אין לך הרבה אפשרויות, יש אופנוען מאומן יש פרוריידינג ויש משה פרחי, בכל מקרה לכל אחד מהם אתה תצטרך אופנוע.
תחפש איזה אינזומה 250 שים לב שיהיה מבעלות פרטית ולא מבית ספר.
Sent from my S60 using Tapatalk
היי שלום לכולם !
צריך עזרה. והרבה.
טוב אז הוצאתי רישיון לא מזמן. טסט ראשון. מזל טוב ווהוו כן כן תודה.
הקטע הוא, שבטסט עצמו, החלקתי עם האופנוע (והיה לי טסט ככ טוב שבכל זאת עברתי), וזה גרם לי לפחד רציני שזה כלי שממש צריך לדעת לשלוט עליו לפני שעולים ונוסעים, ונייהתי מאוד מעורער לגבי כל העניין.
בפוסט שכתבתי כאן לפני בערך חודשיים, כמה חבר'ה אמרו שמומלץ בסוף הרישיון ללכת לאיזשהוא קורס מעמיק יותר שמלמד שליטה נכונה באופנוע.
אז א'. רציתי לשאול מה זה הקורס הזה? האם חובה קורס כזה כדי לדעת לשלוט באופנוע כמו שצריך, או שדרושים רק זמן וניסיון? אם כן, איפה אני עושה קורס כזה, מה מומלץ, מה לא מומלץ, וכו'.
ב'. לחלק הכיפי. אחרי שהלכתי או לא הלכתי לקורס, איזה אופנוע הייתם ממליצים?
איזה אופנוע הייתם ממליצים למי שהרגע סיים רישיון A1, חולה בכללי על אופנועים ומהירות, גר בתא, ומעולם בחייו לא רכב על אופנוע חוץ מבשיעורים כמובן. הא ועם תקציב של עד 12000שח. אמרו לי שCBR250 זה אחלה של דבר להתחלה. מה דעתכם? צריך עזרה. והרבה
המון תודה לכל העוזרים, וגם לאלו ששקלו לעזור ובסוף ויתרו .
אין לך הרבה אפשרויות, יש אופנוען מאומן יש פרוריידינג ויש משה פרחי, בכל מקרה לכל אחד מהם אתה תצטרך אופנוע.
תחפש איזה אינזומה 250 שים לב שיהיה מבעלות פרטית ולא מבית ספר.
Sent from my S60 using Tapatalk
מזל"ט וברוך הבא לעולם הדו גלגלי.
אם הייתה מריץ חיפוש הייתה מוצא לא מעט דיונים בנושא הדרכות ורוכבים מתחילים.
לענייננו נתחיל מהתחלה - החלקות זה חלק בלתי נפרד מהרכיבה ואם זה משהו שהפנמת חשוב שתשמור אותו גם בשלבים שתיצבור ביטחון כי אז מתחילות לרוב הצרות.
ציינת שאתה חובב מהירות אז כאמור כל כלי ספורטיבי במגבלות הרשיון יתן לך מענה עדיף על האינזומה שהוצעה ( בתבונה ) בשירשור מעלי.
המלצתי לך כרוכב מתחיל ללכת על כלי פשוט ועם מה שפחות פלסטיקה עליו ולאחר שתצבור קצת נסיון על הכלי וביטחון אז לצאת לקורס רכיבה בסיסי ( ולהתקדם משם).
אני עשיתי קורס בסיסי מאומן במסגרת העבודה ולמרות שנותיי גיליתי שיש המון דברים שזה שיפר אצלי ( אני רוכב מ1989 על מגוון של כלים ).
חברים שלי עשו אצל פרחי אחדים אוד המליצו ואחרים פחות.
ולבסוף - אם אתה חובב מהירות לך על כלי שיגביל אותך ותצמח משם לאט לאט.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לגבי קורס.
אני ישיתי קורס אחרי הרבה שנים של רכיבה ויש כמה הרגלים קלוקלים שהיה לי מאוד קשה (עד בלתי אפשרי) להפטר מהם בלי אימונים חוזרים ונשנים, ושימוש בכל רכיבה כאימון. עדיין, כמה אינסטינקטים רעים נשארו לי.
אני בהחלט ממליץ לצבור קצת נסיון על האופנוע ובתנועה, אבל לא לחכות יותר מדי ולהשריש הרגלים רעים.
אני לא אומר את זה התלונה כלפייך, אבל איזה בוחן שפוי בדעתו מעביר מישהו טסט אחרי שהוא החליק?
בכל מקרה, כמו שרשמו מעליי, קורס רכיבה.