שוב אם היה כשל בטעינה - אז המצבר פרק בגלל בעיית טעינה.
אני יעיז ואומר שלהערכתי אם המצבר היה נהרס בעקבות הכשל בטעינה אזיי היו צריכים להכיר באחריות גם על המצבר.

אני מזכיר שרכבתי מירושלים עד חיפה אחרי שנתקעתי האופנוע כן הניע והסטרטר היה חזק ומצבר שהתרוקן לא יהיה מסוגל להניע את האופנוע ולכן אני גם שואל אם אכן היה צורך בטעינה.

אנחנו יכולים לדון עוד הרבה בתחילתו של דבר:
1. המצבר תקין ועדיין עובד נהדר כ3 חודשים וחצי אחרי הביקור במסך הנ"ל.
2. בקבלה רשום בעיית טעינה
3. מישהו צריך לשאת בעלויות ובמקרה הנ"ל זו הונדה.

* מציין שזה היה מוסך ארעי שהגעתי אליו כדי לוודא שאני יכול לחזור ברכיבה ושאין תקלה מורכבת יותר ( תודה לאל ולמוסך שלא החליף מנוע וטען שלא היה שמן - הנה גישה אופטימית ושמחה ).
* בגלל שרשום באתר של הונדה שזה מוסך של הרשת וככזה חשבתי שיש ערך לאחריות של החברה וניגשתי לשם.
* אני מטפל בירושלים אצל Y.D מוסך נהדר עם אנשים טובים שברור לי שלא היו מתנהלים כך.