האופנוע הזה בעייתי עם הקלאץ' שלו. משהו עם המתיחה של הכבל בדרך כלל.
קח אותו למוסך
Z250 שנת 2017, 16 אלף קילומטר
אופנוע לא בן שנתים עדין
נסיע ממשוכות בעיר בפקק בהילוך ראשון מפעילה את הרדיאטור והוא מתחיל ליבוד קשה, בזמן הזה אי אפשר להכניס לניוטרל ואם הצלחת, אי אפשר להכניס לראשון בחזרה צריך שהצליל יפסיק.
מה? ולמה?
האופנוע הזה בעייתי עם הקלאץ' שלו. משהו עם המתיחה של הכבל בדרך כלל.
קח אותו למוסך
כשהם נסעו עליו ההילוכים נכנסו חלק והכל עבד פיקס לא מצאו בעיה אבל אני מרגיש את זה מידי פעם, מה זה יכול להיות?
האופנוע נוסע רגיל על ראשון, פתאום הרדיאטור עובד ואם אתה מכניס לניוטרל קשה להחזיר להילוך ראשון או שני
על פניו אין קשר בין השניים.
ייתכן והאופנוע עובד חם מדי עם שמן שמאבד מתכונותיו בטמפ' גבוהות. (אני מנחש כאן כי זה הדבר היחיד שעולה בדעתי).
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 03-03-2019 בשעה 12:15.
האם הוא נסע על האופנוע ואישר שאכן יש בעיה?
כי יכול להיות שהכלי תקין,
או לחילפין שיש בעיה בקלאץ', אבל בלי קשר לפעולת הוונטה, והקישור הוא רק בתחושה שלך (לפעמים כשנדמה לנו משהו אנחנו נוטים לאנוס את המציאות).
נסע על הכלי ואמר שהכל פיקס, אפילו הולף סט גלגלי שינים ושרשרת, אצלו עבד נהדר, אחרי שיצאתי משם לסיבוב בעיר התנסות, הרגשתי שבהילוך ראשון הנווטה מתחילה לעבוד ואז אם אתה תקוע בפקק על ראשון והכנסת לניוטרל הוא מתקשה להכניס לראשון או שני בחזרה או לעלות מראשון לשני
לדעתי מה שאמרת בקשר לשמן מאוד הגיוני, אחליף שמן תיק תק ונראה אם זה חוזר על עצמו