ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
הסיבה היחידה שקניתי חדש (אוקי, אחרי שנרשמה יד על היבואן וירדו כמה אלפים מהמחירון). היא כדי לא להתעסק עם מכירה, בדיקה, קניה...
One stop shop.
אבל מראש ידעתי שאני מפסיד כאן לא מעט כסף. לא מעט בכלל. במקרה שלי לא היתה לי הפריווילגיה של זמן, וכן היה לי כסף פנוי.
בהחלט לא פתרון שמתאים לרוב השפוי.
רכשתי אותו ממגוון סיבות
אחדות סותרתות את האופי שלי אחרות קלעתי בול.

לגבי הננסי

האופנוע מצויין אני בטוח שהתקלה הייתה איזה "גליצ'" של חיישן או ספק קטבים של מצבר שנפתחו והיה צורך לחזק.

גם אני רכשתי אותו כיד ראשונה מהיבואן כשעומד לנגד עיניי עניין האחריות ושתוך שנתיים אני מתחדש (שם אחד לוקח אחר חדש אני מניח שהפור היה נופל על האפריקה עם קיט הנמכה או אם השמועות נכונות בNC המחוזק ).

בכל מקרה אני דיי איבדתי אמון ביבואנים ואני מבין שאין סיבה למעט אולי ההנאה להוציא כלי חדש מניילונים.

אחרי שראינו סיפורי אימה על כשל שסתומים ועוד כל מיני תופעות ואתה חווה את זה על בשרך עם משהו מינורי כמו מה שקורה אצלי אתה מבין שאין טעם לרכוש כלי במחשבה שהאחריות זה סוג של ביטוח.

בתוך זה נכנס נושא הזכיינים שאם הונדה מתנערת מאחריות מולם מה הטעם ללכת למוסך מורשה למעט מוסך של היבואן.