הגיון אין פה, אבל זה רווחי להם, אז למה שהם ישנו? הישראלים הרי לא יצאו למחות בנושא, וגם אם כן - מי שם קצוץ על רוכבי הדו גלגלי במדינה הזו בכלל?
במדינה נורמלית, האופנוע שלי היה בקבוצת הביטוח הנמוכה ביותר (לדוגמא, בבריטניה), בארץ אני באותה קטגוריה כמו ליטר סופרספורט חדש מהניילונים בכל הקשור בביטוח חובה.
חוץ מזה - רוב הכלים בארץ הם כלים קטני נפח, מכלל הרוכבים בארץ - הרוב לא מחזיקים ברשיון A, אלא ברשיונות A1/A2, ורוכבים על כלים קטנים. שינויים במדרגת הביטוח משמע הורדה בנתח השוק העצום שהם לוקחים (בואו נודה בזה, רוב הכלים על הכביש נעים בין 125 ל-500 סמ"ק, כלים "לא מוגבלים" בד"כ באזור ה-650-700 סמ"ק, ומה שמעבר לזה יותר נדיר לראות. הם לא מורידים את עלות הביטוח ההזויה, למה שהם יקריבו את נתח השוק הזה?)