מה שאמור להיות רטוב זה הפלאג בפנים.
אם הכובע רטוב, יש לך בעיה אחרת (נזילה של משהו על איזור הפלאג).
שבוע טוב,
לפני יומיים חזרתי מנסיעה והבחנתי שיש דליפה רצינית מאוד בחלק של הרגליים בקטנוע, פתחתי את הפלסטיקה וראיתי שאחד הברגים של המכסה שסתומים פשוט עף (מצאתי אותו בקטנוע), מה שכנראה גרם לדליפה. הבורג אמנם התאים, אבל לא היה מקורי, כנראה שאחד הבעלים בעבר חיפף.
עקב בעיות לפעמים של צניחת טורים וכיבוי בזמן בלימה, החלטתי כבר על הדרך לעשות ניקוי לבית מצערת עם ספריי קרבורטור. ניקיתי, חיברתי חזרה את הצינור והקטנוע מסרב להניע מאז (כשאני מנסה עם המצערת סגורה לגמרי יש מידי פעם רעש של הנעה מהאגזוז והאורות נדלקים, אבל עדיין לא מניע).
חשבתי אולי שהצפתי את המנוע מכל ניסיונות ההנעה..פירקתי את הפלאג עם הכובע והיה נראה שהוא רטוב, אבל לא סגור על זה מאחר ואין לי מפתח פלאגים להוציא אותו ולבחון.
אשמח לחוות דעתכם.
נערך לאחרונה על ידי omer1692; 23-02-2019 בשעה 20:09.
מה שאמור להיות רטוב זה הפלאג בפנים.
אם הכובע רטוב, יש לך בעיה אחרת (נזילה של משהו על איזור הפלאג).
אני יודע. הצצתי לתוך הכובע כי לא יכולתי להוציא את הפלאג. הכובע היה עוד רטוב ושומני בגלל הדליפה מהמכסה, אני מניח.