נאור כמה רחוק ככה קרוב.
אכן ארגזים זה מאסט.
אז בדקתי כשהשתעשתי ברעין של רכישת הrs.
יש לגיוי סט של ארגזי צד ועליון.
אז במקרה הזה יחסר רק התא הקדמי.
יש גם של שאד
https://youtu.be/BI99A6gWv34
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כי היבואן חושב שלא משתלם לו, יש כמה דוגמאות, בעיקר בארץ שיש מונופולים, למשל בקוואסקי היה במשך כמה חודשים XLX230 שהופסק לקראת ה 300 מתוך מחשבה כנראה שלא שוה להם להחזיק, עלויות חלפים ועוד. בהונדה כפי שנראה עכשיו בארץ לא מפרסמים את ה CRF300 ראלי (שמחליף את 250) ורק מציגים את ה CRF300L שאמור להגיע, אולי לא רוצים לפגוע ב 500X . יבואנים הם קודם כל עסקים, ושהם מונופולים בשוק קטן כמו שלנו ,אז זה קורה הרבה.
אספר לך תרחיש שעשוי להיות אמיתי.
למה אתה חושב שמחירי החלפים בארץ מאוד גבוהים (כן חזירות כלכלית אבל לאמרק).
כי היבואן לא בהכרח מחזיק מלאי חלפים.
הוא מטיס אותם (תנסה את זה במחסן חלפים ותגלה שלל חלקים שאינם זמינים בו ברגע) ואת המחיר הלקוח משלם.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הלו שושנה
זה סיפור חיים של NC ולא תעמולה למטרו
אז בהנחה (בידיעה) שאף אחד לא מתכוון לרכוש לי (כולל אני) Z900RS שנוכל לקטר על מעלליו של הZ אין מה להעלות תמונות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI