להתייחס לכיוון שסתומים כמו מחלה/תופעה, זה כמו לומר שגם כיוון שרשרת היא מחלה/תופעה.
אני מתייחס לצריכת הדלק לא בפאן הכלכלי/חסכוני, אלה כמדד נוסף לבדיקה ואומדן של מצב/תקינות
האופנוע.
אני רק רמזתי, כשכתבתי "כיוונים לא נכונים"

, ואם יש מכונאים שכבר מפרקים חצי אופנוע, הם לא תמיד מקפידים
לבצע את הבדיקה כאשר המנוע קר.
הצריכה שציינת, היא אופיינית גם ל-600rr, ברכיבה ספורטיבית 1:15-16 וברכיבה מנהלתית 1:18-19.
לפעמים צריכה גבוה היא אינדיקציה לתקלה ולפעמים לא. אולי אחד הבעלים הקודמים, פשוט שינה את יחסי העברה...
וניחושים יכולים להיות לא מעטים, אבל נראה לי שזה מסקרן אותנו יותר מאשר את הבחור.
