מבלי לפגוע באף אחד ה-NC הוא לא כזה אופנוע חשוב, בגדול הוא כמו ה-500 המיתולוגי קצת יותר נפח ותא מטען למי שזה חשוב.
הוא לא ספינת הדגל של הונדה, הוא נמכר לציבור מסוים שמחפש את זה בדיוק. ולכן השינויים מינוריים, מי שרוכב עליו וצלח את התקופה
הראשונה של ההתלהבות מתחיל להרגיש קצת בחסרונות, מי שהגיע מכלים מהירים מבין שאין הכל בחיים.
עכשיו בשביל לדייק את הצרכים של בעל הכלי מי שצריך לבחור נכון זה בעל הכלי לא החברה המייצרת. מי שמחפש קונספט של כלי עם
תא מטען גדול לא מאיים רגוע וה-NC עושה לו את זה, סבבה יש המון דרכים להוסיף עוד קצת פלפל לאופנוע, לשפר אותו קצת.
רוכבים יודעים להקטין או להגדיל גלגל"ש, לשנות קצת מפת הצתה, להוסיף עוד קצת נשימה לאופנוע ע"י שינויים במערכת הנשימה הזנה
פליטה של האופנוע, נתונים בחו"ל מדברים על תוספת של 15% ביעילות...התאמה של הכלי לרוכב.
או לעבור למשהו מתאים אחר...בקיצור