תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: למה לא מוסיפים דירוגים יותר גבוהים למיגונים?

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840

    למה לא מוסיפים דירוגים יותר גבוהים למיגונים?

    משהו שתמיד הציק לי.
    בגדול כל מה שיש זה ce level 1, ce level2.. למה???
    למה הם עוצרים שם?? למה לא לעשות תקן של ce level3 ו4??
    נדמה לי שבסה"כ יש קשר די ליניארי בין עובי המיגון לרמת ההגנה, וסה"כ מיגון שיהיה עבה ב50% ייתן כנראה 50% יותר הגנה.
    אני בשמחה הייתי קונה מעיל עם מיגונים יותר עבים, למען האמת, היה לי אפילו פעם מעיל עם מיגונים כפולים שפרקתי ממעיל אחר אחרי תאונה ובאמת שזה לא היה מציק ברמה מיוחדת או מגושם יותר מדי... וזה עוד כשזה מגן על מגן. מגן יותר עבה אמור להיות הרבה יותר טוב...
    בקיצור מה דעתכם בנושא. נראה לי מטופש שכבר איזה 10-15 שנה אין שום שינוי שם.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דווקא יש שינויים. פשוט לא המציאו תקן בשבילם. מיגון נמדד בכוח לעומת הזמן שהמיגון סופג אותו (הכוח לא תלוי במיגון, לכן זמן הספיגה הוא הפקטור). מיגונים מודרנים מצליחים או להשיג תוצאות יותר טובות, או להשיג את אותן תוצאות בנפח פיזי קטן יותר, או גמיש/נוח יותר.
    כנ"ל לגבי חומרים המשנים את התכונות שלהם באימפקט וכו....

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא יכול לערוך.
    בגדול, אתה צודק שכצרכן אתה צריך לעשות המון מחקר עצמאי כדי לדעת מהם המיגונים הטובים יותר או אילו תכונות יש לכל אחד, בזמן שאם היה עליהם תקן זה היה פשוט.

  4. #4
    אני פחות חושב שמדובר בעובי החומר אלא יותר בהרכב החומר של המיגון.
    לדוגמא 3DO https://www.d3o.com/ חומר גמיש שמתקשה ברגע הפגיעה.
    אני למשל לא מבין למה לא ממשיכים את המיגון מהכתף אל אזור כף היד , אבל אין לזה ממש סוף..
    למה לא מתקדמים ? פיתוח עולה זמן וכסף, יצירת תקנים גם לוקחים זמו וכסף - כך שהתהליך איטי מאוד.

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי קיפיבןקיפוד צפיה בהודעה
    אני פחות חושב שמדובר בעובי החומר אלא יותר בהרכב החומר של המיגון.
    לדוגמא 3DO https://www.d3o.com/ חומר גמיש שמתקשה ברגע הפגיעה.
    אני למשל לא מבין למה לא ממשיכים את המיגון מהכתף אל אזור כף היד , אבל אין לזה ממש סוף..
    למה לא מתקדמים ? פיתוח עולה זמן וכסף, יצירת תקנים גם לוקחים זמו וכסף - כך שהתהליך איטי מאוד.
    זה רעיון לא רע בכלל. לעשות שכבת d3o מתחת למעיל כמו שעושים שכבת גורטקס - כל הגוף ממוגן. החליפה תהיה כבדה ויקרה אבל אני בטוח שיהיו לה קונים - אולי אפילו אני.



  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    כמה אנשים כאן מסובבים עם מיגון מתנפח?
    אולי אני טועה אבל הרושם שקיבלתי היה שמדובר באחוז די קטן למרות שההגנה שהם מספקים היא הרבה מעבר לCE ברמה 2 והמחיר לא בשמיים.

    גם באירופה אין חובה לרכב עם מיגונים כאלה וכמו שאני מבין את זה, התקינה הזו בעיקר נועדה לוודא שאנשים שהחליטו שהם מעוניינים במיגון ונכנסו לחנות במטרה לקנות כזה, יקבלו משהו אפקטיבי ולא ספוג חסר משמעות.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    מיגון מתנפח עדיים מאוד מאוד יקר.
    אנחנו מדברים על 3-4 אלף שקל.. להגידל\לשפר את המיגונים הקיימים יעלה את המחיר בכמה עשרות\קצת מאות שקלים בלחץ להערכתי.
    אז פשוט בגלל חוסר מעוף התחום הזה תקוע במקום 200 שנה.
    במקום שימציאו תקנים חדשים, שחברות ינסו ויאלצו לעמוד בהם כי אף אחד לא יקנה מיגון עם רמות מעפנות כשיש הרבה יותר טוב, אז נשארים תקועים.
    תחשוב שבתקני זיהום האוויר היו עושים את אותו דבר....
    היינו באותו שיט כמו לפני 50 שנה כנראה.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    המחיר לא בשמיים..
    צריך למכור כליה ובן בכור כדי לשלם על מיגון שכזה...
    מעיל עם התקן של אלפיין / דיינז עולה בסביבות עשרת אלפים ש״ח, שלא לדבר על הטיפול התקופתי שעולה כ500 ש״ח
    כשזה יגיע לכיוון 3 או 4 אלף זה יותר הגיוני - ועדיין יקר יחסית לחול..
    יש את הליט וחברים אבל זה גם עדיין די יקר.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רגע...

    הוסטים של הליט עולים בערך 2000 (פלוס/מינוס 200 שקל בהתאם לדגם). אין להם טיפול ומילוי צריך לעלות גרושים. בfc-moto הם עולים אותו דבר בדיוק (450-550 יורו). ברבזילה יש רק את היקר יותר והוא עולה 660 דולר - יותר יקר מבארץ ולזה צריך להוסיף מס.
    מעיל + התקן של אלפינסטארס עולה 6-7 אלף והטיפול הוא אחת לשנתיים. בfc-moto זה עולה אחוזים בודדים פחות (1200 אירו לוסט פלוס 320 אירו למעיל וייפר תואם). ברבזילה זה עולה פחות לפני מס אבל יותר אחרי מס (1150 דולר לוסט ו470 דולר למעיל וייפר תואם - לפני מס).
    המחירים בארץ די זהים למחיר בחו"ל.

    אני לא מוצא כמה אפשר לקבל תמורת בן בכור (ואני מכיר כמה אנשים שהיו מוכנים לתת את שלהם בחינם) אבל רווח ממכירת כליה זה 22.5 אלף דולר:
    https://www.ynet.co.il/articles/0,73...327147,00.html
    ובסכום הזה אפשר לקנות 10 מערכות של אלפיינסטארס.

    כל אחד מתמחר את חלקי הגוף שלו בצורה שונה אבל אני די בטוח שאחרי התאונה כמעט כל אחד כאן היה מוכן להוציא הרבה יותר מ2000 שקל בשביל להחזיר את הריאה למצבה הטרום-מנוקב, שלא לדבר על טראומה לעמוד השדרה.

    לגבי תקנים, המצב של זיהום האויר השתפר רק משום שהתקנים נכפו על היצרנים והצרכנים. היתה חובה, היו איסורים והיו עונשים.
    במקרה הזה, למעט קסדה, אף אחד לא מכריח את הצרכנים ללבוש מיגון בכלל. כל אחד יכול לעלות על אופנוע גם בתחתונים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הליט חבורה של גאונים. מזל שהם לא רושמים "פרטים\מחיר בפרטי".
    רושמים את כל המחירים שלהם באתר בXXX שקלים לחודש במקום מחיר מלא (וגם לא רושמים כמה תשלומים כמובן).
    רק על זה אין סיכוי שאני יקנה מהם. לא סובל את השיטה הזאת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה מעצבן וזה גם די דבילי לדעתי אבל יש להם טלפון, מייל ועמוד בפייס.
    מהצד השני, היבואן של אלפיינסטארס בכלל לא מחזיק אתר ובהצלחה לך למצוא את המוצר של דיאנזה באתר המחורבש של מטרו אביזרים.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אז ככה:
    *מעיל שיהיה מדופן במיגון יהיה כבד וחם
    *מיגון עבה יותר סופג יותר אבל מסרבל יותר וכנראה שכמו הרעיון לדפן מעיל בחומר סופג לא יהיו לזה קונים כי המטרה בציוד לאופנועים זה להיות עם ולהרגיש בלי.
    *ווסטים מתנפחים עם חוט לא נותנים הגנה מלאה ובעצם מתנפחים בזמן התאונה ולא לפניה כמו זה של אלפין סטארס, גם כאן הסירבול של להיות מחובר בחוט לאופנוע מרחיק לקוחות.


    בקיצור על פניו נראה שכריות אוויר על האופנוע ועל הרוכב שעובדות בצורה אוטונומית זה הפיתרון האולטימטיבי שמקיים את ה"להיות עם ולהרגיש בלי"

אשכולות דומים

  1. Ktm נחנק בטורים גבוהים
    על ידי Natnel55555 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-01-2019, 20:10
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 16:00
  3. איך מוסיפים סרט מיוטיוב בהודעות?
    על ידי Jonathan בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 14:36
  4. קימקו ניו דינק טורים גבוהים
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 15:12
  5. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 09:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO