ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
היה לי מקרה הפוך של מוסכניק שסגר את הציר האחורי בצורה זהה (מברגת אימפקט פניאומטית) רק בפחות מחצי מהמומנט שהיצרן קבע.
מאז מתחתי אותה בעצמי...
לזכותו, הוא לא היה קונסיסטנטי. כמה חודשים אח"כ החלפתי אצלו צמיג והוא סגר את אותו הציר באותה צורה אבל במומנט תקין.

רק קח בחשבון שהמומנט התקין הוא באיזור ה100NM וזה לא מעט.
אם המפתח היה קצר וישב בזוית אז יכול להיות שהמשקל שלך פשוט לא מספיק, אפילו אם הציר היה סגור לפי הספר.
בעיקרון הברגות של גלגלים באופנועים הונדסו בצורה כזו שהם נסגרות ונפתחות בעזרת כוח פיזי סביר בשטח בעזרת הכלים שבאים עם האופנוע מהמפעל.
באופנועי אדוונצר יש קיט של כלים בסיסיים, הקיט כולל כלים להורדת גלגל קדמי או אחורי בכדי להחליף פנצ'רים, כולל כל המפתחות, ועוד כמה כלים, כמו מפתח לכוונון הבולם הזעזועים האחורי. הכלים מאוד בסיסיים וקטנים (כי הם מאוכסנים מתחת למושב באופנוע ואין שם הרבה מקום), אבל הם אמורים להספיק לגבר ממוצע בכדי להוריד גלגל, במקרה שלי המוסך פשוט נעל את הברגים חזק מידי, מחר אני ייסע (בזחילה) לשם בבוקר כדי שיסדרו לי את השרשרת הרופפת שלי.(ועל הדרך יבקש שהם יסגרו את הברגים בכוח הידיים בלבד)