הגישה שלי היא להישאר איתו עד שתהיה תקלה שממש לא יהיה שווה לתקן ואז להשבית אותו..
אני ממש לא מחפש הצדקה להחליף- בדיוק הפוך. מחפש הצדרה להשאיר. אין טעם למכור כלי כזה, במחיר שאקבל עדיף להשאיר אותו.
הרעיון הוא כזה, כשקניתי את הקטנוע, בכל שנה ירד המחירון שלו בכ 10%, אז היות שכבר לא אכפת לי מהמחירון שלו כי אני לא מתכוון למכור אותו, את הפסד של "ירידת הערך" אני משלם על תיקונים.
אתה צודק שזה לא הכי מרגיע לנסוע בכלי כזה..
ה17 קמ הם משולבים, מחצית בבין עירוני ומחצית עירוני.
כבר חשבתי על לקנות 125 יותר חדיש ואז גם להוזיל ביטוח וטיפולים אבל זה לא ככ יעיל...


ציטוט ההודעה בתגובה