תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: פוקו 500

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    26

    Question פוקו 500

    היי שלום לכולם
    רציתי לקבל חוות דעת על הקטנוע של ג'לריה הפוקו 500
    המטרה נסיעות ארוכות באר שבע מרכז
    רציתי לדעת מחירי אחזקה אף פעם לא היה לי תלת גלגלי
    איכות מוצר ונוכות רכיבה
    האם הוא מתאים ברישיון לדרגת a1
    וכו
    ומה מקילומטרג היא גבוהה שכדאי לקנות כיד שניה או יותר נכון מאיזה קילומטרג' לא לקנות
    או אם נעשה שידרוגים טובים אז מאיזה שנה כדאי לקנות
    תודה מראש לכל העונים

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    הי.

    לא רכבתי על הכלי אבל די חרשתי על מידע בנוגע אליו לפני כמה שנים כי התעניינתי מאוד.
    נתחיל בזה שהכלי לא מתאים ל a1.
    בפול גז עשו עליו מבחן ומאוד התלהבו ממנו מבחינת כלי, תך הסתייגות משמעותית שהמנוע יחסית חלש למשקל העצמי הרטוב שלו ובטח עם רוכב פלוס ציוד. גולשים טענו למהירויות שיוט של 120 קמ"ש בממוצע. איכות מוצר טובה וכן הגימור, מבחינת נוחות זה מתאים יותר לחברה לא ממש גבוהים, תנוחת הישיבה די מקובעת, מיגון רוח מקורי לא להיט.
    עלויות האחזקה מאוד מאוד גבוהות. כמה אלפים טובים כל 10,000 ק"מ. אפשרות להוזיל כמובן באמצעות הזמנת חלקים באיביי.

    מצד שני פקטור בטיחות גבוה מאוד, מראה ייחודי (אני אהבתי).

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    39 כ"ס ומתאים ל-a1.
    המנוע אותו מנוע כמו הנקסוס שעליו אני רוכב אבל 30 קילו כבד יותר.
    ממה שהבנתי, האמינות נהדרת אם אתה מוודא להגיע לטיפולים בזמן, דיברתי עם שמעון מ-cra שמתמחה בפיאג'ו והוא אמר שהוא כלי נפלא והרבה מאוד קטנוע יחסית למחירון.
    39 כ"ס על 250 קילו זה לא הרבה אבל שיוט על 120-130 זה מקובל לחלוטין. המחירון שלהם מצחיק ואני אישית די אוהב את המראה, במיוחד הפנסים מאחור.

  4. #4
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    היה לי פוקו 3 שנים, קטנוע נחמד, קניתי אותו בהתלהבות מה 3 גלגלים, היום לא הייתי קונה שוב.
    המשקל הכבד שלו ממש מציק ולא פעם הוא כמעט נפל לי, במיוחד אם שוכחים לנעול לו את הגלגלים.
    עלות הטיפולים גבוהה מאוד, הוא מצריך החלפת רצועה כל טיפול 10 ומחיר הרצועה הוא שחיטה.
    הוא גם אוכל צמיגים לא קטן ויש לו 3...
    ברמזורים, כל 250 פותח מהר ממך.
    עם שלי עברתי 90 אלף ק"מ ללא שום תקלות אבל טיפלתי בו כמו שעון במוסך מעולה ויקר.
    אם מזניחים אותו, כמו כל קטנוע, הוא יעניש בהתאם.
    אל תסתכל על הקילומטראז', בקש היסטוריית טיפולים.
    הוא ממש זול כמשומש, את שלי קניתי חדש במעל 50k ואחרי שלוש שנים מכרתי ב 10k לאחד שעשה לי טובה...
    בהצלחה.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    19
    מקפיץ

    5 שנים אחרי, כמעט ולא רואים כאלה בכבישים... האם זה אומר שצריך להתרחק מהם ולעבור לmp3 בלבד?

    האם העלויות של הטיפולים ירדו?

    מחפש כלי שיעשה 90 קמ ביום בינעירוני....

    זה או פוקו או mp3 300

    Sent from my HD1903 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי godsfather צפיה בהודעה
    מקפיץ

    5 שנים אחרי, כמעט ולא רואים כאלה בכבישים... האם זה אומר שצריך להתרחק מהם ולעבור לmp3 בלבד?

    האם העלויות של הטיפולים ירדו?

    מחפש כלי שיעשה 90 קמ ביום בינעירוני....

    זה או פוקו או mp3 300

    Sent from my HD1903 using Tapatalk
    זה אומר שגם המעט כלים שנמכרו מהדגם כבר לא נמצאים על הכביש מסיבות כאלה ואחרות.
    לפני 5 שנים בתחום התלת גלגלי לא היה הרבה מבחר אבל היום יש יותר היצע שגם לא "יישחט" אותך במחירי הטיפול וכנראה גם יותר אמינים (MP על סוגיו, טריסיטי, קוואדרו אפילו הנייקן).
    הסיכוי שתמצא פוקו במצה טוב עם קילומטרז' נמוך הוא די אפסי וגם אם כן קח בחשבון שטיפולים שוטפים יהיו בעייתיים (לא בטוח כמה מוסכים כמטפלים בכלי הזה ואם בכלל יש חלקים במלאי) וטיפולי בלת"מ יהיו בעייתיים עוד יותר, ויקרים יותר מלפני 5 שנים ( כי סביר להניח שלפחות חלק מהחלקים המוסך יצטרך להזמין מחו"ל).

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO