ציטוט נכתב במקור על ידי red ross צפיה בהודעה
להתייחס לכיוון שסתומים כמו מחלה/תופעה, זה כמו לומר שגם כיוון שרשרת היא מחלה/תופעה.
אני מתייחס לצריכת הדלק לא בפאן הכלכלי/חסכוני, אלה כמדד נוסף לבדיקה ואומדן של מצב/תקינות
האופנוע.



אני רק רמזתי, כשכתבתי "כיוונים לא נכונים" , ואם יש מכונאים שכבר מפרקים חצי אופנוע, הם לא תמיד מקפידים
לבצע את הבדיקה כאשר המנוע קר.
הצריכה שציינת, היא אופיינית גם ל-600rr, ברכיבה ספורטיבית 1:15-16 וברכיבה מנהלתית 1:18-19.
לפעמים צריכה גבוה היא אינדיקציה לתקלה ולפעמים לא. אולי אחד הבעלים הקודמים, פשוט שינה את יחסי העברה...
וניחושים יכולים להיות לא מעטים, אבל נראה לי שזה מסקרן אותנו יותר מאשר את הבחור.
מסקרן אותכם יותר, כי לא אתם נוסעים על האופנוע שלי או עוקבים אחריי בשביל לראות את אופן הנסיעה שלי, יש הבדל בין להגיב מאחורי מקלדת לבין לבחון את הדברים בפועל במהלך התניידות יומיומית עם האופנוע. לצורך הבהרה, יחסי ההעברה ככל הנראה השתנו עקב כך שיש על האופנוע אגזוז בעל זרימה חופשית ולכן צריכת הדלק יותר מוגברת שכמובן היא מוגזמת לעיתים עקב רכיבה בסל"ד משתנה ולרוב גבוהה, גם בנסיעה מנהלתית שלרוב מסתכמת בכך שברגע שיש קטע כביש ריק אני מגיע ל2xx חצילים וברגע שזה קורה מספר פעמים ביום אז צריכת הדלק עולה, כמו כן אני לא זורק דברים באוויר ובדקתי את הנתון הזה עם עוד בעלי אותו דגם והשווינו רשמים לגבי אופי הנסיעה וצריכת הדלק, לכולם היה את אותו הנתון, כמו כן האופנוע עבר בדיקה מקיפה לפני קנייתו ויישור קו שבו לא נחסך ממנו כלום כולל בדיקה מעמיקה של כל הפרמטרים האפשרים, לכן בקשה ממך אל תשער לפעם הבאה מה מעניין אותי או מה לא לפני ששאלת אותי ישירות,תודה.