עמוד 45 מתוך 72 ראשוןראשון ... 35434445464755 ... אחרוןאחרון
תוצאות 661 עד 675 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #661
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    גם לפני כן היה נטו כביש

  2. #662
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מבלי לפגוע באף אחד ה-NC הוא לא כזה אופנוע חשוב, בגדול הוא כמו ה-500 המיתולוגי קצת יותר נפח ותא מטען למי שזה חשוב.

    הוא לא ספינת הדגל של הונדה, הוא נמכר לציבור מסוים שמחפש את זה בדיוק. ולכן השינויים מינוריים, מי שרוכב עליו וצלח את התקופה
    הראשונה של ההתלהבות מתחיל להרגיש קצת בחסרונות, מי שהגיע מכלים מהירים מבין שאין הכל בחיים.

    עכשיו בשביל לדייק את הצרכים של בעל הכלי מי שצריך לבחור נכון זה בעל הכלי לא החברה המייצרת. מי שמחפש קונספט של כלי עם
    תא מטען גדול לא מאיים רגוע וה-NC עושה לו את זה, סבבה יש המון דרכים להוסיף עוד קצת פלפל לאופנוע, לשפר אותו קצת.

    רוכבים יודעים להקטין או להגדיל גלגל"ש, לשנות קצת מפת הצתה, להוסיף עוד קצת נשימה לאופנוע ע"י שינויים במערכת הנשימה הזנה
    פליטה של האופנוע, נתונים בחו"ל מדברים על תוספת של 15% ביעילות...התאמה של הכלי לרוכב.

    או לעבור למשהו מתאים אחר...בקיצור
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #663
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    דווקה בגלל כל מה שרשמת שושנים לדעתי האישית לא שווה את ההשקעה בשיפורים דוגמת אגזוז או שיפורי מנוע.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #664
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #665
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #666
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יש לי רעיון בשבילך, יש לך עוד 5 שנים על הNC ואז אני עוזר לך ליבא בנדיט 1200 אספנות מגרמניה, משהוא באיזור ה50000 ק"מ בלי תאונות במצב מושלם וב2000 יורו, מה אומר?

    דוגמית
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-96213b834d73

  7. #667
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    באנדיט יפיפה.
    כידוע יש לי חולשה לאופנוע הזה.
    תודה דרז....


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #668
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ה-NC אופנוע די חשוב תקדימית, המנוע מהפכני, לא היה כזה לפני. סע לך על 130 בלי מאמץ, בלי הרבה דלק, בלי חום מהמנוע.. מחזיק 400K ונמכר לא ביוקר, ההמצאה הכי טובה של 2012.
    מי שרוצה פאסון או חלקים מתפרקים ("נשמה") ישלם על פאסון, מי שרוצה לרכב במינימום דרמה יהנה מה-NC..

    יכלו לפנק ולשים שסתומים הידראוליים ועוד צילינדר, אבל אפשר לנצח גם ככה,זה רק ייקח קצת יותר זמן (או מצערת 1/4)

    לוקי, ראייןפיתשע אומר שאינדיאן יותר טוב מצ'ארלי

  9. #669
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    ה-NC אופנוע די חשוב תקדימית, המנוע מהפכני, לא היה כזה לפני. סע לך על 130 בלי מאמץ, בלי הרבה דלק, בלי חום מהמנוע.. מחזיק 400K ונמכר לא ביוקר, ההמצאה הכי טובה של 2012.
    מי שרוצה פאסון או חלקים מתפרקים ("נשמה") ישלם על פאסון, מי שרוצה לרכב במינימום דרמה יהנה מה-NC..

    יכלו לפנק ולשים שסתומים הידראוליים ועוד צילינדר, אבל אפשר לנצח גם ככה,זה רק ייקח קצת יותר זמן (או מצערת 1/4)

    לוקי, ראייןפיתשע אומר שאינדיאן יותר טוב מצ'ארלי
    מה מהפכני במנוע? או בכל רכיב אחר באופנוע הזה? זה אופנוע תקציב שמתחרה ברכב ככלי תחבורה אמין וזול.
    אנשים משלמים יותר לא בגלל הפאסון אלה בגלל היכולות הרבות שחסרות בNC, מי שאין לו צורך ביכולות האלו ימצא את הNC מתאים בול.

  10. #670
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה kaz

    אחרי לבטים החלטתי למשוך עוד עונה עם הnc.

    אחרי סיבוב עםצ חברל'ך רוכבי צ'ארלים אינידיאן ודומיהם הבנתי שאומנם אני מחפש מתון אבל לא עד כדיי כך.

    בקיצור הטבלה המקורית לא משקרת (בעד נגד צפיות וכו').

    מי שרשם שהבעייה היא בתפיסה שלי צודק.

    אני אדם עם טמפרמנט ובהחלט אוהב את הריגוש.

    הננסי מבחינה מכנית מגבילה ועונה על הצפיות שלי מהכלי וכאמור אותי ממש לא מרגשת.

    אגב הדיון בקבוצת חברים שלי היא על המהות של הרכיבה (שושנים לדוגמה אז אפשר לחשוב על הלך הרוחות).






    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #671
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    דרז קראת לילד בשמו כלי תחבורה.

    אבל הוא מצטיין במה שהוא.

    אגב לאלו שמטפסים מלמטה זה כלי נהדר ולהערכתי הם לא ירגישו שהוא משעמם או חסר כח.

    לי ואני מניח שגם לך ולאחרים שכן רכבו על כלים חזקים יותר הננסי בהחלט יהווה אתגר.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #672
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הופכים אותו להיות מה שה-CB500X היה פעם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אני שאלה. אתם לא מתבאסים שהופכים אותו בעצם לאופנוע כביש מאופנוע אדוונצ'ר?
    גם השינויים ביחסי העברה וגם הקטנת גובה המתלים... האופנוע כנראה יהיה פחות נוח.
    יהיה אפריקה 750 אז כנראה שרוצים להפריד בינהם יותר, לדעתי זו החלטה טובה ואחלה אופנוע.

  13. #673
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    יהיה אפריקה 750 אז כנראה שרוצים להפריד בינהם יותר, לדעתי זו החלטה טובה ואחלה אופנוע.
    אני אטען הפוך.
    יכלו להוריד מהפיירינג, לשים גלגל 19" מלפנים ולתת לו להתחרות ראש בראש עם הויסטרום.
    הוא יכל להיות הקולבוניק טיולים-שבילים המושלם עם 5-10 קילו פחות ותיבה אוטומטית אופציונלית, הוא היה גורם לסוזוקי להתחיל להזיע.

    במקום זה, זרקו אותו להתחרות בmt07 ובשאר אופנועי התקציב והוא כנראה גם יעלה במחיר כך שכרגע אני באמת לא מבין, מי קהל היעד כאן?

  14. #674
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    דרז קראת לילד בשמו כלי תחבורה.

    אבל הוא מצטיין במה שהוא.

    אגב לאלו שמטפסים מלמטה זה כלי נהדר ולהערכתי הם לא ירגישו שהוא משעמם או חסר כח.

    לי ואני מניח שגם לך ולאחרים שכן רכבו על כלים חזקים יותר הננסי בהחלט יהווה אתגר.



    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    יכול להעיד לאחר כשנה באוכף ו-17 אלף ק"מ - מרגישים בהיעדר הכח עם הזמן. הייתי שמח לתקרת סל"ד גבוהה יותר, גם אם בעוד 1000 סיבובי מנוע, ולקצת יותר בשר מהמנוע.
    בשיוט - זה אופנוע מעולה. אבל יש גבול מאוד ברור לעד כמה מהיר הקצב יכול להיות. במובן מסויים - זה טוב לי, כי אם יש 50 סוסים במנוע אני אסחט את כל ה-50, אם היו 100 הייתי סוחט את כל ה-100 ואם היו 150....אתם מבינים לאן אני חותר.

    הונדה יכלו לשפר את האספקט התיורי שלו. להרחיב במעט את המושב האחורי, לרפד בצורה טובה יותר את המושבים, למקם את הרגליות מעט קדימה יותר, באמת ליצור את אופנוע האדוונצ'ר-תיור-תקציב המושלם. אבל הם בחרו לשים את הקלפים שלהם בקטנוע במקום.

  15. #675
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    יכול להעיד לאחר כשנה באוכף ו-17 אלף ק"מ - מרגישים בהיעדר הכח עם הזמן. הייתי שמח לתקרת סל"ד גבוהה יותר, גם אם בעוד 1000 סיבובי מנוע, ולקצת יותר בשר מהמנוע.
    בשיוט - זה אופנוע מעולה. אבל יש גבול מאוד ברור לעד כמה מהיר הקצב יכול להיות. במובן מסויים - זה טוב לי, כי אם יש 50 סוסים במנוע אני אסחט את כל ה-50, אם היו 100 הייתי סוחט את כל ה-100 ואם היו 150....אתם מבינים לאן אני חותר.

    הונדה יכלו לשפר את האספקט התיורי שלו. להרחיב במעט את המושב האחורי, לרפד בצורה טובה יותר את המושבים, למקם את הרגליות מעט קדימה יותר, באמת ליצור את אופנוע האדוונצ'ר-תיור-תקציב המושלם. אבל הם בחרו לשים את הקלפים שלהם בקטנוע במקום.
    אבל זה בדיוק- אדוונצ'ר אמתי יש להם האפריקה ואם להאמין לשמועות יהיה גם בייבי אפריקה.
    כביש תורר - יש להם את הקרוס ראנר (800 סמ"ק) והקרוס ראנר (1200 סמ"ק)
    ספורט יש להם - מגוון רחב ומשמעותי.
    ספורט תיור - גם

    בקיצור ה-NC הוא נישה שמתאימה למי שמחפש....NC ואז הפגיעה היא בול!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO