש רצו שתי דברים מנוע תפוס (מאידך ההגיון אמר שלא כי אז היה ננעל גלגל אחורי) וטעינה.
התחלתי טלפונים להודיע על איחור ולחפש את הטלפון של שירות הגרירה.
לאחר שמצאתי אמרתי שניתן לסטרטר עוד צ'אנס.
בדקתי שמן לפני ההתנעה והכל תקין
נסלי הניעה.
אבל דיווחה על תקלה.
חיפשו מהיר בגוגל לקח אותנו למוסך מורשה הונדה שהיה 7 קילומטר ממני.
החלטתי שיעיפו מבט כדי שלא יהיו בעיות.
תוך דקות ספורות הגענו.
הסברתי שאני מירושלים ואני פשוט רוצה שיעיפו מבט על הכלי ויאמרו לי האם עליי לגרור אותו.
חייב לציין שהבינו ונתנו לי קדימות לבדיקה.
בחור בשם אמיל (אם אני זוכר נכון) לקח את נסלי תחת חסותו.
חייב לציין שכל בורג שהוא פירק הוא חיבר למקומו כדי שלא יתערבבו ובכללי נתן לי תחושה טובה.
אחרי מספר דקות ושיחה קצרה המחשב אופס אבל לא ממש ידעו להצביע על תקלה למעט המצבר.
הבעתי רצון לרכוש חדש (למרות שלא השתכנעתי שזה המצבר) אך לא היה להם והפתרון היה הטענה של המצבר.
אחרי כשעתיים יצאתי כשנפרדתי מכ420 שקל.
על פניו הרגשתי שאפילו הפקידה (שנשואה לבעל הבית) לא ממש הרגישה נוח עם הסכום.
הדרך לעכו וחזרה הייתה ללא שום דרמות כולל 2 טיולים שעשיתי אחרי הבדיקה בתנאי דרך שונים מה שגורם לי להרגיש לא נוח כי ראשית המצבר לדעתי בסדר ושנית שילמתי 420 שקל לאיפוס תקלה וטעינת מצבר שאני כמעט משוכנע שהוא תקין (אני לא מוצא זמן לקפוץ למוסך שלי).
בקיצור אני יצאתי מהמוסך עם רגשות מעורבים.
מחד שירות טוב מאידך שילמתי סכום לא קטן על ספק תקלת מצבר ספק תקלה אחרת ויותר עצוב שלא היה מענה לתקלה שהם חושדים בה.
אני לא מוצא את הזמן לפנות לשירות של הונדה או לבדיקת המצבר שאני בטוח שהוא תקין.
היום חזרנו מסיבוב נחמד לאזור בית גוברין
נס לי תפקדה יפה
בגדול כלי אהוב ונחמד.
תמונות מהסיבוב היום
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי