ההספק של הסטרטר שווה להספק של 30 צופרים שעובדים במקביל.
האם הסטרטר מסתובב מהר ורציף או שהוא עצל?
אחרי רכיבה המצבר טעון והסטרטר יהיה חזק יותר מאשר שיהיה אחרי עמידה
היום בערב כשיצאתי מהעבודה ניסיתי להניע את ה Z250 שלי שנת 2017 והוא לא רצה להניע במשך כדקה, נסיתי מספר פעמים סוף הצלחתי.
פעם ראשונה שזה קורה לי, אחרי שהגעתי הביתה הוא התניע ללא בעיה.
אור עבד, צופר עבר - משמע זה לא המצבר. מה זה יכול להיות ולמה זה קורה בכלי שהוא בן שנה וחצי?
ההספק של הסטרטר שווה להספק של 30 צופרים שעובדים במקביל.
האם הסטרטר מסתובב מהר ורציף או שהוא עצל?
אחרי רכיבה המצבר טעון והסטרטר יהיה חזק יותר מאשר שיהיה אחרי עמידה
האם שמעת את משאבת הדלק נדלקת כשפתחת את הסוויץ?
יש רעש של מנוע חשמלי למשך 2 שניות מרגע הפתיחה
אתה צריך לתפוס את התקלה "על חם"
כרגע אין לך מה לעשות
בכלים חדשים כאשר הסטרטר חזק אבל אין הנעה,זה מעיד שאין הצתה או שדלק לא מגיע למנוע
אני לא יודע אם הכלי עובד על הזרקה או קרבורטור, אתה יודע?