ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
שוב יש בארץ כמה סוגי אספלט וכביש בטון אחד (לטרון נחשון) האחיזה באותו צמיג משתנה בניהם.

אבק, חול ושמנים על הכביש גורם נוסף.

פני הצמיג וזוויות חיתוך החריצים משפעים על שטח הפנים של הצמיג וניקוז המים.

עכשיו רוב הצמיגים שמקבלים תו תקן יעמדו בתנאי הסף, משם לתרכובת הגומי יש משמעות.

לכל אופנוע יש מאפיינים שונים משקל, סגנון רכיבה, אפילו רמת התחזוקה של האופנוע משפיעה
כוון לחץ אוויר משמעותי ומשתנה בדרישות.

ככה שאפילו אותו צמיג ירגיש אחרת אצל כל רוכב.

בסופו של יום צמיג הוא סוג של העדפה שמסתמכת על המון דברים ושיקולים שונים, לכן אין כאן מנצח
ברור או זוכה.
מסכים עם הרוב חוץ מהמסקנה
יש צמיגים (לרוב קשיחים) שמחזיקים הרבה זמן או ק"מ -דבר שמתבטא לרוב בפחות אחיזה וההיפך. צמיגים שמספקים יותר אחיזה ונגמרים מהר יחסית.
הקונטי שייכים לסוג השני. ההבדל עבורי היה מאוד ברור. לא משהו ברמה של אחוזים בודדים. ניתן גם להרגיש את ההבדלים בסגסוגת (גומיש או פלסטיש) עם הציפורן.