כולם יודעים שישראלים חאפרים.
בגלל זה כשחיים הכט עשה פרק טכנאים בגרמניה יצא ש ...
רגע,
יצא שבכל העולם, כולם אותו דבר....
למרות שאתה צודק התגובות שלך מתנשאות.
אתה גולש בפורום ישראלי,וכל עוד שאתה כאן,תכבד את הכותבים.
אם לא נאה להוד מעלתו שגר באירופה ויודע הכי טוב הוא מוזמן לדלג על הגלישה בפורום הזה.
כולם יודעים שישראלים חאפרים.
בגלל זה כשחיים הכט עשה פרק טכנאים בגרמניה יצא ש ...
רגע,
יצא שבכל העולם, כולם אותו דבר....
לפני כמה זמן יצא לי לעבור בפנצ'ריה (חיפשתי פנימיות של טרקטור/משאית לאיזו פבריקציה).
במהלך החיפושים בג'אנקיה, נתקלתי בדליים מלאים בגוז'ונים שבורים ואומי גוז'ונים טחונים.
מניח שכשאמת המידה לחיזוק אומים היא "הכי חזק שהפטיש נותן", זה מה שקורה.
ומי שימצא פנצ'ריית רכבים או מוסך שסוגרים אומי גלגלים עם מומנט,
יקבל ממני מתנה נחשקת.
אם הם היו סוגרים עם היד הייתי מביא להם מתנה נחשקת. הם קורעים את הגוז'ונים עם פטיש אוויר.
אגב,
השבוע,
במוסך יבואן,
מכונאי (מנהל המחלקה), עשה את אותו דבר על הציר האחורי של האופנוע שלי.
אני מתאר לעצמי שאם אתה מקפץ על המפתח כשאתה שוקל 100 קילו זה לא בדיוק מה שהיצרן תכנן.
בנוגע לגף רכב, אני מתאר לעצמי שהם הגדילו לעשות והביאו אחד ששוקל 120 קילו.
אני ראיתי בעיניים שלי איך שוברים גוזון של דימקס עם המפתח המקורי של הרכב כשניסו להחליף גלגל.
רכב חדש -אולי היה שנתיים על הכביש ונסע נסיעות מנהלתיות.
כנראה שילוב של פטיש אוויר בהחלפה האחרונה ושל חייל עם עודף מוטיבציה.
כמה גרמנים ראית שנכנסים עם דושימושי לשטח עם ציוד תיקון קל כמו פנימיות,כפות,כלי עבודה? כאן יותר נפוץ וכאן אם רוכב רוצה לסדר בעצמו את האופנוע שלו,אסור לו לסמוך על המוסך.