ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
https://www.motorcyclistonline.com/b...0-doin-time-0/



14121084189_b3c1988530_h.jpg

מעניין, בחו"ל מתייחסים לזה כדבר שבשגרה. שמתי לב שבארץ גם לא אוהבים להחליף בולם אחורי אפילו שזה די פשוט, זוכר שהיה צורך ב "אם לא הולך אין בעיה, תחזירו, אני אשלם אותו דבר על הזמן שלכם.."

כן הבנתי שבחדשים, האלקטרוניקה יכולה פשוט להפסיק לעבוד אם נוגעים בגג"ש. פלאי הטכנולוגיה
האלקטרוניקה לא תפסיק לעבוד אבל בחלק מהאופנועים יש חיישנים שמודדים את מהירות הציר ובהחלפת גלגל שיניים המהירות של הציר משתנה ביחס למהירות הגלגלים ויכול להיות שזה יפריע לבקרות.

שיחקתי הרבה עם גלגלי שיניים וב100% של המקרים הוספת שן או שניים מקדימה שחט את כח המנוע וגרם שבסיבובים איטיים היה גם צורך להוריד להילוך ראשון.

לעומת זאת בוי סטרום 1000 הישן הורדת שן או שניים שיפרה את המצב והפיחה חיים במנוע כי לוי סטרום 1000 חסר כח דחף בסל"ד נמוך.

גם בוי סטרום הייתה בעיה בהחלפת גלגל שיניים כי מד המהירות זייף אבל התקנת ספידו הילר סידרה את הבעיה