ייתכן, אבל הלוקי מחפש כלי לשמירה על הרישיון רוכב מעט מאד מעל ל-150 אחרת אין טעם לקנות אופנוע "רגוע"...
עכשיו אם להרגיע את הקוף פעם ב...כמה זמן אז הוא יכול לעשות את זה בעצם עם כל אופנוע ואין צורך להגביל את
הקנייה רק את המוח.
ברכיבה עירונית הטרייסר מבקש הילוכים נמוכים הם קצרים ולא נעימים במיוחד ברכיבה בשתיים, ייתכן וכלי חדש
כמו זה שרכבתי עליו ברכיבת המבחן ההשפעות יהיו מתונות יותר, אבל בכלים שרכבתי עליהם פעמיים בחו"ל
התחושה הייתה מעייפת ותחושה של כלי שמזדקן לא טוב, שוב כלי מושכר ייתכן ועבר התעללות אבל עדיין רכבתי
על קרוסרנאר של הונדה שכור גם והוא היה הרבה יותר נעים.
בקיצור הטריסר הוא לא אופנוע גרוע אבל לדעתי האישית והבלתי קובעת בעליל, לא מתאים לדרישות של הלוקי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הילוכים קצרים? שהייתי שנה שעברה תפרתי את כל היער השחור על הילוך רביעי בלבד מ2000 סל"ד ועד הקו האדום וזה כיסה טווח מהירויות גדול מאד, בCP3 כל הילוך מסטיק, נמשך ונמשך, אין צורך להוריד הילוכים שהמהירות יורדת, אחד הדברים שאני הכי אוהב בטרייסר.
אם לוקי לא רוכב על 150 אז בכלל ב120 הטרייסר בפיהוק גדול יושב על סל"ד סופר נמוך בהילוך שישי.