ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
בשני טיולים בחו"ל רכבתי על הטרייסר 09, בסלובניה קוראטיה, הרגשתי את החסרונות אבל הנסיבות גרמו לי לחשוב שאפשר לחיות איתו
אז כמי שיודע להסתגל ולהוציא לימנצ'רו מלימונים המשכתי.

בטיול הבא הזמנתי ברגשות מעורבים שוב טרייסר חשבתי שבגלל שאני מקבל אותו מהרמן בגרמניה האופנוע יהיה טוב יותר מהקודם חשבתי
שכל החסרונות נבעו מהאופנוע שקיבלתי והתאכזבתי לגלות שהאופנוע הנוכחי רע מקודמו, עכשיו אם ניקח בחשבון שהאופנוע היה חדש יחסית
בעולם הייתי בין הראשונים שידעו להגיד אחד לאחד מה החסרונות של האופנוע ואיפה הוא לא פוגע, הקטע שקצת אחרי שאני פרסמתי את מה
שהרגשתי בטיול הראשון התחילו גם לדבר על זה בכל העולם. הבאזז הלך והתעצם וההוכחה שזה לא אני זה באמת, הטרייסר...

הכל התחדד אל מול ההחלפה של הטרייסר באפריקה בטיול השני, במעבר חד מהאחד לשני התחדדו כל הבעיות והחסרונות אל מול העליונות
של האפריקה, עכשיו רק צריכים אלה שצריכים להקשיב לי, עוד קצת ולהבין שהורסיס טוב מהאפריקה.

אבל אז צצה לי בעיה, הדור החדש הן של האפריקה והן של הטרייסר טובים מהקודמים, וראו איזה פלא כל הליקויים שאני הרגשתי בהם אז
שופרו הוחלפו ותוקנו. אין לי ספק שמדובר באופנועים טובים יותר ואפילו מצוינים רק דבר אחד עוצר בעדם להיות הכי טובים...

זה הורסיס החדש...ותשאלו בחו"ל.
תשמע לא רציתי לפוצץ את הבועה עד עכשיו אבל כמעט בכל דגם חדש היצרן מצהיר שההבדל גדול מהדגם היוצא, המציאות שונה, אני מניח שיש שיפורים אבל סה״כ זה עדיין טרייסר, אופנוע מאד מוצלח של ימאהה שהיכניס להם לא מעט כסף לקופה.

הטרייסר זה לא אופנוע תיור, הוא בנוי על MT09 ורק נותן לך אקסטרא מיכל דלק והגנה מהרוח וכאן נראה שהייתה לך בעיה איתו, אתה בתכלס הגעת לאירופה לעשות טיול של 2000 ק״מ או יותר עם ציוד ועם מורכבת על MT09.
את הטרייסר 900 משווים לבמוו XR900 הייתה לוקח XR900 לטיול באלפים עם מורכבת וציוד? לא נראה לי, הוא לא מיועד לזה


אני לעומת זאת מעדיף קצת להתפשר על נוחות ויכולות נשיאה, לצלוח את האוטובאן ואז להגיע ללונה פארק שנקרא אלפים עם אופנוע שיכול לפרק פאסים.