ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
אני לא אהבתי אותו מהרגע הראשון. האחורי היה בורח בכל לחיצה על הגז. את הקדמי החלפתי אחרי 14k והוא היה במצב חדש. פלסטיק טהור במרכז. הרגשתי שמרחק הבלימה איתו התארך ושה-ABS היה נכנס לפעולה בכל לחיצה חזקה במהירות נמוכה של תנועה עירונית.

בצד החיובי בצדדים יש לו גומי משובח. לדעתי האנג'ל GT נותן תמורה הרבה יותר טובה למחיר ועדיף גם על ה-GT2 שהחליף אותו.
היום קראתי את זה בMCN ונזכרתי בדיון כאן, כנראה הרוד GT 5 מהווה שידרוג שבדיוק בה לתת מענה למה שאתה הרגשת ברוד 5
על הXR היו לי רוד GT וכמו שנאמר לא זזו מילימטר

People love the Road 5 and it’s easy to see why but they didn’t suit our RS that well. Our fitter says they have the softest construction so would work well on a lighter bike. Michelin also now produce the Road 5 GT to suit larger touring bikes, which have a stiffer construction.