ציטוט נכתב במקור על ידי sabreson צפיה בהודעה
יש משהו בדבריך, אבל אני חושב שאם עכשיו הייתי מוכר אותו לחלקים הייתי מקבל עליו אולי 1500שח.
עדיף לי להשקיע 1000 שח ולנסות למכור אותו ב 3500-4500 שח ואז אני יכול לחפש קטנוע בניחותא (אולי אפילו טרייד)
אתה מאוד אופטימי.
אולי אני מגזים, אבל אני באופן אישי לא הייתי קונה קטנוע 250 עם יותר מ-40 אלף ק"מ, לא משנה כמה הוא נראה שמור.
קטנוע 250 עם מעל 100 אלף ק"מ - זה כלי לחלקים מבחינתי (פשוט כי פער המחירים בינו לבין כלי עם 40 אלף קטן אבסולוטית, ומהווה אלפי שקלים בודדדים). אני חושב שכלים עם ק"מ כזה פשוט לא מתחלפים בלוח, ונתקעים שם שנה ויותר.
מכאן - שמחיר ריאלי בשביל למכור בזמן סביר (חודש, נגיד) צריך להיות כ-1000 שקל אם צריך להחליף סלילים, וכ-2500 שקל אחרי ההחלפה.
המסקנה:
1. או לנסוע עוד ואז לזרוק לפח. עדיף לרכוש עוד אחד כזה, ולהשאיר את הפחות טוב מבינהם לחלקים.
2. או למכור, להוסיף עוד עשיריה ולקנות קטנוע בן כמה שנים ועם ק"מ נמוך.