תוצאות 1 עד 15 מ 34

אשכול: חוות דעת cbr 600 rr

תצוגה בשכבות

  1. #21
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    הבדיקה כמובן נעשית כל טיפול גדול על ידי המוסך שלי,כל מה שאמרתי שזאת בעיה ידועה מבעלי הונדה אחרים שנתקלו בתופעה.
    הטיפולים שלי נעשים לפי הזמן ובדיוק בסדר הנכון תודה רבה,זה ההטבה המעולה בכך שיש לי מוסך שלא מחפש להכניס לי דברים שאני לא צריך והמחירים שלו לעומת מוסכים אחרים ואל תדאג החלקים יחזיקו מעמד,תודה רבה.
    צריכת הדלק היא נורמלית ביותר שוב מבדיקה עם בעלי אופנועים אחרים מאותו דגם, אני לא נוסע בסל"ד נמוך אלא משחק עם הסלד בצורה שונה ובעיר שאני לפעמים לא רואה טעם לעבור את ההילוך הראשון או השני שמסתכם אצלי כמעט ב140 קמ"ש בסל"ד 12-14 ולכן צריכת הדלק הגבוהה, אם הייתי מחפש צריכה נורמלית וחיסכון בכיס בצורה יותר הגיונית לא הייתי מתנייד עם אופנוע סופר ספורט ביומיום שלי שבמיוחד רוב הנסיעות שלי בבוקר מסתכמות בפקקים וברכיבה על השוליים במשך כמעט 20 קילומטר לכל כיון.
    להתייחס לכיוון שסתומים כמו מחלה/תופעה, זה כמו לומר שגם כיוון שרשרת היא מחלה/תופעה.
    אני מתייחס לצריכת הדלק לא בפאן הכלכלי/חסכוני, אלה כמדד נוסף לבדיקה ואומדן של מצב/תקינות
    האופנוע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי jonathan צפיה בהודעה
    2 נק' ברשותכם:
    1. בדיקת מרווח שסתומים במיוחד באופנועי ספורט - מדובר בלפרק חצי אופנוע (פרינגים, מיכל דלק, קרבורטורים/גופי מצערת, אל תתפסו אותי במילה אבל למיטב זכרוני ב r6 צריך לפרק רדיאטור כי איכשהו מפריע בדרך ....). רוב המוסכים "מעגלים" פינות בנק' הזאת.

    2. אופנועי הונדה אין להם אחידות בדיקת מרווח שסתומים vfr יש לו דגמים מסויימים עם אינטרוול של 48 אלף, ל sp2 גם 48 אלף בקיצור זה תלוי דגם. לא בטוח לגבי ה rr.

    3. צריכת דלק - 1:13 נשמע גבוה לכלי 600. לי ה zx היה צורך ברכיבה ממוקדת 1:15 ובסתם מנהלית (מהירה או איטית) 1:18. ה sp צורך 1:12 אבל כאן מדובר באופנוע עם בוכנות 500 סמק ומנוע מכוון לצד הפחות פרקטי. אז שוב לא מדובר במשהו שהוא בהכרח לא בסדר. תערובת עשירה מדי מופיעה בצורה של פלאגים "לחים" שחורים, עם בניה משמעותית של פיח.
    אני רק רמזתי, כשכתבתי "כיוונים לא נכונים" , ואם יש מכונאים שכבר מפרקים חצי אופנוע, הם לא תמיד מקפידים
    לבצע את הבדיקה כאשר המנוע קר.
    הצריכה שציינת, היא אופיינית גם ל-600rr, ברכיבה ספורטיבית 1:15-16 וברכיבה מנהלתית 1:18-19.
    לפעמים צריכה גבוה היא אינדיקציה לתקלה ולפעמים לא. אולי אחד הבעלים הקודמים, פשוט שינה את יחסי העברה...
    וניחושים יכולים להיות לא מעטים, אבל נראה לי שזה מסקרן אותנו יותר מאשר את הבחור.
    נערך לאחרונה על ידי Red Ross; 11-06-2015 בשעה 14:56.

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על ajp pr4
    על ידי yotamy3 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:30
  2. מבקש חוות דעת על GAS GAS 250 4T
    על ידי מאור ש בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-03-2016, 01:47
  3. מבקש חוות דעת על sym maxym 400
    על ידי ninja85 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 20:33
  4. חוות דעת על ybr 250 ?
    על ידי roei daniel בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 01:21
  5. חוות דעת.
    על ידי רועי כהן בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-06-2015, 16:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO