סוף דבר

הכסף הוחזר.

לצערי דבר שהוא אלמנטרי מצריך מאבקים ויותר עצוב שמדובר פה באמת על פלטה שולית ואני שואל את עצמי במקרה של כשל יקר יותר מה היה קורה (ראה ערך קריסת שסתומים בקוואסאקי וחברות נוספות).

אם חשבתי שרכישת כלי חדש מחברה תיתן רשת ביטחון אז היא באמת מפוקפקת ואני בספק אם היא שווה את אובדן הערך ( מנוע עולה פחות מירידת ערך הכלי ) של כלי חדש שעולה על הכביש.


לגבי חברת מאיר אני באמת ממליץ לכם לחשוב איך לייעל את שירות הלקוחות.

משפטים כמו ניסיתי להשיג אותך ולא הצלחתי
ועם הטכנולוגיה היום בה יש וואטסאפ או sms אין דבר כזה ניסיתי ולא הצלחתי.

יותר מזה היתה פנייה תתקשרו תשאלו האם זה היה לשביעות רצונך?

שמישהו יעכוב במחשב על תלונות ויפקח דרך גליון רישום על השתלשלות העניינים.

אני בא מתחום התפעול ומתן שירות ואני מוכן לתת לכם ייעוץ חינם אין כסף איך לתפעל שירות לקוחות ראוי.



Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk