אתה צריך לדייק קצת יותר בדרישות.
כשאתה מדבר על שטח - אלה שבילים מהודקים בלבד, או קצת מעבר?
כביש מהיר - כמה מהר אתה רוצה לנסוע? 120-130 מספיק, או שצריך מעבר?
עד כמה חשובה לך אחזקה פשוטה וזולה?
אם מדובר בכלי יומיומי לכל מטרה, עם יכולת שטח מכובדת - הייתי אומר שה-XTZ660 מוצלח מאוד.
אם אין דרישה לשטח מעבר לקפה בבן-שמן, ויש חשיבות גדולה לעלויות האחזקה וצריכת הדלק - אז הונדות CB500X או NC.
אם מוכנים לפשרה קלה בדלק ובפשטות האחזקה, תמורת שיפור בנוחות - ויסטרום 650. על אותו משקל כנראה יושב גם הטראנסאלפ 700.
הבימר 650 סינגל היה מוצלח, אבל יקר לקניה. הטווינים עוד יותר יקרים.
הכלים האלה זאת "חכמת ההמונים". לפעמים, גם כלים שלא היית מקטלג כאולארואנדרים מצליחים להפתיע. אם לפני שקניתי את הדוקאטי, היו אומרים לי כמה הוא מוצלח כאופנוע יומיומי - לא הייתי מאמין. גם אם היו אומרים לי שהוא אוכל 1/18-1/22 (תלוי במזג האוויר וביד ימין) - גם לא הייתי מאמין.



ציטוט ההודעה בתגובה