אני לא בקיא בדגמים הנוכחים באולמות התצוגה.
* ה dr650 עם שינוי יחסי העברה (לטובת כביש)
* ה ktm690r (למרות שאם אתה עמוס בתיקים תהיה לך בעיה לתדלק)
* ה xt660r (אבל לך תמצא כזה, אז תתפשר על ה z במקום ה r)
* ה f650 או הפגאסו
אסביר את הכוונה - אופנוע שיכול לרכב בכביש ובשטח, בעיר להשתחל בפקקים ובכביש המהיר לא להרגיש חנוק, לבד ובהרכבה, אולר שוויצרי אם נאמר.
הראשון שעולה לי לראש זה ה-KLR650 של קוואסאקי, אבל אותו לא מייבאים לכאן. איזה אופנוע נחשב לדעתכם ל-All Rounder הטוב ביותר בארץ?
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
אני לא בקיא בדגמים הנוכחים באולמות התצוגה.
* ה dr650 עם שינוי יחסי העברה (לטובת כביש)
* ה ktm690r (למרות שאם אתה עמוס בתיקים תהיה לך בעיה לתדלק)
* ה xt660r (אבל לך תמצא כזה, אז תתפשר על ה z במקום ה r)
* ה f650 או הפגאסו
ה-F700gs מעולה למה שתיארת. לומר שהוא הכי טוב? ממש לא בטוח, אבל ללא ספק זה אופנוע שיודע לעשות הכל.
אם הדגש יותר על שטח אז אולי האפריקה טווין.
אתה צריך לדייק קצת יותר בדרישות.
כשאתה מדבר על שטח - אלה שבילים מהודקים בלבד, או קצת מעבר?
כביש מהיר - כמה מהר אתה רוצה לנסוע? 120-130 מספיק, או שצריך מעבר?
עד כמה חשובה לך אחזקה פשוטה וזולה?
אם מדובר בכלי יומיומי לכל מטרה, עם יכולת שטח מכובדת - הייתי אומר שה-XTZ660 מוצלח מאוד.
אם אין דרישה לשטח מעבר לקפה בבן-שמן, ויש חשיבות גדולה לעלויות האחזקה וצריכת הדלק - אז הונדות CB500X או NC.
אם מוכנים לפשרה קלה בדלק ובפשטות האחזקה, תמורת שיפור בנוחות - ויסטרום 650. על אותו משקל כנראה יושב גם הטראנסאלפ 700.
הבימר 650 סינגל היה מוצלח, אבל יקר לקניה. הטווינים עוד יותר יקרים.
הכלים האלה זאת "חכמת ההמונים". לפעמים, גם כלים שלא היית מקטלג כאולארואנדרים מצליחים להפתיע. אם לפני שקניתי את הדוקאטי, היו אומרים לי כמה הוא מוצלח כאופנוע יומיומי - לא הייתי מאמין. גם אם היו אומרים לי שהוא אוכל 1/18-1/22 (תלוי במזג האוויר וביד ימין) - גם לא הייתי מאמין.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
שאלת על הטוב ביותר ... (לפחות לדעתי ) . . .
GS1200 ADV
כלי שמאפשר גם וגם, היה לי את ה 1100 , בדיעבד יכול לומר שזה ה-כלי ... מבחינת אמינות, תגובת מנוע, תנוחת ישיבה וכו' .
נותן אפשרות כניסה לשטח ( במקרה שלי זה רק שטח קליל וזה רק בגללי ולא בגלל יכולות הכלי).
מניח שגם ה KTM נחנו באותן תכונות . . .
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
סינגלים לא מבריקים בבינעירוני.
אולי הxtz, אותו לא ניסיתי.
לשאר די נגמר האוויר בבינעירוני.
טווין בעל נפח 600-700 סמק ששוקל 150 יבש עוד לא המציאו,אולי הטנרה החדש יעשה את המהפך.
אני רואה את האפריקה טווין (החדש) כמועמד אדיאילי לתואר המולטיטול.
אומנם לא מכיר את הכלי מעבר לסיבוב קצרצר, אך מכסה את כל הסעיפים שהתייחסת אליהם.
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
עברתי לאפריקה טווין חדש אחרי dr650.
בכביש, אין ספק שהאפריקה מצוין, מספיק גבוה וצר כדי לא להרגיש מגושם מדי בעיר ומספיק חזק בכביש מהיר, סך הכל - בכביש ממש לא מרגיש פשרה. אפילו מצוין ליומיומי (רוכב כ50 קמ יומי הרוב עירוני/פקוק).
בשטח, בקטעים טכניים (כשאתה לא סופר מיומן) קשה יותר איתו לעומת כלים כמו הdr, שגם הוא לא בדיוק צרצר קליל.
אבל זה אני, רכבתי בכמה הזדמנויות בקבוצות של אפריקה, הרבה רוכבים מגיעים איתו לרמת שליטה בשטח שזה פשוט מאלף. אולי זה גם נובע מרקע הרוכבים שבוחרים בכלי הזה, הרבה פעמים אלה רוכבי שטח במקור. לפחות אלה בקבוצות הרכיבה...
רוצה לומר - זה כלי שטח מצוין, אבל לא כלי ללמוד עליו את התחום. אם רכשת אותו כשאתה כבר מיומן דייך, תיהנה ממנו מאוד גם בשטח.
חכו לKTM ADVENTURE 790, זה הולך להיות הMULTI TOOL האולטימטיבי
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב