איזה יופי. נראה לי שעברנו לידכם הבוקר בדרך אלון תוך כדי הצילומים
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
אפשר לשבת גב אל גב עם ארגזי הצד? זה לא מפריע לרגלי הצלמת?
איזה יופי. נראה לי שעברנו לידכם הבוקר בדרך אלון תוך כדי הצילומים
Sent from my moto g(7) power using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
אחשלו, אתה "מספר" על צילום תמונות במקום להעלות אותם.
ואתה חבר הנהלה בכיר.
לאן הגענו לאן?
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אני מניח שהוא לא רוצה לעשות ספוילר. כי תמונות דווקא יש.
היה לי כיף ומעניין.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יום שני
הונדה כצפוי מתנערת מהאחריות כמיטב יבואניי ישראל.
אפילו את הלא הם לא טורחים לענות ואני עדיין מחכה לאייל שיצור קשר.
בעקבות פוסט שהעליתי בנושא בפייסבוק חזר אליי מאיר מביג בוייז שם רכשתי את הnc..
הוא אמר שיעזור ואכן ניסה ללכת לקראתי במקרה שלו בהחלט (להבנתי ייתכן 'אני טועה) מלפנים שורת הדין מאחר והוא זכיין ולא חייב לי כלום.
הבחור באמת רוצה לשמר את הלקוחות ואיכפת לו ואני באמת ממליץ להונדה לקחת אותו כמנהל שימור לקוחות. ואם בכל זאת תרצו לרכוש הונדה גשו אליו הוא מבין עניין.
מה למדתי מהסיפור:
1. הונדה מתנערת מאחריות (בדומה ללא מעט יבואנים אחרים הם לא המציאו את הגלגל).
2. הזכיינים ככל הנראה לא באמת חלק מהרשת מה שאומר שאתה תקוע עם מוסך מרכזי בלבד וככל הנראה יש רק אחד בשבח וככל הנראה אין גב לפשלות שלהם.
3. במקרה של התקיעה הייתי צריך ללכת לy.d בירושלים שם אני מטפל ואני בטוח שהייתי מקבל מענה נכון ולא לסמוך על מוסכי רשת זרים.
4. זו מסקנה בפעם השנייה שלא שווה לרכוש כלי חדש כי אחריות זו בדיחה.
5. הקפדה על מוסכי רשת/זכיינים לא באמת נותנת שקט או אחריות ולכן לך למוסך שאתה סומך עליו.
6. ככל הנראה שם המשחק יהיה למצוא כלי יד ראשונה עם מעט קילומטרים.
בהיררכיה אצלי:
סוזוקי מקום ראשון
הונדה מקום שני
ימאהה שלישי
קוואסאקי אחרון.
סעו בדרכים טובות.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מטפל ברעננה ולדעתי זה מוסך של הונדה. לא זכיין. הסיבה- אם יקרה משהו ששווה לי לבזבז זמן ולריב עליו (אני מדבר על משהו בקנה מידה גדול) יהיה לי יותר קל לפנות להונדה העולמית במידה והיבואן לא יתן אחריות.
אחרי האחריות?
השאיפה היא לראות מוסך רק כשאצטרך אישור בלמים לטסט עוד 13 שנה.
לוקי אתה מזכיר לי את הסיפור הבא:
"מדען" החליט לעשות ניסוי על זבובים, תפס לו כמה זבובים חיים והתחיל:
לזבוב הראשון הוא תלש רגל הציב אותו על השולחן אמר לו זבוב עוף, והזבוב התעופף לדרכו.
המדען שלנו רשם בפנקס בהתלהבות-זבוב בלי רגל 1 יכול לעוף.
המשיך הבחור ותלש לזבוב השני 2 רגליים ושוב, "זבוב עוף" והזבוב השני עף....
שוב נרשם בפנקס זבוב בלי 2 רגלים יכול לעוף.
ככה עד לרגל השישית, "זבוב עוף" והזבובים האומללים עפים.
נגמרו הרגלים והמדען מוסיף גם תלישה של כנף אחת, "זבוב עוף" והמסכן לא מסוגל להתרומם
"זבוב עוף".... וכלום.
רץ המדען לפנקס ורושם:
זבוב בלי 6 רגלים וכנף לא שומע!
הסקת המסקנות שלך לוקה בחסר!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
עכשיו בכדאי לא לגנוב את ה-"רעם" מהסיפור אני גם ארחיב:
קנית קוואסקי GTR ישן אם היית מכין קצת שעורי בית ולומד על הכלי היית יודע שיש לו בעיות מסוימות ככל שהוא מתבגר זה לא סוד
תנאי ההחזקה שלו אצל הבעלים הקודמים לא היו ידועים, ועדיין הוא היה נהדר עד שהגיעו התקלות, בחרת לגשת ליבואן שידוע לכל
כחובב כסף ושונא לקוחות. סבבה. נדפקת במבצע של מטרו הוספת חתימה שעלולה להתפרש גם כלשון הרע, אבל היו כאלה שדווקא
הרוויחו במבצע הזה. שרות חרא-גאווה ישראלית. מה קשור קאוואסקי?
בלילה חלמת על ה-אקס המיתולוגי הסוזוקי בנדיט שהיה אצלך בתקופת האבן וכילד מאוהב בחרת להתעלם (בניגוד אלי) מכל החסרונות
שלו. (כשמאוהבים קשה לקבל ביקורת אבל כשרכבתי עליו ידעתי לשמוע את הסיפור האמתי שלו)
בגחמה של רגע קנית את היאמהה החדש, אופנוע קסטום חיקוי הראלי יפני, לזכותך יאמר שמכרת אותו באותה המהירות למיטב זכרוני
עוד לפני הטיפול. היינו בעצם עשית עליו סיבוב מבחן שנכשל בהתאמה.
בלילה שוב הרטבת כשחלמת על האקס.
אח"כ החלטת שאתה רוצה להתמתן, לא רוצה הוצאות, לא רוצה מהירות, רוצה יעילות ומקום לאיפור, קנית אופנוע חדש, ללקק ממנו את השמנת
לקלף את הניילונים לשכוח את האקס, לא הלך לך כי האקס היה צעיר פזיז מהיר מתאים לנער שהיית לפני עשור וחצי, אתה מתגעגע
לנעורים לא לאופנוע סוג של פנטזיה. ואז גליצ' קטן ההונדה השתעל, ככה בקטנה, אפילו לא ברור ממה, וכן נפלת על מוסך זין,
יש כאלה מה לעשות. משם הצלחת להסיק שהונדה חרא, קוואסקי זבל יאמהה אגדה אורבנית, וזבוב בלי כנף ושש רגלים לא שומע...
אה כן והבנדיט מלך.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 10-08-2020 בשעה 14:30.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
רן שכחת את השורה התחתונה - לך תקנה ורסיס. במקרה של ינון זה באמת האופנוע שהכי מתאים לו.
סדר הדברים שלך קצת מוטעה.
מהסוף להתחלה:
מטרו אין פה לשון הרע אחרת כבר היו מרימים אותנו על טיל.
קניתי אופנוע בX שקלים מטרו החליטו להפטר ממלאי ועשו מבצע קוטל קנים האופנוע נהיה שווה X מינוס קוטל קנים אין פה שום דבר שלא נכון.
עובדתית מטרו מייבא יותר מחצי מהמותגים היפנים ועוד מותגים עובדה!!!
הGTR היה בהחלט כלי בעייתי עם תופעות של בלאי כגון חלודות וחיישנים ספק אמינות ספק תחזוקה בכל מקרה כלי סבבה לרכיבה וכמובן צחיריי תחזוקה של מטרו.
הימאהה אכן פשלה שלי וכאמור ראה סעיף א'.
ההונדה כאופנוע כלי מצויין גם אמין. מה לעשות שהאחריות של הונדה זו רמאות ( כנראה שנגיש תביעה אני הולך לבדוק את המצבר אצל בעל מקצוע שיתן חוות דעת ישלמו גם על זה ועל הוצאות עוכר דין שישלח להם בלי לפגוע בזכויות).
היו לי 5 סוזוקים מוצהרים כולם היו מצויינים כנראה עניין של מזל רובם משומשים וכן הבאנדיט היה נהדר זה שאתה לא התחברת זה סיפור אחר.
אין לי ספק שהונדה כלי אמין היבואן/המוסך הבודק אחרי שאחזור עם תשובה מוסמכת נעדכן אם יש לי עילה לתביעה.
וכן נכון לרגע זה אין כמו סוזוקי אחריו הונדה מטרו אני נמנע מלדרוך אצלם אבל ימאהה עדיף בעיניי על קאוואסאקי אז קאוואסאקי אחרון במדרג.
ושוב מציין לטובה את מאיר מביג בוייז שבהחלט ראוי לקבל קרדיט וחבל שהונדה הורסים לו.
ואין כמו באנדיט
לך תדע אולי נרכוש את אחד מיורשי העצר
האם אמרתי כבר שלא היה ולא יהיה ואין כמו באנדיט?
ונזכרתי בסוף
בקבלה רשום בעיית טעינה
טעינת מצבר
האם זה לא מכוסה באחריות
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 11-08-2020 בשעה 21:32.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
[QUOTE=lokimonster;168970]סדר הדברים שלך קצת מוטעה.
מהסוף להתחלה:
מטרו אין פה לשון הרע אחרת כבר היו מרימים אותנו על טיל. סבבה
קניתי אופנוע בX שקלים מטרו החליטו להפטר ממלאי ועשו מבצע קוטל קנים האופנוע נהיה שווה X מינוס קוטל קנים אין פה שום דבר שלא נכון
היו כאלה שהרויחו מהמהלך אתה נפלת בגלל עיתוי גרוע.
עובדתית מטרו מייבא יותר מחצי מהמותגים היפנים ועוד מותגים עובדה!!! זה כבר נושא אחר הקרטל פה אנחנו מסכימים!
הGTR היה בהחלט כלי בעייתי עם תופעות של בלאי כגון חלודות וחיישנים ספק אמינות ספק תחזוקה בכל מקרה כלי סבבה לרכיבה וכמובן צחיריי תחזוקה של מטרו.
כל כלי מעל 10 שנים והרבה ק"מ הוא פתח לבעיות יש כאלה שיותר וכאלה שפחות ועדיין לא מעיד על אמינות החברה.
הימאהה אכן פשלה שלי וכאמור ראה סעיף א'.
מודה ועוזב ירוחם
ההונדה כאופנוע כלי מצויין גם אמין. מה לעשות שהאחריות של הונדה זו רמאות ( כנראה שנגיש תביעה אני הולך לבדוק את המצבר אצל בעל מקצוע שיתן חוות דעת ישלמו גם על זה ועל הוצאות עוכר דין שישלח להם בלי לפגוע בזכויות). אחריות היא עניין לוויכוח יש דברים שהיא מכסה ויש שלא על זה שווה לריב.
היו לי 5 סוזוקים מוצהרים כולם היו מצויינים כנראה עניין של מזל רובם משומשים וכן הבאנדיט היה נהדר זה שאתה לא התחברת זה סיפור אחר.
על כל סוזוקי שהיה לך בתור ילד עם פחות הבנה ופחות ידע, יהיו עוד חמישה עם בעיות, רכבתי בעבר על גרוטאות שהיום לא ארכוב עליהם בתשלום אז מה?
אין לי ספק שהונדה כלי אמין היבואן/המוסך הבודק אחרי שאחזור עם תשובה מוסמכת נעדכן אם יש לי עילה לתביעה.
וכן נכון לרגע זה אין כמו סוזוקי אחריו הונדה מטרו אני נמנע מלדרוך אצלם אבל ימאהה עדיף בעיניי על קאוואסאקי אז קאוואסאקי אחרון במדרג.
שובו של המדען שלא יודע להסיק מסקנה נכונה...
ושוב מציין לטובה את מאיר מביג בוייז שבהחלט ראוי לקבל קרדיט וחבל שהונדה הורסים לו.
ואין כמו באנדיט
לך תדע אולי נרכוש את אחד מיורשי העצר
האם אמרתי כבר שלא היה ולא יהיה ואין כמו באנדיט?
ונזכרתי בסוף
בקבלה רשום בעיית טעינה
טעינת מצבר
האם זה לא מכוסה באחריות
כחול
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 13-08-2020 בשעה 08:08.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בכל מקרה
נחזור לנושא אליו נתכנסנו.
חיי עם הnc
הפרק הפעם שירות לקוחות של הונדה.
כעת שהקבלה בחוץ
האם יש לי סיבה להתמרמר או לא.
רק מציין שהאופנוע עדיין באחריות
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 11-08-2020 בשעה 21:31.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
באמת ובתמים לא מבין למה במדינתנו המופקעת לקנות אופנוע חדש כשיש כל כך הרבה משומשים עם ק"מ אפסי אחרי ירידת הערך שהיד הקודמת ספגה...
מוסכים טובים בארץ הם יוצא מן הכלל, לא כלל.
כנ"ל שירות שהוא מעל לסביר מינוס.
כל אחד עם 2 ידיים שמאליות ו-3 יחידות אנגלית פותח מוסך וחושב שהוא מכונאי בחסד.
לגבי ההונדה - אני חושב שמההתחלה ה-NC לא התאים לך. המשכת לאמר שחסרים לך 20 סוסים במנוע, וזה מובן, זה לא אופנוע לכולם. מבחינת האמינות, לא יודע מה לאמר לך, את שלי קניתי עם 83 אלף ק"מ, עברנו 10 אלף יחד ומעבר לטיפול ופרונט נוזל (שקניתי בידיעה שהוא נוזל), האופנוע לא משהק ונותן לי ראש שקט, ולהפתעתי יכול לרוץ עם סופסרפורטים בסדר גמור.
אני חושב שויסטרום יתן לך את מה שאתה מחפש יאמר לזכותם של סוזוקי, בכל השנים שלי עם ה-GS500, גם עם התקלות הכי הזויות כמו חור בצד המנוע, מחזיק רגלית הילוכים שחוק שגרם לי לנסוע 50 ק"מ על רביעי בכביש מהיר וכו', תמיד הגעתי למוסך בנסיעה ולא גרירה. רק אל תצפה לזה שלא תהיה לך אף לא תקלה אחת איתו.