ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
כי היבואן חושב שלא משתלם לו, יש כמה דוגמאות, בעיקר בארץ שיש מונופולים, למשל בקוואסקי היה במשך כמה חודשים XLX230 שהופסק לקראת ה 300 מתוך מחשבה כנראה שלא שוה להם להחזיק, עלויות חלפים ועוד. בהונדה כפי שנראה עכשיו בארץ לא מפרסמים את ה CRF300 ראלי (שמחליף את 250) ורק מציגים את ה CRF300L שאמור להגיע, אולי לא רוצים לפגוע ב 500X . יבואנים הם קודם כל עסקים, ושהם מונופולים בשוק קטן כמו שלנו ,אז זה קורה הרבה.
אספר לך תרחיש שעשוי להיות אמיתי.

למה אתה חושב שמחירי החלפים בארץ מאוד גבוהים (כן חזירות כלכלית אבל לאמרק).

כי היבואן לא בהכרח מחזיק מלאי חלפים.
הוא מטיס אותם (תנסה את זה במחסן חלפים ותגלה שלל חלקים שאינם זמינים בו ברגע) ואת המחיר הלקוח משלם.



Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk