גם לרוכבים עם יד ימין רגיזה יש ימים כאלה וימים כאלה, בתקופת הווספה העליזה סופי ירום הודה, מאד נהניתי מרכיבות עירוניות
ורכיבות קרובות בסביבה, אז זה די התאים, היום פחות.
וגם אצלי יש ימים שאני מעדיף לשייט בטיול וליהנות מהנוף ויש ימים שאני מעדיף רכיבה מאתגרת. בשבת האחרונה תקף אותי התקף
מיגרנה חזק במהלך הרכיבה אחרי שיצאתי מהבית, שיקרתי לעצמי ואמרתי שאני יכול לתפקד גם עם ההתקף בלי בעיה, בפועל
המהירות ירדה למהירות החוקית, הסבלנות שלי התקצרה בהרבה וגם ככה אין לי הרבה ממנה, ובמבט לאוחר הסתגרתי בתוך עצמי
עם הכאב, וא' נאלץ לדבר יותר עם הג'ינג'ית מאשר איתי.
לכן נחמד שיש לך מנוע וכלי שמסוגל לעמוד בכמה משימות ובכולם טוב.
הטרייסר GT ייתן לך את השיוט שאתה מחפש ואת החספוס של המנוע (שנשמע עסוק כל הזמן) ופחות את השקט של שיוט מהיר
בבנדיט שנע על גלי הכוח והתנופה. ה-09 הרגיל הוא יותר כלי חוליגני שיציק לך ברכיבות זוגיות עצבני ומצריך יד מדויקת על הגז
אבל תחסוך בהחלפת הגלגל הקדמי שנמצא כל הזמן באוויר ותשלם בשרשרת וגלגל"ש.
הטרייסר נהדר לקלילים צנומים וגמישים בעצמות כאלה שלא יהססו לקנות חלקים "שנפלו ממשאית" או "אופנוע שהושבת..." במבצע.
אני מודע שאני עושה הכללות ומתנצל אלף פעמים בפני אלה שלא, אבל אתם באמת המיעוט הנהדר.
בגדול אי אפשר לאנוס מנוע מיוחד ולהפך אותו לכלי תיור לסופ"ש ע.ע הוי מקס שלי!


ציטוט ההודעה בתגובה
