תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: דיאלים s3 125 - המנוע נכבה ומסרב להניע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42

    דיאלים s3 125 - המנוע נכבה ומסרב להניע

    שבוע טוב,
    יש תקלה די מוזרה שחוזרת על עצמה כבר פעם שנייה, המוסכניק פישל בפעם שעבר ותהיתי אם תוכלו לעזור.
    בעצירות ברמזורים הסל"ד בשעון יורד באופן סדיר לאזור ה-3, ושם, תמיד באותה נקודה, הוא צונח בפתאומיות לאזור ה-1 (מתחת לסרק), לעתים הוא מתייצב אחרי שנייה חזרה לסרק, ולפעמים זה גורם לדימום מנוע. ככל שאני נוסע עם מצערת פתוחה יותר ואז בולם- הצניחה חדה יותר והסיכוי לדימום מנוע עולה. לפעמים אני מצליח להתניע אותו ללא בעיה, ולפעמים (כמו היום נגיד) הוא פשוט מסרב להניע, עד מצב כזה שנתקעתי באמצע הרמזור ונגמר לי המצבר מרוב ניסיונות הנעה. בסוף הצלחתי להניע עם כבלים, אחרי די הרבה זמן עם סטרטר והרבה מזל.
    זאת לא פעם ראשונה שזה קורה לי, ולפני כחודש הייתי צריך להזמין גרר למוסך. אחרי כמה ימים נפרדתי מ-500 שקל כשהוא אמר לי שהבעיה הייתה ב"צמת חוטים". לדבריו, הוא עבד עליו הרבה מאוד זמן עד שהצליח להניע אותו שוב, התעסק עם המחשב, החיישנים ומה לא. חשוב לציין- אין שום בעיה בלהניע בבוקר או בכל טיימינג אחר, הבעיה היא רק כשהוא משתנק בעצירות כשהסל"ד צונח.
    מעבר לזה- הטורים במהירות מאוד גבוהים ועוברים את הסקאלה, שם במהירות של 115(תמיד) מתחילות קפיצות של הקטנוע. ייתכן אולי שהתקלה בכלל קשורה לוריאטור?
    אני ממש חושש מלנסוע איתו ולהיתקע שוב. אני סטודנט ולצערי לא יכול להסתדר בלעדיו.

    אשמח לעזרתכם..תודה מראש!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    וריאטור יכול לנעול את המנוע כשהרצועה נקרעת מעבר הוא לא משפיע על התנעה.
    הדרך הכי פשוטה להבין מה קורה היא להוציא את הפלאג כשזה קורה ולבדוק האם רטוב\יבש ומצית.
    מכאן תוכל להתקדם.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    לא בדקתי, שואל היפוטתית- מה המשמעות במידה והפלאג יבש ולא מגיע דלק, בעיה אלקטרונית בהכרח?
    בפעם הקודמת שזה קרה הוחלף לי במוסך פלאג חדש, כאשר אני גם החלפתי עצמאית לאחד אחר כולה שבועיים לפני בערך (בגלל קרטועים בזמן פתיחת מצערת). יכול להיות שיש איזושהי בעיה שגורמת לתערובת עשירה מידי, לפלאגים ללכת מהר ואולי גם היא הגורמת בשורה התחתונה לבעיה שציינתי בפוסט?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בעיה שקשורה לחשמל.
    במערכת הזרקה יש משאבת דלק ומזרק אז אם הפלאג יוצא יבש אחד משניהם לא עובד \ החיווי לא עובד או ששרשרת התזמון שלך נקרעה (לא מאמין שזה המצב).
    אם רטוב,זה אומר שהמנוע מוצף זה נגרם בגלל שאין הצתה,מזרק דלק דפוק ומציף ויש עוד סיבות שקשורות לניהול של המערכת הזרקת דלק.
    אם אין הצתה זה כנראה הקויל והוא גם יכול ליצור קרטועים כמו שתיארת (יש עוד סיבות לקרטועים,תערובת עשירה למשל בגלל המוזכרים מעל השורה).
    סיכוי קלוש שהפלאג שלך היה שרוף ומעט מאוד תקלות נפתרות על ידי החלפת פלאג.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    מודע לזה שמאוד קשה להעריך כשאתה לא רואה את התקלה בעיניים, אבל יצא לך במקרה להיתקל בבעיה כזו בעבר? כמו שאמרתי, הבעיה היא ברמת העיקרון צניחה של סל"ד בזמן בלימה, תמיד תמיד תמיד באותה נקודה בשעון (מ-3 ל-1), מה שגורם בהרבה מהמקרים לדימום מנוע ואחר כך קושי ממש רציני בלהניע מחדש, אם בכלל. מעבר לזה- הוא לא נחנק בשום מצב ואין קושי להניע, לא בבוקר ולא בשום מצב אחר.
    הכלי כרגע במוסך, משיחה איתו היום הם עדיין אל הצליחו לגרום לו להיכבות ולכן זה לוקח קצת זמן. הוא אומר שאם הוא לא ימצא בעיה קונקרטית לשים עליה את האצבע, הוא יעשה כיוון שסתומים. האם יש איזשהו סיכוי שזאת בעיה שנגרמת עקב שסתומים לא מכוונים? החברה שם במוסך מאוד רציניים ואני חד משמעית סומך עליהם, אבל באמת שחראם לי על הכסף עם כל הניסיונות האלה.
    נערך לאחרונה על ידי omer1692; 19-02-2019 בשעה 17:17.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    צניחת סל"ד בזמן בלימה לא שייכת לשסתומים.
    כשיש בעיה במרווח שסתומים אתה תראה התנהגות קבועה כלשהי ולא רק בבלימה.
    סביר שהתקלה קשורה לניהול מנוע - מערכת הזרקה.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    ואם הבעיה מתלווה לבעיה של הטורים המאוד גבוהים במהירות והקפיצות, עדיין אין קשר למרווח שסתומים לדעתך?
    אני די משוכנע (מממש קצת ניסיון וטיפת אינטואיציה) שהבעיה, כמו שאתה אומר, היא במערכת הזרקה, והטורים הגבוהים זה נטו עניין אחר לא קשור עם הוריאטור. אני פשוט באמת שוקל מה להגיד לבחור במוסך ואיך להתקדם הלאה.
    תודה אגב על התשובה המהירה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מרווח שסתומים נמוך גורם לבעיות בהנעה כשהמנוע קר (המנוע מניע פשוט צריך להילחם איתו),ולכיבויים ברגעים הריאשונים אחרי ההנעה לפני שהמנוע הספיק להתחמם - כשאתה גולש לעצירה ברמזור למשל,גם גורם לבעיות בסחיבה לא לקפיצות ולא לטורים גבוהים.

    כשהסל"ד לא תואם את המהירות הבעיה נמצאת בוריאטור,לגבי הקפיצות קשה להבין.
    בבקשה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 06-01-2018, 08:17
  2. מדוע המנוע נכבה לפתע בתחילת נסיעה
    על ידי carolinor בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-12-2016, 21:59
  3. כמה זמן אפשר לא להניע wolf 250 sym
    על ידי תומר בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 11:16
  4. חייב גז כדי להניע בdrz
    על ידי dayanz בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 09:53
  5. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 24-08-2015, 09:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO