תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: האם יש סיכוי שאי פעם ישנו את מדרגות הביטוח?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    57

    האם יש סיכוי שאי פעם ישנו את מדרגות הביטוח?

    ערב טוב

    לצערי מדרגות הביטוח אינן הגיוניות, היום רוב הכלים הם 300 סמק שזה גם לא בדיוק 300 אלה עוד 15-30 סמק צריך לשלם עוד 1000 שח בביטוח.
    היום כבר כולם עברו ל 300 מחירי הביטוח לא משתנים, מדרגה מעל 250 ללא הגבלה היא אותו סכום.
    צריך לשנת לפי חישוב מחדש כוחות סוס של הקטנוע/אופנע והנפח מאשר רק הסמק לו.

    האם יש סיכוי שאי פעם מדרגות הביטח ישתנו, לא נראה לי!
    כי המדינה רק מרוויחה מכל הצדדים שקונים קטנוע 300 משלמים יותר בביטוח.

    טל.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    שאלת-וענית.
    לא יודע מה המדינה מרוויחה, אבל מי שמרוויח אלו חברות הביטוח (אתה משלם להם ביטוח חובה ולא למדינה).
    לחברות הביטוח יש לוביסטים חזקים מאוד מצד אחד ומצד שני אחוז הרוכבים בארץ נמוך מידי בשביל להשפיע על מקבלי ההחלטות.
    האם זה אומר שבחיים לא יישתנה משהו? לא, אבל סיכוי נמוך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    הגיון אין פה, אבל זה רווחי להם, אז למה שהם ישנו? הישראלים הרי לא יצאו למחות בנושא, וגם אם כן - מי שם קצוץ על רוכבי הדו גלגלי במדינה הזו בכלל?
    במדינה נורמלית, האופנוע שלי היה בקבוצת הביטוח הנמוכה ביותר (לדוגמא, בבריטניה), בארץ אני באותה קטגוריה כמו ליטר סופרספורט חדש מהניילונים בכל הקשור בביטוח חובה.

    חוץ מזה - רוב הכלים בארץ הם כלים קטני נפח, מכלל הרוכבים בארץ - הרוב לא מחזיקים ברשיון A, אלא ברשיונות A1/A2, ורוכבים על כלים קטנים. שינויים במדרגת הביטוח משמע הורדה בנתח השוק העצום שהם לוקחים (בואו נודה בזה, רוב הכלים על הכביש נעים בין 125 ל-500 סמ"ק, כלים "לא מוגבלים" בד"כ באזור ה-650-700 סמ"ק, ומה שמעבר לזה יותר נדיר לראות. הם לא מורידים את עלות הביטוח ההזויה, למה שהם יקריבו את נתח השוק הזה?)
    3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
    106,200KM and counting

    Not all who wander are lost




  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ...במדינה נורמלית, האופנוע שלי היה בקבוצת הביטוח הנמוכה ביותר (לדוגמא, בבריטניה), בארץ אני באותה קטגוריה כמו ליטר סופרספורט חדש מהניילונים בכל הקשור בביטוח חובה...
    ברוב המקרים עלות ביטוח חובה לאופנוע ליטר חדש תהיה אפילו יותר זולה משלך כי לחדש יש 3-2 מערכות בטיחות שמעניקות הנחה בפרמיה.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    ברוב המקרים עלות ביטוח חובה לאופנוע ליטר חדש תהיה אפילו יותר זולה משלך כי לחדש יש 3-2 מערכות בטיחות שמעניקות הנחה בפרמיה.
    ההגיון הרגע גורר שרפרף בחדר חשוך כדי לתלות את עצמו.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    דפדפן טיפש מחק לי הודעה יותר מפורטת שכתבתי...

    א. כמקובל בעולם, ביטוח ה"חובה" בבריטניה הוא ביטוח צד ג' בלבד (שבארץ הוא לא חובה):
    https://www.bennetts.co.uk/motorbike...ird-party-only
    ב. הכיסוי של ביטוח החובה בארץ הוא פסיכי ואין לו אח ורע בעולם (פיצוי בלתי מוגבל על סבל, נכות, אובדן הכנסה עתידית, התאמות בדיור וכו).

    כל זמן שזה הביטוח בארץ ושההוצאות של חברות הביטוח על הרוכבים קטנות מההכנסות שלהן (מבלי שהמדינה תכניס יד עמוקה עוד יותר לכיס של אנשים לא קשורים) אז חברות הביטוח לא ינקטו בשום מהלך שיפחית את ההכנסות שלהן מדו-גלגלי.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    הגיון אין פה, אבל זה רווחי להם, אז למה שהם ישנו?
    חברות ביטוח לא מרוויחות שקל על אופנועים. כל המחירים/תנאים/מדרגות וכו באות מרגולציה (כלומר חוקים). כפי שכתבו פה - כיסוי של ביטוח חובה מאוד רחב - מדינת רווחה במיטבה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    חברות הביטוח מרוויחות מיליארדים בשנה מביטוחי חובה (לכלל סוגי הרכב) אז לא הייתי מצייר אותן כמסכנות.
    אכן יש כיסוי ביטוחי מאוד נרחב מצד אחד אבל מצד שני אין לי שום יכולת להוזיל אותו (הביטוח עם ההשתתפות עצמית בעיני זה לעג לרש).
    תן לי אופציות להוזיל:
    שימוש בציוד מגן,פקטור של גיל כמו ברכב, היסטוריה של תאונות ותביעות.
    דברים שקיימים בביטוח לרכב שלא קיימים בביטוח לאופנוע.
    אגב, בלי קשר להוזלה, מדרגות הביטוח צריכות להתאים לדרגות הרישיון.

  9. #9
    אין סיכוי כי אין לחברות הביטוח אינטרס.
    בביטוח רכב יש תחרות. באופנוע כולם הולכים לפול.
    מכירות של 200K+ רכבים בשנה מול 18K- דו"ג בשנה. אז איפה אתה היית שם את הכסף? את המאמצים/שיווק וכו'?

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תן לי אופציות להוזיל:
    שימוש בציוד מגן,פקטור של גיל כמו ברכב, היסטוריה של תאונות ותביעות.
    דברים שקיימים בביטוח לרכב שלא קיימים בביטוח לאופנוע.
    אגב, בלי קשר להוזלה, מדרגות הביטוח צריכות להתאים לדרגות הרישיון.
    https://car.cma.gov.il
    קיימים פקטורים של גיל, ותק והיסטוריית תביעות בתעריף הביטוח.
    נהג בן 50 עם ותק של 30 שנה משלם כ4200 ש"ח. נהג בן 18 וחסר נסיון משלם 3000 ש"ח יותר.
    אם לאותו בן 50 יש אופנוע משוכלל עם כל מערכות הבטיחות שהפול משקלל אז התעריף יורד לפחות מ3500 ש"ח - פחות מחצי ממה שבן ה18 עם האופנוע הפשוט משלם.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    https://car.cma.gov.il
    קיימים פקטורים של גיל, ותק והיסטוריית תביעות בתעריף הביטוח.
    נהג בן 50 עם ותק של 30 שנה משלם כ4200 ש"ח. נהג בן 18 וחסר נסיון משלם 3000 ש"ח יותר.
    אם לאותו בן 50 יש אופנוע משוכלל עם כל מערכות הבטיחות שהפול משקלל אז התעריף יורד לפחות מ3500 ש"ח - פחות מחצי ממה שבן ה18 עם האופנוע הפשוט משלם.
    השכלתי.
    השלב הבא צריך להיות הוזלות על ציוד מגן וקורסי רכיבה.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    חברות הביטוח מרוויחות מיליארדים בשנה מביטוחי חובה (לכלל סוגי הרכב) אז לא הייתי מצייר אותן כמסכנות.
    למה מיליארדים? טריליונים! או אפשר לבדוק נתונים אמיתיים https://www.themarker.com/markets/1.5956088

    ואז נגלה של סה"כ רווח של נגיד מיגדל הוא ... 150 מיליון.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    השכלתי.
    השלב הבא צריך להיות הוזלות על ציוד מגן וקורסי רכיבה.
    אז אני מבין שאתה פותח חברה לקורסי רכיבה?

אשכולות דומים

  1. התלבטות בין סוגי מברגות אימפקט
    על ידי משה בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 15:00
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 30-10-2017, 13:19
  3. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 23:12
  4. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 00:26
  5. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16-11-2015, 23:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO