עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: טיפול גדול בג'וירייד 200 שכשל - למה?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38

    טיפול גדול בג'וירייד 200 שכשל - למה?

    אני וחבר ביצענו טיפול גדול לג'וירייד 200 (החלפת רולים,משולשים,רצועה) לצערי גילינו שהחלקים שרצינו להחליף, שנתנו לנו בחנות, לא התאימו לדגם הנ"ל.
    באמצע התהליך, כשבית הוריאטור פתוח, נאלצנו להחזיר את החלקים הישנים למקומם ולסגור את הוריאטור עד להבאת חלקי החילוף הנכונים.
    מה שלצערי קרה אח"כ זה שהרצועה הישנה נקרעה והרסה את את הצלחת החיצונית וככל הנראה את הקראנק.

    שאלה שלי היא, איך ייתכן שחלקים שהיו כבר בקטנוע גרמו להרס שכזה? כשהכל חוזר למקומו. כל ההברגות, וההחזרה של החלקים למקומם בוצעו בהצלחה.
    לפני שסגרנו את בית הוריאטור התנענו את הקטנוע והכל היה נראה תקין, הרצועה קצת קפצה ונקשה בחלקו התחתון של בית הוריאטור וזה היה נראה נורמלי.
    גם לאחר סיעה הורגש שהקטנוע לא סוחב במהירות מסויימת כפי שהיה סוחב לפני הפתיחה.

    החלקים הישנים הוחזרו והמערכת פשוט קרסה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    באיזה אזור נעשה הנזק לצלחת החיצונית?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    באיזה אזור נעשה הנזק לצלחת החיצונית?
    הצלחת החיצונית נשחקה על הקראנק וכל השיניים שלה נשחקו לגמרי. הקוטר שלה התרחב.
    מה שהסב גם נזק לשיניים של הקראנק שאני לא יודע אם אפשר לתקן כי כל הצלחת החיצונית כיבכול "נמסה" על שיניי הקראנק ויש עליהם חומר כסוף. שאלה אם יש אופציה להשחיז או לגרד את שיניי הקראנק? במצב הנ"ל גם אי אפשר להוציא את הצינור\גליל עליו עוברת הצלחת הפנימית עם הרולים.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הקטנוע לא סוחב לא בגלל החלקים אלא בגלל שלא סגרתם את האום של הקראנק והוא נפתח במהלך העבודה של המנוע.

    אין אפשרות להשחיז את השיניים של הקראנק.
    במצב כזה מחליפים את הקראנק הוא הרוס ולא כדאי לנסות לתקן אותו כי זה לא יעבוד.
    תצטרך גם להחליף גם את הצלחת החיצונית ואת המכסה האחורית של הבית משקולות.
    להבא סגור כמו שצריך.

  5. #5
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    לדעתי הצלחת השתחררה, האום הסוגר חייב לוקטייט וסגירה עם מד מומנט+.
    מנסיון..
    כשהצלחת השתחררה הרצועה נקרעה וכל שאר הנזק.
    ציר הקרנק הוא מפלדה ואני לא מאמין (מקווה) שהתעקם או נפגע.
    את האלומינים שנמרח עליו תנסה להקפיץ עם מקלון עץ/פיבר/פלסטיק ו WD40 עד שהחריצים יהיו נקיים.
    שלח תמונות ובהצלחה.
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הקראנק לא התעקם ולא ניתן לתקן את הציר של הקראנק.
    לא שמים לוקטייט באום המדוברת,חשוב לסגור אותה חזק מספיק.

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הקטנוע לא סוחב לא בגלל החלקים אלא בגלל שלא סגרתם את האום של הקראנק והוא נפתח במהלך העבודה של המנוע.

    אין אפשרות להשחיז את השיניים של הקראנק.
    במצב כזה מחליפים את הקראנק הוא הרוס ולא כדאי לנסות לתקן אותו כי זה לא יעבוד.
    תצטרך גם להחליף גם את הצלחת החיצונית ואת המכסה האחורית של הבית משקולות.
    להבא סגור כמו שצריך.
    האום של הקראנק נסגר עם שתי נקישות על ידי מברגת אימפקט. כך גם הסנדלי סחיבה.
    עם המברגה הזאת ביצעתי כ4 טיפולים באותה השיטה בקטנוע שלי ולא מעולם לא היה כדבר הזה.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כשאתה סוגר את הפולי הקדמי,חשוב לפתוח את הפולי האחורי עד הסוף בעזרת הידיים.
    אחרת אתה מועך את הרצועה בין הצלחות של הפולי הקדמי וזה לא נסגר כמו שצריך.
    כמו כן לפעמים ההברגה פגומה וזה לא מספיק - היה עוד לסגור.
    אין ספק בזה שהאום לא הייתה סגורה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    תצטרך גם להחליף.....את המכסה האחורית של הבית משקולות.
    אם אני זוכר נכון, בג'וירייד השיניים בקראנק הן רק בצלחת החיצונית אז אותה אין צורך.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כשאתה סוגר את הפולי הקדמי,חשוב לפתוח את הפולי האחורי עד הסוף בעזרת הידיים.
    אחרת אתה מועך את הרצועה בין הצלחות של הפולי הקדמי וזה לא נסגר כמו שצריך.
    כמו כן לפעמים ההברגה פגומה וזה לא מספיק - היה עוד לסגור.
    אין ספק בזה שהאום לא הייתה סגורה.
    התהליך כלל את מעיכת הפולי האחורי על מנת שיהיה אפשר להכניס את הרצועה לבפנים כמה שיותר ולאחר מכן שיהיה מקום בפולי הקדמי.
    כאשר שמתי את הצלחת החיצונית וידאתי שהיא מתלבשת במלואה על השיניים של הקראנק ולאחר מכן סגרתי. תהליך שעשיתי כמה וכמה פעמים.
    ואני לא מבין מה השתבש.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    היא לא צריכה להתלבש במלואה על השיניים.
    אתה צריך להגיע למצב שהרצועה משחוררת בין שתי הצלחות של הפולי הקדמי ולא מונעת ממנו להיכנס כשאתה נועל את האום.
    אם וידאת את זה,או שלא נקרת מספיק פעמים,או שההברגה הייתה דפוקה וברגע שפתחת אותה - הרסת אותה\האימפקט שלך היה חלש מידי בשביל להתגבר על סטיה בספירלה (בניגוד לפטיש אוויר למשל) ובעצם לא הגעת לסופה.
    לא כל קטנוע שתטפל בו יהיה במצב שהוא יצא מהמפעל וככל שיעבור יותר ידיים,ככה יש יותר פוטנציאל להפתעות מהסוג הזה.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Marked_One צפיה בהודעה
    כאשר שמתי את הצלחת החיצונית וידאתי שהיא מתלבשת במלואה על השיניים של הקראנק ולאחר מכן סגרתי. תהליך שעשיתי כמה וכמה פעמים.
    ואני לא מבין מה השתבש.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    היא לא צריכה להתלבש במלואה על השיניים.
    אני חושב שהוא מתכוון שלפני הידוק האום הוא וידא שהחריצים של הצלחת יושבים טוב בין החריצים של מוט הקראנק.
    דווקא הגיוני, גם אני עושה ככה תמיד מאז שלפני שנים סגרתי וריאטור של מובי מבלי לוודא שהם יושבים טוב אחד עם השני ואז בסגירת האום נהרסו השיניים של הקראנק.

    פות"ש- אם אתה בטוח כ"כ שסגרת כמו שצריך אז יכול להיות שמה שקרה זה שסגרת יותר מדי והרסת את ההברגה.
    יכול להיות שהיא לא הייתה 100% כבר לפני הטיפול והיא נאחזה בכריכה-כריכה וחצי שנשארו שלמות וכל מה שהיה צריך זה עוד חיזוק אחד עם פטיש אימפקט כדי להרוס את מה שנשאר וברגע שהיה קצת עומס על הפולי הקדמי ההברגה והאום התגרשו.
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    עשיית ילדים גם גורמת לשתיית אלכוהול, בדיוק כמו ששתיית אלכוהול גורמת לעשיית ילדים.

  13. #13
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הקראנק לא התעקם ולא ניתן לתקן את הציר של הקראנק.
    לא שמים לוקטייט באום המדוברת,חשוב לסגור אותה חזק מספיק.
    בכל אופן בימאהה X-max רשום לשים לוקטיט.
    אני אישית לא אוהב פטיש אימפקט, מד מומנט ע"פ הספר.
    אני מגרז את ציר המחליק של קופסאת המשקולות ולכן חשוב לנקות ממש טוב את ההברגה של הקראנק לפני הלוקטיט וסגירת האום של הצלחת.
    תעדכן אותנו מה קורה ו.. תמונות.xx.jpg
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא שמתי לב להוראה הזו (כמו שלא שמתי לוקטייט ואין תלונות).
    פטיש אוויר או אימפקט בגדול לא מומלצים לשום עבודה בקטנוע.
    ביחוד לא על צירים ובטח לא על הציר של הקראנק.

    כדאי לגרז בנדיבות את המרכז של בית המשקולות וגם את האזור שעליו המשולשים מחליקים.
    את הכוורות של המשקולות אני לא מגרז (שבניגוד להוראה).

  15. #15
    Member הסמל האישי של yyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    Tribal-"את הכוורות של המשקולות אני לא מגרז (שבניגוד להוראה). "
    אוו, הגענו לנקודה מעניינת..
    ע"פ ההוראות יש לשים גריז מיוחד/שונה לפלסטיק-אלומיניום.
    אכן רציתי לקנות את המקור ע"פ הספר מימטרו אבל הם לא מוכרים..
    התקשרתי למספר מוסכים ושאלתי אם יש להם וכמובן קבלתי תשובות כמו לשים ווזילין או כל גריז!!
    לבסוף מצאתי גריז מתאים לרולרים ומשולשים של מאלוסי.
    עוד מעט אני אפרסם את התוצאות.. לא רוצה להרוס..
    IF IT HAS WHEELS OR TITS - YOU'RE GONNA HAVE PROBLEMS

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. דאון טאון 300, רעידות ב 6K אחרי טיפול גדול.
    על ידי ModChiP בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 13-04-2018, 11:20
  3. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  4. טיפול - מה עושים וכל כמה זמן? ג'וירייד 125
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-10-2015, 19:49
  5. ג'וירייד רועד בהתחלת נסיעה - לאחר טיפול
    על ידי ktm690smc בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 13:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO