אז מה היה לנו מפברואר 2019 ועד היום?
14,000 קילומטר ושתי תקלות ראשונה מנעול ארגז אחורי שסודר ללא חיוב ותקלת חשמל עליה דנו פה.
הוצאות 90,008 שקל כולל מחיר רכישה, ציוד (קסדה ועוד כל מיני), שמן שרשרת, ביטוחים וכמובן דלק.
פילוג חלקי של ההוצאות:
רכישה 64.208 ליד ראשונה מיבואן - המחיר כולל מטען USB, ארגז וסבל, ארגזי צד ותושבת וכלוב למנוע.
דלק 3689 ( ייתכן שפיספסתי תדלוק או שתים )
ביטוח 11,141
טיפולים 987 ( 1000 היה חינם, 6000 הוחלף שמן למרות שלא צריך ו 12000 לפי הספר).
תקלת חשמל 420 ש"ח אני מחכה לתשובת הונדה לגבי החזר כי האופנוע באחריות ונטען שזה מצבר והמצבר תקין לגמרי ( בגדול אם לא יכירו בזה אני מניח שאחזור באופנוע הבא לסוזוקי שהנסיון האישי שלי היה לא פחות ממעולה - ברור לי שיש מי שנכווה מהם כולל חבר טוב עם סטורם 650 שמקלל את הכלי והחברה)
בגדול הNC מתגלה ככלי נהדר יש לי מכר שהוא על הNC השני שלו ומשתמש בו ככלי עבודה לכל דבר ולתחושתי זה יהיה כלי שיאריך חיים וגם ימשיך היצור לאורך שנים בפורמט כזה או אחר.
לשאלה אם אני ארכוש אחד נוסף בגדול כן בתנאי שיקבל קצת יותר שרירים כי אומנם רציתי כלי מתון אבל מתון שידע לשייט בכביש כמו שש ולא לעבוד קשה.
ונכון אף אחד לא אוהב את כביש שש אבל לפעמים רוצים להגיע מהר הבייתה ואז הוא האופציה הטובה ביותר.