לדעתי זה משהו שמהווה סיכון ( אם אני מבין את המהות של המצערת הנ"ל).
כל נגיעה תיתן תגובה קיצונית.
יש נזק במצערת רבע למעט שצריך להתרגל?
לדעתי זה משהו שמהווה סיכון ( אם אני מבין את המהות של המצערת הנ"ל).
כל נגיעה תיתן תגובה קיצונית.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אה, בשביל זה יש כידון לחץ, בד"כ שמים קומפלט
סתם, אבל הבנתי שאפשר לשים גג"ש קדמי עם יותר שיניים, או אחורי עם פחות שיניים, ואז התאוצות יורדות להבנתי והמהירות הסופית עולה.
אם אני מבין נכון, מכל הסיפור ביחד, מצערת רבע + שינוי גג"ש -
יוצא שנזרק יותר דלק למנוע על אותה תנועת יד, יחד עם שינוי gearing מתאים (איך זה נקרא בעברית?) יוצא שהאופנוע "חזק יותר" - יכול או להאיץ יותר טוב או לשייט על סלד נמוך יותר (די מיותר במקרה של ה-NC).
המחיר הוא צריחת דלק.
התאוצות נשארות זהות.
תגובת המצערת ליד פשוט יותר מהירה.
זה פשוט לשים פול גז ברבע סיבוב מצערת.
נראה לי מטופש לעשות בכל היבט
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
גם לי זה נראה מטופש אבל אני בטוח שאפשר להשפיע על מהירות סופית או מומנט דרך גלגלי שיניים בגיר או בשרשרת. הסט אפ מהמפעל מכוון לעמידות, לא לביצועים.
הידית תהייה או רגיזה יותר, שום דבר מעבר.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
זה מיועד בעיקר למתחרים, שימושי גם למי שיש לו מהלך מצערת ארוך מדי והוא מוצא את עצמו כל פעם מסובב, מחליק את היד למטה - וממשיך לסובב.
יום חלקלק
אתמול קיבלתי תזכורת של חורף
יצאתי בבוקר למזג אוויר נהדר כשבאחת הצמתים אני רואה קטנוען עומד ובודק את עצמו.
משיחה קצרה הנ"ל החליק על סולר שלזג על הכביש ולמזלו לא קרה לו כלום למעט קצת שריטות לקטנוע.
למעשה הייתי צריך להודות לבחור כי הוא הכין אותי לבאות ומאחר והסולר זלג לאורך הדרך אז הייתי בקשר עין עם התוואי שלו וכשכבר זה חצה את נתיב הרכיבה שלי הייתי מוכן לזה.
כמובן שהנושא דווח לחיריית ירושלים שאני בספק כמה היא פעלה ( כשחזרתי העפתי מבט לחפש שאריות חול ולא ממש ראיתי - ייתכן גם שעבר מטאטא או סתם התפזר)
יציאה מהמשרד ניגשתי לרכוש קצת חול לחתול מזון לו ולכלב וכשיצאתי מהחנות החל טיפטוף.
כפועל יוצא הורדתי קצב והתחלתי להתפלל שאכן אגיע ללא דראמות.
הכביש חלק ומגעיל והגשם עם האבק יוצר בוץ על המשקף.
סנדלי המלאכים התמודדו בסדר ולמען האמת לא היו דרמות מכיוון מערכת הABS.
הגענו בשלום החתול שבע ומחרבן אגב הוא למסירה אם מישהו רוצה את בצלאל סמוטריץ' ( השם של החתול )
הכלב שמח גם
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
האנג'ל ג' י טי יודעים להתמודד עם כביש חלק, גם אני רכבתי בגשם ללא בעיה. הם מדהימים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שמעתי שדווקא הROAD5 עדיפים במצב רטוב.
בכל מקרה רכבתי לאט מאוד עם המון מקדם ביטחון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בננסי על 54 סוסוניה זה קצת מעבר למה שצריך
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הקושי איתם היה כפול - 1. איבוד אחיזה בפתיחות (שבאמת פחות רלוונטי לננסי); 2. הארכת מרחק בלימה/כניסה מוקדמת של abs בתנועה עירונית כתוצאה מאיבוד אחיזה, שכן רלוונטית לננסי.
שתי הבעיות הנ''ל החלו לאחר שעברתי מאנגל GT לרואד 5 ונפסקו ברגע שהחלפתי את הרואד באנג'ל GT2.
עברתי מה GT שעשיתי עליהם 12000 ק"מ ל-GT2 עכשיו עם 7000 ק"מ נראים חדשים השחיקה מעטה יש עוד המון בשר
ואחיזה מעולה גם ברטוב וגם ביבש הצמיג הכי טוב שרכבתי עליו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
nc amrican iron
וואטסאפ מהבהב לו מעבר למדיה אמיר.
מה נשמע לוקי אנחנו מתכוונים לצאת לרכיבה לאזור ארץ המרדפים.
אנחנו זה קבוצת ההארליסטים וארץ המרדפים/ שומרון זה פחות או יותר המגרש הבייתי שלנו.
האמת שמיציתי את הרכיבה וחשבתי לדחות את ההצעה את שנזכרתי שיהיו שם ברזלים נוזלים תוצרת אמריקה.
אחרי דין ודברים על המצב הביטחוני אקדחים ועל היכולת להיות רמבו ולשלוף תוך כדי רכיבה (שהיא עובדת נהדר לארנולד סילבסטר ילדיי האנרכיה ואולי טום קרוז) הבחור השתכנע.
לרכיבה הצטרף אלי נדב בן העשר שבעקרון אמרתי לעצמי הארלים מה כבר יכול להיות.
נפגשנו בגלילות הארלים, אינדיאן, bmw f650, גולד ווינג ואמיר הגיע באיחור של דוגמנית צמרת.
יצאנו לעבר כביש 5 חוצה שומרון.
ננסי הרימה גבה ושאלה האם הכל בסדר שם למעלה והיי למה אנחנו על חמישי.
וואלה עניתי לה לא שמתי לב.
מלפנים איתותי ידיים שמבשרים על התקרבות למצלמה מפחידה.
באופן נורמלי מאיטים אבל למה להאט כשאנו 5 קמ"ש מתחת למהירות המותרת.
כנראה שחלק מההצגה של ילדי האנרכיה זו גם ההצגה של היי אנו רוכבים בקצב של 200 קמ"ש.
נו זה חלק מהשאו ואולי גם התחושה על הרוטטים.
חיש קל הגענו לתחנת סונול אריאל שם חברו אלינו עוד כמה חברה סך הכל כ16 אופנועים כולל ימאהה xv והונדה פיורי 1.3.
קפה תדריך וסוכם שהבחור עם הננסי יהיה המאסף.
כמובן שסיננתי מבין השיניים בטח מאסף היחיד שלא יתקע בדרך זכינו לחיוך נבוך והסכמה שיש משהו בדבריי.
נדב (בן העשר) יצא לסקירה קלה של האופנועים וקבע נחרצות שאם לא נרכוש היאבוסה אז הפשרה תהיה אינדיאן שהאמת המושב נראה מרופד כהלכה ולגמרי חביב.
יצאנו לשומרון.
רוב הדרך מתנהלת בעצלתיים כשמדיי פעם האצנו לקצב מהיר ( הכל יחסי אז לא להתבלבל).
מזמן לא יצא לי לראות את הנוף ובאמת היה נחמד.
גם בתחום הפסיכולוגי לא הייתה תחושה של תן גז אלה פשוט טיול נופים בלי אתגרים ובלי אדרנלין.
הגענו לכביש אלון.
טוב שם באמת התייבשתי ונוצרו קצת פערים בקבוצה כשאני ממש יכולתי לומר שיש פה צורך בעבודה על טכניקות רכיבה של חלק מהרוכבים.
בכל מקרה הכל היה רגוע אז סבבה.
הגענו למצפה איילה (כמדומני ) שם עשינו הפסקה קצת תמונות הוואי ובידור ומפגש עם צמד הארליסטים שעושים סוג של חוצה ישראל.
החל דיון על ארוחת בוקר והצעתי את חומוס אבו שוקרי בבית חנינה (כן עוד אבו שוקרי אבל באמת טעים).
בגלל הקורונה לא היה היכן לשבת אז חלק אכלו חלק המשיכו הלאה לאכול במקום אחר.
אני חייב לציין שנדב ממש נהנה והיה פרטנר מושלם.
ובכן
תובנות
הארלי אני צריך לבחון בקפידה את הנושא.
אומנם אני מחפש להרגיע אבל לא עד כדי כך.
הכיוון יהיה לכלי עם יכולת טורינג שניתן יהיה לרכוב עליו בקצב סביר.
אני ככל הנראה אגנוז את התוכנית להארלי או שאביא אחד אספנות בנוסף לננסי ואז אני אוכל להשתולל ולרכוש פסל יפה לטיולי שבת ויש לי משהו על הכוונת.
בקיצור וויז יחשב מסלול מחדש ואם זה לא יהיה באגר עם מזוודות ( חייב לומר שעדיין לאמר שעדיין לא הפנמתי את כל ההגדרות של הכלים האלו)
שיתן מענה יום יומי האופציה תהיה אספנות.
בכל מקרה היה מאוד מהנה והחברה חבל על הזמן נחמדים ובראש טוב.
א' היקר זה לא היה סגור ואתה ויורש העצר הייתם נהנים מאוד.
טיול הורים מושלם.
הייתה חסר לי שם
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני אתקן.
הם לא צריכים תיקון טכניקת רכיבה. אתה צריך תיקון תפיסת רכיבה.
היום למשל עשיתי קפיצה קטנה להורים בצפון. עם מאיר אריאל בקסדה ומזג אוויר מושלם, אני יכול להגיד שעקפו אותי יותר רכבים מאשר שאני עקפתי.
הרבה נפנופי ידיים לילדים.
ניסיתי לסיים את האוסף שירים לפני שאני מגיע, אבל הכבישים בשנים האחרונות קיצרו את הדרך כך שאפילו את זה לא הספקתי.
היתה בהחלט רכיבה טובה למרות שהמנוע לא עבר את ה4,000 סל"ד, ורוב הזמן היה הרבה הרבה פחות.
נ. ב.
בניגוד למה שרשמתי פה בעבר, 4000 סלד בהילוך שישי משתווים ל135 קמש, ולא ל130.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 31-10-2020 בשעה 13:49.