יש סינכרונים בגיר אופנוע?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
מנוע של גקסר 750 שנת 90
קלאץ מכוון כראוי וגלגל אחורי מסתובב חופשי בהילוך עם קלאץ משוך
שמן ופילטר חדשים
שרשרת מכוונת
הגיר עובד מושלם חוץ מזה
משום מה יש עומס על הגיר כאשר הוא מונע לכן לא נכנס לניוטרל
מה לבדוק?
נ.ב נכנס לניוטרל רק בנסיעה ומשני..
יש סינכרונים בגיר אופנוע?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
לא נכנס - סימן שה-DOGS (שיניי שילוב) לא יוצאים משילוב. כנראה בראשון הם שחוקים לכיוון ההפוך ויוצרים זוית שתופסת את העסק (ב-R1 היו משייפים את זה כך בכוונה), או שהמזלג עקום\שחוק טיפה ולא מפעיל מספיק כח. תזיז את האופנוע טיפה קדימה-אחורה בעמידה ותנסה להעביר תוך כדי, סביר להניח שזה יעבוד.
בכל מקרה, הדרך היחידה שאני יכול לחשוב עליה לראות את זה מבלי לפרק את המנוע היא להכניס בורוסקופ (מלצמה זעירה על מקל גמיש, $30 באיביי) ולהסתכל, אם יש לך מאיפה (לא זוכר את פתחי המנוע, אם יש משהו קרוב לתיבת ההילוכים).
לא עובד לשחק איתו קדימה אחורה
אני יכול להגיע לגיר דרך העוקת שמן ולהסתכל בעניים
אבל צריך להפוך את האופנוע בשביל זה
ותכלס אם זה אומר לפתוח מנוע אני אסתדר איתו ככה
זה לא אופנוע ליומיום
יש למישהו רעיונות נוספים? פלג? טרייבל? מישהו...
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
עוד קצת פרטים אם יעזור למישהו
מנוע כבוי_>הילוך ראשון (או שני לצורך העניין)_>מישהו מסובב גלגל אחורי ואני מנסה להעביר לניוטרל
קשה עד בלתי אפשרי ולא רוצה לעקם את אחת המזלגות אז לא אנסה חזק יותר
עוצר את הסיבוב ומחזיר גלגל אחורי רבע סיבוב אחורה ניוטרל נכנס בקלות
לכן..
יש לי הרגשה (מושכלת) שמשהו לא בסדר עם הקלאץ למרות שברכיבה הוא מתפקד באופן תקין,לא מחליק ולא נתפס ונקודת החיכוך מכוונת לאמצע מהלך הידית
אבל גלגל אחורי מסתובב חופשי בהילוך עם קלאץ לחוץ ואז ממוסס את ההרגשה שלי
יכול להיות מצב שיש מספיק חיכוך בקלאץ בשביל למנוע כניסה חלקה להילוך אבל לא מספיק חיכוך בשביל לעצור או להכביד על הגלגל האחורי מלהסתובב?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אולי הקלאץ' שלך קצת גורר, ולמרות שאתה מרגיש שחרור מלא, בפועל מפעיל קצת כוח.
זה קורה באופן טבעי אם יש מגרעות על סלסלת הקלאץ', ולרוב יש.
לפרק את הסלסלה ולשייף את המגרעות, אם אם יש, זה עסק מעצבן למדי.
להוסיף לשמן מנוע מזרק של xado,תוך רבע שעה יש לך ניוטרל.
לרכב 500 קמ,להוסיף עוד אחד,500 קמ ואחד אחרון.
לפרק סלסלה לא בעייתי בשבילי
בראשון אוציא את הדסקיות לבדוק מה המצב תודה על הכיוון
נ.ב
משהו שאפשר להרגיש באצבע?
כן,תרגיש גלים מימין ושמאל של השן אבל לא זו הבעיה.
יותר בכיוון שחיקה של השיניים הצידיות של הגגש בגיר [דוגים].
האם כשהופנוע מונע ואתה גולש איתו. קלאץ משוך נכנס מ ההילוך האחרון לראשון?
אתה חייב לעבור בניוטרל.
האם תוך כדי נסיעה אפשרי להכניס לניוטרל (כשהאופנוע נוסע)
האם כשאתה מעלה טורים יותר קל למצוא את הניוטרל.
Neutral issue was solved by adjusting the clutch (under the round rubber grommet on the counter shaft cover