תוצאות 1 עד 15 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    גם לרוכבים עם יד ימין רגיזה יש ימים כאלה וימים כאלה, בתקופת הווספה העליזה סופי ירום הודה, מאד נהניתי מרכיבות עירוניות
    ורכיבות קרובות בסביבה, אז זה די התאים, היום פחות.

    וגם אצלי יש ימים שאני מעדיף לשייט בטיול וליהנות מהנוף ויש ימים שאני מעדיף רכיבה מאתגרת. בשבת האחרונה תקף אותי התקף
    מיגרנה חזק במהלך הרכיבה אחרי שיצאתי מהבית, שיקרתי לעצמי ואמרתי שאני יכול לתפקד גם עם ההתקף בלי בעיה, בפועל
    המהירות ירדה למהירות החוקית, הסבלנות שלי התקצרה בהרבה וגם ככה אין לי הרבה ממנה, ובמבט לאוחר הסתגרתי בתוך עצמי
    עם הכאב, וא' נאלץ לדבר יותר עם הג'ינג'ית מאשר איתי.

    לכן נחמד שיש לך מנוע וכלי שמסוגל לעמוד בכמה משימות ובכולם טוב.

    הטרייסר GT ייתן לך את השיוט שאתה מחפש ואת החספוס של המנוע (שנשמע עסוק כל הזמן) ופחות את השקט של שיוט מהיר
    בבנדיט שנע על גלי הכוח והתנופה. ה-09 הרגיל הוא יותר כלי חוליגני שיציק לך ברכיבות זוגיות עצבני ומצריך יד מדויקת על הגז
    אבל תחסוך בהחלפת הגלגל הקדמי שנמצא כל הזמן באוויר ותשלם בשרשרת וגלגל"ש.

    הטרייסר נהדר לקלילים צנומים וגמישים בעצמות כאלה שלא יהססו לקנות חלקים "שנפלו ממשאית" או "אופנוע שהושבת..." במבצע.

    אני מודע שאני עושה הכללות ומתנצל אלף פעמים בפני אלה שלא, אבל אתם באמת המיעוט הנהדר.

    בגדול אי אפשר לאנוס מנוע מיוחד ולהפך אותו לכלי תיור לסופ"ש ע.ע הוי מקס שלי!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    גם לרוכבים עם יד ימין רגיזה יש ימים כאלה וימים כאלה, בתקופת הווספה העליזה סופי ירום הודה, מאד נהניתי מרכיבות עירוניות
    ורכיבות קרובות בסביבה, אז זה די התאים, היום פחות.

    וגם אצלי יש ימים שאני מעדיף לשייט בטיול וליהנות מהנוף ויש ימים שאני מעדיף רכיבה מאתגרת. בשבת האחרונה תקף אותי התקף
    מיגרנה חזק במהלך הרכיבה אחרי שיצאתי מהבית, שיקרתי לעצמי ואמרתי שאני יכול לתפקד גם עם ההתקף בלי בעיה, בפועל
    המהירות ירדה למהירות החוקית, הסבלנות שלי התקצרה בהרבה וגם ככה אין לי הרבה ממנה, ובמבט לאוחר הסתגרתי בתוך עצמי
    עם הכאב, וא' נאלץ לדבר יותר עם הג'ינג'ית מאשר איתי.

    לכן נחמד שיש לך מנוע וכלי שמסוגל לעמוד בכמה משימות ובכולם טוב.

    הטרייסר GT ייתן לך את השיוט שאתה מחפש ואת החספוס של המנוע (שנשמע עסוק כל הזמן) ופחות את השקט של שיוט מהיר
    בבנדיט שנע על גלי הכוח והתנופה. ה-09 הרגיל הוא יותר כלי חוליגני שיציק לך ברכיבות זוגיות עצבני ומצריך יד מדויקת על הגז
    אבל תחסוך בהחלפת הגלגל הקדמי שנמצא כל הזמן באוויר ותשלם בשרשרת וגלגל"ש.

    הטרייסר נהדר לקלילים צנומים וגמישים בעצמות כאלה שלא יהססו לקנות חלקים "שנפלו ממשאית" או "אופנוע שהושבת..." במבצע.

    אני מודע שאני עושה הכללות ומתנצל אלף פעמים בפני אלה שלא, אבל אתם באמת המיעוט הנהדר.

    בגדול אי אפשר לאנוס מנוע מיוחד ולהפך אותו לכלי תיור לסופ"ש ע.ע הוי מקס שלי!
    המנוע של הטרייסר ב150 קמ"ש דווקא מרגיש מנומנם ועובד על טורים נמוכים.

    נשמע שהייתה לך איזה חוייה מוזרה על טרייסר שלא היה תקין.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המנוע של הטרייסר ב150 קמ"ש דווקא מרגיש מנומנם ועובד על טורים נמוכים.

    נשמע שהייתה לך איזה חוייה מוזרה על טרייסר שלא היה תקין.
    ייתכן, אבל הלוקי מחפש כלי לשמירה על הרישיון רוכב מעט מאד מעל ל-150 אחרת אין טעם לקנות אופנוע "רגוע"...
    עכשיו אם להרגיע את הקוף פעם ב...כמה זמן אז הוא יכול לעשות את זה בעצם עם כל אופנוע ואין צורך להגביל את
    הקנייה רק את המוח.

    ברכיבה עירונית הטרייסר מבקש הילוכים נמוכים הם קצרים ולא נעימים במיוחד ברכיבה בשתיים, ייתכן וכלי חדש
    כמו זה שרכבתי עליו ברכיבת המבחן ההשפעות יהיו מתונות יותר, אבל בכלים שרכבתי עליהם פעמיים בחו"ל
    התחושה הייתה מעייפת ותחושה של כלי שמזדקן לא טוב, שוב כלי מושכר ייתכן ועבר התעללות אבל עדיין רכבתי
    על קרוסרנאר של הונדה שכור גם והוא היה הרבה יותר נעים.
    בקיצור הטריסר הוא לא אופנוע גרוע אבל לדעתי האישית והבלתי קובעת בעליל, לא מתאים לדרישות של הלוקי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ייתכן, אבל הלוקי מחפש כלי לשמירה על הרישיון רוכב מעט מאד מעל ל-150 אחרת אין טעם לקנות אופנוע "רגוע"...
    עכשיו אם להרגיע את הקוף פעם ב...כמה זמן אז הוא יכול לעשות את זה בעצם עם כל אופנוע ואין צורך להגביל את
    הקנייה רק את המוח.

    ברכיבה עירונית הטרייסר מבקש הילוכים נמוכים הם קצרים ולא נעימים במיוחד ברכיבה בשתיים, ייתכן וכלי חדש
    כמו זה שרכבתי עליו ברכיבת המבחן ההשפעות יהיו מתונות יותר, אבל בכלים שרכבתי עליהם פעמיים בחו"ל
    התחושה הייתה מעייפת ותחושה של כלי שמזדקן לא טוב, שוב כלי מושכר ייתכן ועבר התעללות אבל עדיין רכבתי
    על קרוסרנאר של הונדה שכור גם והוא היה הרבה יותר נעים.
    בקיצור הטריסר הוא לא אופנוע גרוע אבל לדעתי האישית והבלתי קובעת בעליל, לא מתאים לדרישות של הלוקי.
    הילוכים קצרים? שהייתי שנה שעברה תפרתי את כל היער השחור על הילוך רביעי בלבד מ2000 סל"ד ועד הקו האדום וזה כיסה טווח מהירויות גדול מאד, בCP3 כל הילוך מסטיק, נמשך ונמשך, אין צורך להוריד הילוכים שהמהירות יורדת, אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרייסר.

    אם לוקי לא רוכב על 150 אז בכלל ב120 הטרייסר בפיהוק גדול יושב על סל"ד סופר נמוך בהילוך שישי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הילוכים קצרים? שהייתי שנה שעברה תפרתי את כל היער השחור על הילוך רביעי בלבד מ2000 סל"ד ועד הקו האדום וזה כיסה טווח מהירויות גדול מאד, בCP3 כל הילוך מסטיק, נמשך ונמשך, אין צורך להוריד הילוכים שהמהירות יורדת, אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרייסר.

    אם לוקי לא רוכב על 150 אז בכלל ב120 הטרייסר בפיהוק גדול יושב על סל"ד סופר נמוך בהילוך שישי.
    רכבת לבד ואם אני זוכר נכון אתה שוקל כ80 ק"ג...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רכבת לבד ואם אני זוכר נכון אתה שוקל כ80 ק"ג...
    יחס הילוכים לא משתנים לפי המשקל רק הצורך להוריד הילוך כדי לחזור לרצועת המומנט אבל אני לא רואה איך 850 סמ"ק עם 115 כח סוס יאבדו כלכך הרבה כח בגלל משקל שאתה צריך להתחיל לשחק איתם ברמה שקשה לרכב בתוך העיר.

    וחוץ מזה תיהיה שמח הורדנו אותו מהמוטו גוצי V85

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 21:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 21:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 10:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 12:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO