ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
בדיקת מרווח השסתומים, היא פעולת תחזוקה שגרתית בכל כלי רכב.
באופנועים של הונדה, מבצעים את הבדיקה הזו כל 24k ק"מ. במידה ומרווח השסתומים אינו נמצא בטווח שנקבע,
יש לבצע גם כיוון שסתומים.

טיפולים מיותרים, מלבד חור בכיס, הם פתח לשחיקה, טעויות והרס רכיבים ע"י הבעלים.
כתחזוקה שגרתית, יש לבצע טיפולים כל 12k ק"מ. אני ממליץ לך מאוד, לפתוח ספר רכב
ולבצע את ההנחיות כפי שהן רשומות, אם אתה רוצה שהאופנוע שלך על כל חלקיו יאריך ימים.

צריכת הדלק שאתה מציין, לדעתי, גבוהה על גבול הלא תקינה! לצריכת דלק כ"כ גבוהה, עלולים להיות הרבה גורמים.
החל בחישוב צריכה לא נכון וכלה בכיוונים לא נכונים, רכיבים לא מתאימים או תואמים למפרט האופנוע ועוד'.
הבדיקה כמובן נעשית כל טיפול גדול על ידי המוסך שלי,כל מה שאמרתי שזאת בעיה ידועה מבעלי הונדה אחרים שנתקלו בתופעה.
הטיפולים שלי נעשים לפי הזמן ובדיוק בסדר הנכון תודה רבה,זה ההטבה המעולה בכך שיש לי מוסך שלא מחפש להכניס לי דברים שאני לא צריך והמחירים שלו לעומת מוסכים אחרים ואל תדאג החלקים יחזיקו מעמד,תודה רבה.
צריכת הדלק היא נורמלית ביותר שוב מבדיקה עם בעלי אופנועים אחרים מאותו דגם, אני לא נוסע בסל"ד נמוך אלא משחק עם הסלד בצורה שונה ובעיר שאני לפעמים לא רואה טעם לעבור את ההילוך הראשון או השני שמסתכם אצלי כמעט ב140 קמ"ש בסל"ד 12-14 ולכן צריכת הדלק הגבוהה, אם הייתי מחפש צריכה נורמלית וחיסכון בכיס בצורה יותר הגיונית לא הייתי מתנייד עם אופנוע סופר ספורט ביומיום שלי שבמיוחד רוב הנסיעות שלי בבוקר מסתכמות בפקקים וברכיבה על השוליים במשך כמעט 20 קילומטר לכל כיון.