עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: חוות דעת cbr 600 rr

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    22
    ציטוט נכתב במקור על ידי Johnny cohen צפיה בהודעה
    סקרן להבין מה מצאת בZ750 לעומת cbr600rr שמצא חן בעניך יותר מבחינת נוחות ושימוש..
    נוחות, תנוחה זקופה ,זריזות בתוך העיר בין רכבים ,הרבה כוח בסלד הנמוך ומחיר!

  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    12
    קיבלתי תודה!

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaixz צפיה בהודעה
    נוחות, תנוחה זקופה ,זריזות בתוך העיר בין רכבים ,הרבה כוח בסלד הנמוך ומחיר!
    מסכים עם הנוחות על הזריזות בעיר וכמובן על נושא המחיר (גם בנושא תחזוקה).
    לגבי הכח בסלד נמוך והתנוחה תרשה לי לא להסכים - ה z לא מצטיין במיוחד, מהרכיבה עליו אני זוכר שהוא בהחלט נותן הרגשה כזאת אבל בפועל לא.
    ה-600rr הוא החזק והחלק ביותר בסלד נמוך. מנוע מדהים.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    22
    ציטוט נכתב במקור על ידי jonathan צפיה בהודעה
    מסכים עם הנוחות על הזריזות בעיר וכמובן על נושא המחיר (גם בנושא תחזוקה).
    לגבי הכח בסלד נמוך והתנוחה תרשה לי לא להסכים - ה z לא מצטיין במיוחד, מהרכיבה עליו אני זוכר שהוא בהחלט נותן הרגשה כזאת אבל בפועל לא.
    ה-600rr הוא החזק והחלק ביותר בסלד נמוך. מנוע מדהים.
    תאמת לא נסעתי על אופנוע אחר חוץ מz
    פשוט חפרתי באיטרנט ומה שמתאים לצרכים שלי יצא z

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    האמת אני לא סבלתי את ה z.
    יותר מדי תקציב ופחות מדי אופנוע.
    אבל אני רכבתי על הגרסא של 2008 ולכן לא יודע להביע דעה על גרסאות אחרות.
    אישית מהיפנים נייקדים אהבתי את הצרעה של הונדה אבל מדובר בכמעט 20% הפרש במחיר.

    בכל מקרה אתה צודק לגבי מיגון הרוח במהירויות מעל 150 הפרינג עוזר אם אתה לא בקטע של יחסים מאד אינטימיים עם המיכל.
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 09-06-2015 בשעה 19:39.

  6. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי biker boyz צפיה בהודעה
    המחלה היחידה שידועה לי עד עכשיו זה כיון השסתומים לעשות ב60 אלף וגם זה תלוי במצבם.
    אני מחליף שמן,פילטר שמן ומנקה פילטר אוויר כל 4 אלף והמוסכניק שלי עושה לי טיפול גדול כל 8.
    צריכת דלק תלוי ברכיבה שלך לי אישית אני עומד על 1-13 כמעט קבוע ובמקרים קיצוניים גם 1-10 האופנוע זולל דלק לא קטן.
    בדיקת מרווח השסתומים, היא פעולת תחזוקה שגרתית בכל כלי רכב.
    באופנועים של הונדה, מבצעים את הבדיקה הזו כל 24k ק"מ. במידה ומרווח השסתומים אינו נמצא בטווח שנקבע,
    יש לבצע גם כיוון שסתומים.

    טיפולים מיותרים, מלבד חור בכיס, הם פתח לשחיקה, טעויות והרס רכיבים ע"י הבעלים.
    כתחזוקה שגרתית, יש לבצע טיפולים כל 12k ק"מ. אני ממליץ לך מאוד, לפתוח ספר רכב
    ולבצע את ההנחיות כפי שהן רשומות, אם אתה רוצה שהאופנוע שלך על כל חלקיו יאריך ימים.

    צריכת הדלק שאתה מציין, לדעתי, גבוהה על גבול הלא תקינה! לצריכת דלק כ"כ גבוהה, עלולים להיות הרבה גורמים.
    החל בחישוב צריכה לא נכון וכלה בכיוונים לא נכונים, רכיבים לא מתאימים או תואמים למפרט האופנוע ועוד'.

  7. #22
    ציטוט נכתב במקור על ידי Red Ross צפיה בהודעה
    בדיקת מרווח השסתומים, היא פעולת תחזוקה שגרתית בכל כלי רכב.
    באופנועים של הונדה, מבצעים את הבדיקה הזו כל 24k ק"מ. במידה ומרווח השסתומים אינו נמצא בטווח שנקבע,
    יש לבצע גם כיוון שסתומים.

    טיפולים מיותרים, מלבד חור בכיס, הם פתח לשחיקה, טעויות והרס רכיבים ע"י הבעלים.
    כתחזוקה שגרתית, יש לבצע טיפולים כל 12k ק"מ. אני ממליץ לך מאוד, לפתוח ספר רכב
    ולבצע את ההנחיות כפי שהן רשומות, אם אתה רוצה שהאופנוע שלך על כל חלקיו יאריך ימים.

    צריכת הדלק שאתה מציין, לדעתי, גבוהה על גבול הלא תקינה! לצריכת דלק כ"כ גבוהה, עלולים להיות הרבה גורמים.
    החל בחישוב צריכה לא נכון וכלה בכיוונים לא נכונים, רכיבים לא מתאימים או תואמים למפרט האופנוע ועוד'.
    הבדיקה כמובן נעשית כל טיפול גדול על ידי המוסך שלי,כל מה שאמרתי שזאת בעיה ידועה מבעלי הונדה אחרים שנתקלו בתופעה.
    הטיפולים שלי נעשים לפי הזמן ובדיוק בסדר הנכון תודה רבה,זה ההטבה המעולה בכך שיש לי מוסך שלא מחפש להכניס לי דברים שאני לא צריך והמחירים שלו לעומת מוסכים אחרים ואל תדאג החלקים יחזיקו מעמד,תודה רבה.
    צריכת הדלק היא נורמלית ביותר שוב מבדיקה עם בעלי אופנועים אחרים מאותו דגם, אני לא נוסע בסל"ד נמוך אלא משחק עם הסלד בצורה שונה ובעיר שאני לפעמים לא רואה טעם לעבור את ההילוך הראשון או השני שמסתכם אצלי כמעט ב140 קמ"ש בסל"ד 12-14 ולכן צריכת הדלק הגבוהה, אם הייתי מחפש צריכה נורמלית וחיסכון בכיס בצורה יותר הגיונית לא הייתי מתנייד עם אופנוע סופר ספורט ביומיום שלי שבמיוחד רוב הנסיעות שלי בבוקר מסתכמות בפקקים וברכיבה על השוליים במשך כמעט 20 קילומטר לכל כיון.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי biker boyz צפיה בהודעה
    הבדיקה כמובן נעשית כל טיפול גדול על ידי המוסך שלי,כל מה שאמרתי שזאת בעיה ידועה מבעלי הונדה אחרים שנתקלו בתופעה.
    הטיפולים שלי נעשים לפי הזמן ובדיוק בסדר הנכון תודה רבה,זה ההטבה המעולה בכך שיש לי מוסך שלא מחפש להכניס לי דברים שאני לא צריך והמחירים שלו לעומת מוסכים אחרים ואל תדאג החלקים יחזיקו מעמד,תודה רבה.
    צריכת הדלק היא נורמלית ביותר שוב מבדיקה עם בעלי אופנועים אחרים מאותו דגם, אני לא נוסע בסל"ד נמוך אלא משחק עם הסלד בצורה שונה ובעיר שאני לפעמים לא רואה טעם לעבור את ההילוך הראשון או השני שמסתכם אצלי כמעט ב140 קמ"ש בסל"ד 12-14 ולכן צריכת הדלק הגבוהה, אם הייתי מחפש צריכה נורמלית וחיסכון בכיס בצורה יותר הגיונית לא הייתי מתנייד עם אופנוע סופר ספורט ביומיום שלי שבמיוחד רוב הנסיעות שלי בבוקר מסתכמות בפקקים וברכיבה על השוליים במשך כמעט 20 קילומטר לכל כיון.
    2 נק' ברשותכם:
    1. בדיקת מרווח שסתומים במיוחד באופנועי ספורט - מדובר בלפרק חצי אופנוע (פרינגים, מיכל דלק, קרבורטורים/גופי מצערת, אל תתפסו אותי במילה אבל למיטב זכרוני ב r6 צריך לפרק רדיאטור כי איכשהו מפריע בדרך ....). רוב המוסכים "מעגלים" פינות בנק' הזאת.

    2. אופנועי הונדה אין להם אחידות בדיקת מרווח שסתומים vfr יש לו דגמים מסויימים עם אינטרוול של 48 אלף, ל sp2 גם 48 אלף בקיצור זה תלוי דגם. לא בטוח לגבי ה rr.

    3. צריכת דלק - 1:13 נשמע גבוה לכלי 600. לי ה zx היה צורך ברכיבה ממוקדת 1:15 ובסתם מנהלית (מהירה או איטית) 1:18. ה sp צורך 1:12 אבל כאן מדובר באופנוע עם בוכנות 500 סמק ומנוע מכוון לצד הפחות פרקטי. אז שוב לא מדובר במשהו שהוא בהכרח לא בסדר. תערובת עשירה מדי מופיעה בצורה של פלאגים "לחים" שחורים, עם בניה משמעותית של פיח.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    הבדיקה כמובן נעשית כל טיפול גדול על ידי המוסך שלי,כל מה שאמרתי שזאת בעיה ידועה מבעלי הונדה אחרים שנתקלו בתופעה.
    הטיפולים שלי נעשים לפי הזמן ובדיוק בסדר הנכון תודה רבה,זה ההטבה המעולה בכך שיש לי מוסך שלא מחפש להכניס לי דברים שאני לא צריך והמחירים שלו לעומת מוסכים אחרים ואל תדאג החלקים יחזיקו מעמד,תודה רבה.
    צריכת הדלק היא נורמלית ביותר שוב מבדיקה עם בעלי אופנועים אחרים מאותו דגם, אני לא נוסע בסל"ד נמוך אלא משחק עם הסלד בצורה שונה ובעיר שאני לפעמים לא רואה טעם לעבור את ההילוך הראשון או השני שמסתכם אצלי כמעט ב140 קמ"ש בסל"ד 12-14 ולכן צריכת הדלק הגבוהה, אם הייתי מחפש צריכה נורמלית וחיסכון בכיס בצורה יותר הגיונית לא הייתי מתנייד עם אופנוע סופר ספורט ביומיום שלי שבמיוחד רוב הנסיעות שלי בבוקר מסתכמות בפקקים וברכיבה על השוליים במשך כמעט 20 קילומטר לכל כיון.
    להתייחס לכיוון שסתומים כמו מחלה/תופעה, זה כמו לומר שגם כיוון שרשרת היא מחלה/תופעה.
    אני מתייחס לצריכת הדלק לא בפאן הכלכלי/חסכוני, אלה כמדד נוסף לבדיקה ואומדן של מצב/תקינות
    האופנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי jonathan צפיה בהודעה
    2 נק' ברשותכם:
    1. בדיקת מרווח שסתומים במיוחד באופנועי ספורט - מדובר בלפרק חצי אופנוע (פרינגים, מיכל דלק, קרבורטורים/גופי מצערת, אל תתפסו אותי במילה אבל למיטב זכרוני ב r6 צריך לפרק רדיאטור כי איכשהו מפריע בדרך ....). רוב המוסכים "מעגלים" פינות בנק' הזאת.

    2. אופנועי הונדה אין להם אחידות בדיקת מרווח שסתומים vfr יש לו דגמים מסויימים עם אינטרוול של 48 אלף, ל sp2 גם 48 אלף בקיצור זה תלוי דגם. לא בטוח לגבי ה rr.

    3. צריכת דלק - 1:13 נשמע גבוה לכלי 600. לי ה zx היה צורך ברכיבה ממוקדת 1:15 ובסתם מנהלית (מהירה או איטית) 1:18. ה sp צורך 1:12 אבל כאן מדובר באופנוע עם בוכנות 500 סמק ומנוע מכוון לצד הפחות פרקטי. אז שוב לא מדובר במשהו שהוא בהכרח לא בסדר. תערובת עשירה מדי מופיעה בצורה של פלאגים "לחים" שחורים, עם בניה משמעותית של פיח.
    אני רק רמזתי, כשכתבתי "כיוונים לא נכונים" , ואם יש מכונאים שכבר מפרקים חצי אופנוע, הם לא תמיד מקפידים
    לבצע את הבדיקה כאשר המנוע קר.
    הצריכה שציינת, היא אופיינית גם ל-600rr, ברכיבה ספורטיבית 1:15-16 וברכיבה מנהלתית 1:18-19.
    לפעמים צריכה גבוה היא אינדיקציה לתקלה ולפעמים לא. אולי אחד הבעלים הקודמים, פשוט שינה את יחסי העברה...
    וניחושים יכולים להיות לא מעטים, אבל נראה לי שזה מסקרן אותנו יותר מאשר את הבחור.
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 11-06-2015 בשעה 13:56.

  10. #25
    ציטוט נכתב במקור על ידי red ross צפיה בהודעה
    להתייחס לכיוון שסתומים כמו מחלה/תופעה, זה כמו לומר שגם כיוון שרשרת היא מחלה/תופעה.
    אני מתייחס לצריכת הדלק לא בפאן הכלכלי/חסכוני, אלה כמדד נוסף לבדיקה ואומדן של מצב/תקינות
    האופנוע.



    אני רק רמזתי, כשכתבתי "כיוונים לא נכונים" , ואם יש מכונאים שכבר מפרקים חצי אופנוע, הם לא תמיד מקפידים
    לבצע את הבדיקה כאשר המנוע קר.
    הצריכה שציינת, היא אופיינית גם ל-600rr, ברכיבה ספורטיבית 1:15-16 וברכיבה מנהלתית 1:18-19.
    לפעמים צריכה גבוה היא אינדיקציה לתקלה ולפעמים לא. אולי אחד הבעלים הקודמים, פשוט שינה את יחסי העברה...
    וניחושים יכולים להיות לא מעטים, אבל נראה לי שזה מסקרן אותנו יותר מאשר את הבחור.
    מסקרן אותכם יותר, כי לא אתם נוסעים על האופנוע שלי או עוקבים אחריי בשביל לראות את אופן הנסיעה שלי, יש הבדל בין להגיב מאחורי מקלדת לבין לבחון את הדברים בפועל במהלך התניידות יומיומית עם האופנוע. לצורך הבהרה, יחסי ההעברה ככל הנראה השתנו עקב כך שיש על האופנוע אגזוז בעל זרימה חופשית ולכן צריכת הדלק יותר מוגברת שכמובן היא מוגזמת לעיתים עקב רכיבה בסל"ד משתנה ולרוב גבוהה, גם בנסיעה מנהלתית שלרוב מסתכמת בכך שברגע שיש קטע כביש ריק אני מגיע ל2xx חצילים וברגע שזה קורה מספר פעמים ביום אז צריכת הדלק עולה, כמו כן אני לא זורק דברים באוויר ובדקתי את הנתון הזה עם עוד בעלי אותו דגם והשווינו רשמים לגבי אופי הנסיעה וצריכת הדלק, לכולם היה את אותו הנתון, כמו כן האופנוע עבר בדיקה מקיפה לפני קנייתו ויישור קו שבו לא נחסך ממנו כלום כולל בדיקה מעמיקה של כל הפרמטרים האפשרים, לכן בקשה ממך אל תשער לפעם הבאה מה מעניין אותי או מה לא לפני ששאלת אותי ישירות,תודה.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    מסקרן אותכם יותר, כי לא אתם נוסעים על האופנוע שלי או עוקבים אחריי בשביל לראות את אופן הנסיעה שלי, יש הבדל בין להגיב מאחורי מקלדת לבין לבחון את הדברים בפועל במהלך התניידות יומיומית עם האופנוע.
    ....
    לא נעים לי לומר אבל כל אחד שטוען שיחסי העברה באופנוע משתנה כתוצאה מהחלפת אגזוז, הייתי מהמר ש...הפוסל במום במקומו הוא פוסל.


    אגב האופנוע של רוכב המקלדת החתום מטה מצוייד בזוג אגזוזי אקרא מחשב pc פילטר פתוח ועוד
    נפח ליטר עם יחסי העברה מקוצרים ועדיין.
    אבל אתה יודע רוכבי מקלדת :-)

  12. #27
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    לא נעים לי לומר אבל כל אחד שטוען שיחסי העברה באופנוע משתנה כתוצאה מהחלפת אגזוז, הייתי מהמר ש...הפוסל במום במקומו הוא פוסל.


    אגב האופנוע של רוכב המקלדת החתום מטה מצוייד בזוג אגזוזי אקרא מחשב pc פילטר פתוח ועוד
    נפח ליטר עם יחסי העברה מקוצרים ועדיין.
    אבל אתה יודע רוכבי מקלדת :-)
    שיבושם, אזי יש הבדלים רבים בין צורת רכיבה של רוכב אחד למשנהו ולכן נסכים שלא להסכים במקרה הנדון.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    שיבושם, אזי יש הבדלים רבים בין צורת רכיבה של רוכב אחד למשנהו ולכן נסכים שלא להסכים במקרה הנדון.
    לא בטוח שיבושם
    אבל בהחלט ממליץ לבדוק מהם יחסי העברה כיצד הם קשורים לתיבה
    למה אין קשר בינם לבין האגזוז שלך
    וכיצד הם יכולים בכל זאת להשתנות אם אתה לא מחליף את התיבה

    רוצה רמז.....😃😃😃:@
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 11-06-2015 בשעה 23:23.

  14. #29
    מוזמן להאיר את עיני וללמד אותי דבר שאולי לא ידעתי.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    אני חושב שיהיה הרבה משעשע דווקא להשאיר אותך במצבך :-)


    אתה יודע ככה זה רוכבי מקלדת, מה הם מבינים מהחיים שלהם. :-)

    ותזכור תמיד למלא מים בקרבורטורים , אחרי הכל ישראל היא מדינה חמה.
    נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 12-06-2015 בשעה 08:42.

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על ajp pr4
    על ידי yotamy3 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 16:30
  2. מבקש חוות דעת על GAS GAS 250 4T
    על ידי מאור ש בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-03-2016, 00:47
  3. מבקש חוות דעת על sym maxym 400
    על ידי ninja85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 19:33
  4. חוות דעת על ybr 250 ?
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 00:21
  5. חוות דעת.
    על ידי רועי כהן בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-06-2015, 15:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO