נ.ב
שושנים
הבאנדיט נמכר לפני כ4שנים.
היה אצלי 6שנים.
מודל 2001
נרכש עם 60k מיד ראשונה.
נמכר אחרי שעבר אצלי מעל ל40k.

טופל על ידי מיסטר מוטו שזה מורשה סוזוקי.
מעולם לא נתקע

היתה תקלת חשמל אחת שישי עבד עליה מעל 4שעות עד שאיתר את הנתק שנגרם בגלל האזעקה (חיבור חיצוני) לא לקח שקל ולא הייתה אחריות.

היו עוד קצת דברים בגלל בלאי טבעי כמו שיפוץ משאבת בילום וגומיות של הקאליפר שפתרו את נושא הבלם הספוגי.

אבל הבאנדיט נקנה ב25000 שקל.
ואגב נמכר ב24000 שקל וכמה קילו תמרים

אז נכון שמבחינת מחירי טיפולים הם לא היו זולים אבל מנגד תמיד היו ישרים.

לבסוף( פשוט זה מחזיר אותי לנושא שירות של הונדה.)

בקוואסאקי טיפלתי ברק אופנועים (גם שייך לישי ודודו )
הבחור טעה בתמחור של הפלאגים או משהו כזה ופשוט שלח הודעה טעיתי תגיע יש לך זיכוי שאותו ניצלתי כשנתיים אחרי בשביל הדיאלים

אז בבקשה יושרה עסקית ותודעת שירות של מוסך קטן אבל עם תודעת שירות גדולה.

יעידו ישי דודו ועוד מוסכים שביקרתי.

מעולם לא ביקשתי הנחה אני בא ומשלם באהבה רבה.

מה שקורה פה עם השירות של הונדה זה בזיון.

אני העלתי פוסט בפייס על הנושא שכרגע הוקפא.
והמצחיק שעדיין הם שואלים בכל מני דרכים מה אני רוצה ולא מצליחים להבין שאני רוצה חזרה 420 שקלים על תיקון שהיה אמור להיות מכוסה באחריות.

אני לא רוצה צמגים בהנחה או הנחה בטיפול.
אני רוצה 420 שקל שאותם אשלם לזייתוני או פואד על צמיגים שבהונדה אחרי ההנחה שהציעו לי יעלו 300 שקל פחות (בערך) כולל התקנה.




Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk