שקט תעשייתי.

סיפור המצבר לא חזר והאופנוע ממשיך להניע כל פעם שאני מבקש ממנו וזאת למרות שבמהלך רוב השבוע האופנוע עומד ואני משתמש בכלי רכב אחרים.
לצערי אני מאוכזב מהשירות של הונדה ששאלה פשוטה על החזר כסף על בעייה שלא קיימת ( המצבר) לא מסוגלים לחזור וככל הנראה למדו מיבואן אחר שאני ממש לא אוהב.

כמנהל שירות (אם יש לי ספק ) הייתי מפנה את הלקוח למוסך השירות הקרוב אליו ובודק את הטענות שלו או מזכה את הלקוח וזו פעולה שככל הנראה הונדה מפאת לחץ הקורונה וריבוי התקלות אינה מסוגלת לעשות (אנו כבר כמה שבועות אחרי הפנייה שלי להחזר).

אני לקראת החלפת צמיג אחורי ומתלבט מה לרכוש במקום הצמיג הקיים (בפורומים היו קצת תלונות על הצמיגים שמסופקים עם האופנוע - לטעמי הוא היה בסדר גמור)

כאשר האקסיומה אורך חיים על חשבון אחיזה עומדת פה וברקע העובדה שהNC לא ממש כלי ספורטיבי ולכן אפשר להתפשר בנושא האחיזה.

זהו בערך להיום