עמוד 63 מתוך 72 ראשוןראשון ... 13536162636465 ... אחרוןאחרון
תוצאות 931 עד 945 מ 1068

אשכול: התחדשתי honda nc750x סקירה ארוכת טווח

  1. #931
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הנעה
    3 wheel drive

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #932
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    להערכתי הניקן צץ משום מקום בגלל סיבות אחרות לגמרי, המעבר לכלים חשמליים ותחשבו על זה, מי היה קונה ניקן חשמלי?

    כל יצרני האופנועים כבר צופים את המעבר ולכל אחד מנסה להתגבר על האתגרים בשיטות שלו. עכשיו הבעיה הגדולה בחשמל
    הוא הסוללות והעברת הכוח ישיר לגלגל או עם שרשרת בניקן יש מקום לסוללה גדולה וכבדה ויציבות מתבקשת.

    תעשו איתי עוד צעד קטן ניקן חשמלי עם הנעה קדמית, כן בשביל זה הגבנון מעל מערכת ההיגוי זה עובד ברכבים היטב אז למה
    לא בתלת?

    עכשיו למכור לציבור שמרני גם 3 גלגלים גם חשמלי וגם הנעה קדמית זה כבר יותר מדי, אז בלון הניסוי הראשון להרגיל את העדר
    התחיל בניקן.... "בוא ניתן להם לחם ושעשועים והם יתעסקו בדברים אחרים וישכחו את השאר".
    מנוע תזזיתי כאילו אופנוע, פוסטים וסרטונים של אליפות, להעלות את גורם החשק-סבבה? סבבה!

    השלב הבא יהיה ניקן חשמלי-נקי, שקט, חלק,... ללכת עם להרגיש בלי! ....אפשר לרקוד איתו, לרוץ איתו, לשחות איתו,
    עם מכנסים לבנות....

    והגרזן הסופי אחרי שהתרגלנו לשקר תגיע ההנעה קדמית רכב שאיבד גלגל, חשמלי כמו שאתם מוכרחים (תרתי משמע)
    ועכשיו גם עם מקדם זיבי (שקר כלשהו) והנעה קדמית.

    כי כשאתה חותך מהנקניק כל פעם פרוסה דקה מאד, אף אחד לא מרגיש, עד שזה נגמר.

    יוחזר המנדט הבריטי לאלתר!
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 11-04-2021 בשעה 10:44.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #933
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה רחוק מהמציאות, אופנוע הקונספט לניקן הוצג לפני 15 שנה (אולי אפילו יותר) ואם אני לא טועה היה בעל 4 גלגלים בתערוכת קלן כחזון של ימאהה לעתיד ועוד אפילו לפני הבום הגדול של קטנועי התלת, בעצם הם התמקדו על הטכנולוגיה של 2 גלגלים שהם לא סטטים וללא ציר כמו בטרקטורון, באותה תקופה אופנועים חשמליים לא ממש היו בראש מהנדסי הפיתוח של אף יצרן גדול.
    אני מאמין שהמעבר מקונספט למציאות קרה בגלל שהם ראו איך מכירות קטנועי התלת עולים משנה לשנה ורצו להיות ראשונים בסגמנט של האופנועים.

  4. #934
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שוק הקטנועים אינו דומה לשוק האופנועים הגדולים בשום צורה. מי שעשה רישיון לא מוגבל רוצה אופנוע ולכן גם המכירות לא שורפות את פסי הייצור.

    ההופעה שלו לאחר 15 שנה לא בגלל בשלות המוצר אלה בגלל צפייה קדימה והחלטה שהשוק בשל כרגע לקבל שינוי תפיסה, אם הוא יקבל את
    הניקן הרגילף אז לדחוף לו כלי חשמלי זה כבר בעיה קטנה יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #935
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    להערכתי הניקן צץ משום מקום בגלל סיבות אחרות לגמרי, המעבר לכלים חשמליים ותחשבו על זה, מי היה קונה ניקן חשמלי?
    אף אחד. אפילו עם מנוע בנזין הם מתקשים במכירות, אז אתה חושב שלהוריד ביצועים יעזור?

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    עכשיו הבעיה הגדולה בחשמל
    הוא הסוללות והעברת הכוח ישיר לגלגל
    ממש לא. אפילו לא קרוב. בעיה זה צפיפות אנרגיה נמוכה וזמן טעינה ארוך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בניקן יש מקום לסוללה גדולה וכבדה ויציבות מתבקשת.
    בעיה זה משקל של סוללה, לא ממדים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תעשו איתי עוד צעד קטן ניקן חשמלי עם הנעה קדמית, כן בשביל זה הגבנון מעל מערכת ההיגוי זה עובד ברכבים היטב אז למה
    לא בתלת?
    פיזיקה. לך לחנות אופניים הקרוב עלך, ותראה איפה נמצא מנוע באופניים חשמליים. יש סיבה למה מנוע בגלגל אחורי ולא בקידמי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    השלב הבא יהיה
    בוא נעצור לפני שלב של קונספירציות.

  6. #936
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שוק הקטנועים אינו דומה לשוק האופנועים הגדולים בשום צורה. מי שעשה רישיון לא מוגבל רוצה אופנוע ולכן גם המכירות לא שורפות את פסי הייצור.

    ההופעה שלו לאחר 15 שנה לא בגלל בשלות המוצר אלה בגלל צפייה קדימה והחלטה שהשוק בשל כרגע לקבל שינוי תפיסה, אם הוא יקבל את
    הניקן הרגילף אז לדחוף לו כלי חשמלי זה כבר בעיה קטנה יותר.
    שמסתכלים על ההיסטוריה של ימאהה אין בניקן שום דבר שקשור לחשמל, הם בסה"כ חשבו לא נכון שרוכבי קטנוע תלת יעדיפו לעלות לאופנוע תלת ברגע שהרשיון ישתדרג או ברגע שהם יחליטו שהם רוצים רשיון כי חלק מהתלתים בגלל מרווח סרנים לא דורשים רשיון לאופנוע באירופה אלה רק רשיון לרכב.

    הניקן הופיע ב2018 גם כחלק מהקונספט של ימאהה "The dark side" רואים בבירור שימאהה מנסה לבדל את עצמה מיצרניות יפניות אחרות שנתפסות כשמרניות ומשעממות, הצליח להם ברוב המקרים ונכשל עם הניקן


    IMG_1620.jpg

  7. #937
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שושנים הלכת רחוק.

    וגם אם הניקן אכן פלטפורמת העתיד למשהו חשמלי אז מה האמת שאפשר גם לעשות אותו הברידי (הנה קורא תיגר על NC ורוח החיסכון)???

    כרגע יש לנו כלי שאולי קשה לרבים מהרוכבים לבלוע אותו ואולי גם לעולם לא יתפוס.

    אבל הוא בהחלט מהנה ולגמרי מרגיש כמו אופנוע ( תבקש רכיבת מבחן ואז תצהיר מה שאתה רוצה אבל לפחות יהיה לך בסיס להצהרות).

    להערכתי זה יהפוך לסוג של אייקון מוטרי בעוד אי אילו שנים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #938
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    שושנים הלכת רחוק.

    אני מהמיטבי לכת.

    וגם אם הניקן אכן פלטפורמת העתיד למשהו חשמלי אז מה האמת שאפשר גם לעשות אותו הברידי (הנה קורא תיגר על NC ורוח החיסכון)???

    כרגע יש לנו כלי שאולי קשה לרבים מהרוכבים לבלוע אותו ואולי גם לעולם לא יתפוס.

    העובדות מדברות בעד עצמם.

    אבל הוא בהחלט מהנה ולגמרי מרגיש כמו אופנוע ( תבקש רכיבת מבחן ואז תצהיר מה שאתה רוצה אבל לפחות יהיה לך בסיס להצהרות).

    למה כמו כשאפשר בדיוק? ...אגב אני לא חייב לנסות משכב זכר בשביל לדעת שלא....

    להערכתי זה יהפוך לסוג של אייקון מוטרי בעוד אי אילו שנים.
    זהו שאין לו כמה שנים, כשתתקבל החלטה לסגור את הקו הייצור וזה יכול להיות כבר עכשיו האפיזודה תישכח ותיעלם
    היא אולי תישאר כמותג לאספנים כמו הקטנוע של BMW, או אופנוע עם גג....
    ואם כן ישאר יאלץ כמו שאר הרכבים לעבור לחשמלי תוך 9 שנים...
    מה שמצריך ממך הימור על קלטת בטה או רגילה, או בלו ריי לטובת הצעירים פה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #939
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    היא אולי תישאר כמותג לאספנים כמו הקטנוע של BMW, או אופנוע עם גג....
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=1Ay2fMeAa4k

  10. #940
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    זהו שאין לו כמה שנים, כשתתקבל החלטה לסגור את הקו הייצור וזה יכול להיות כבר עכשיו האפיזודה תישכח ותיעלם
    היא אולי תישאר כמותג לאספנים כמו הקטנוע של BMW, או אופנוע עם גג....
    ואם כן ישאר יאלץ כמו שאר הרכבים לעבור לחשמלי תוך 9 שנים...
    מה שמצריך ממך הימור על קלטת בטה או רגילה, או בלו ריי לטובת הצעירים פה.
    עוד 9 שנים לא יקרה כלום זאת נבואה סופר אופטימית של סנופלייקס שאין להם מושג.

    לגבי הבמוו, היום הוא נמכר במחיר שאנשים שילמו עליו ואף יותר, בגרמניה אין חובת קסדה עליו מה שהפך אותו לכלי האולטימטיבי לעיר ביחד עם ההגנה ממזג האוויר, בשאר העולם המחוקקים התקשו להאמין שאפשר בלי קסדה וחייבו אותה ובזה די הרסו את הקטע של כל הקטנוע הזה

  11. #941
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עוד 9 שנים לא יקרה כלום זאת נבואה סופר אופטימית של סנופלייקס שאין להם מושג.

    לגבי הבמוו, היום הוא נמכר במחיר שאנשים שילמו עליו ואף יותר, בגרמניה אין חובת קסדה עליו מה שהפך אותו לכלי האולטימטיבי לעיר ביחד עם ההגנה ממזג האוויר, בשאר העולם המחוקקים התקשו להאמין שאפשר בלי קסדה וחייבו אותה ובזה די הרסו את הקטע של כל הקטנוע הזה
    דרז ידידי רב הידע והבא בימים, בישראל אין פראיירים והשוק לא מתנהל לפי העולם, לישראל חוקים משלה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #942
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רק אומר שלפני יותר ממאה שנה המציא אנדרסון את המכונית החשמלת וזה לא ממש תפס.


    כיום כמאה עשרים שנה אחרי לקחו שם של ממציא חשמלי וייבאו לארץ בתור מותג יוקרה שעשוי לזלוג אל שאר העם.


    האם זה יתפוס????

    אפילו בפורום הזה התווכחו לא מעט על הנושא.


    אז יתכן ששונה ג'וניור יהיה שוטר במשטרת החלל וירכב על אופניים מעופפות מונעות חשמל עם כנף דלתא סופר מהירה ( דלתא יותר בטיחותי מכנף רגילה ויותר מהיר).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #943
    טרקטורון

  14. #944
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    טרקטורון
    טרקטורון
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #945
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    קיצר, לוקי ימצא על מה לקטר. בהצלחה
    למרות שלננסי לא היו לו יותר מדי טענות
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  2. טווח טיפולים ל honda cb 500x
    על ידי Tsahi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 11-03-2018, 20:24
  3. הונדה NC750X או ויסטרום 650?
    על ידי yonatan.s. בפורום כללי
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 11-08-2017, 20:11
  4. התקנת לוח מחוונים של nc750x על nc700x
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:44
  5. cb500x VS nc750x מי לטובת מי ?
    על ידי dudybou בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 11:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO