עוד קצת פרטים אם יעזור למישהו
מנוע כבוי_>הילוך ראשון (או שני לצורך העניין)_>מישהו מסובב גלגל אחורי ואני מנסה להעביר לניוטרל
קשה עד בלתי אפשרי ולא רוצה לעקם את אחת המזלגות אז לא אנסה חזק יותר
עוצר את הסיבוב ומחזיר גלגל אחורי רבע סיבוב אחורה ניוטרל נכנס בקלות
לכן..
יש לי הרגשה (מושכלת) שמשהו לא בסדר עם הקלאץ למרות שברכיבה הוא מתפקד באופן תקין,לא מחליק ולא נתפס ונקודת החיכוך מכוונת לאמצע מהלך הידית
אבל גלגל אחורי מסתובב חופשי בהילוך עם קלאץ לחוץ ואז ממוסס את ההרגשה שלי
יכול להיות מצב שיש מספיק חיכוך בקלאץ בשביל למנוע כניסה חלקה להילוך אבל לא מספיק חיכוך בשביל לעצור או להכביד על הגלגל האחורי מלהסתובב?