ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
אני מניח שנאור שההבנה שלו ב-BMW לוקה בחסר, פשוט מפחד ואפשר באמת להתחבר לזה.

לקחת 180 אלף ש"ח ומכונה משוכללת ולהיכנס איתה לצרות בשטח צריך להיות ממש בן אדם מיוחד.

אבל אני מניח שהאמת נמצאת אי שם באמצע, כמתחילים בשבילים מתונים וטיולי מדבר על שבילי טנקים
עושים קורס מקצועי אחד או שתיים בסופו של דבר כל אחד ידע להעמיד לעצמו את הגבול שלו.

כן העבירות של הבהמה היקרה הזאת, טובה משל הורסיס שיקיא כל מה שהוא יכול בשבילים שהבימר יחצה
בלי להבין על מה המהומה, כן מי שלא מעניין אותו מה קורה אחרי 220 קמ"ש אבל אוהב כביש מגוהץ ותחת
מפונק יתחבר, כן יהיו כאלה שלא יגרדו את ה15% יכולת של האופנוע הזה אבל יכולים להרשות לעצמם אותו
ונהנים ממנו 150% מבלי לקחת אותו לשום מקום. לקנות רכב אספנות בסכומים מגוחכים ולשים בסלון זה
בסדר ולקנות אופנוע יקר לטיולים קלים לא?

בעלי הג'יפים העירוניים שבכל יום א' מתייצבים במוסך למקצה תיקונים אחרי סופ"ש במדבר יותר טוב?

אני לא יודע איזה פח זבל יש לנאור אבל גם אני רוצה פח כזה...
לנאור לא רק ההבנה לוקה בחסר. גם הכיס. וגם המיילג' (ניסיון). לצורך הדיון.
בשנות התשעים העליזות כל שליחי גוש דאנס רכבו על ווספות. כולם פה אחד היללו את ה"כלי שלא נגמר"
עד שלנאור היתה אחת או שתיים.. החלום ושיברו.

אדוונצ'ר.

הבחור בסירטון השתחרר מהצבא, קנה KLR בכמה דולרים ועשה את דרום אמריקה.
ואז הוא עבר לבימר. נאור אישית מאד מתחבר לתובנות שלו (אשר די היו ידועות מראש)

רן.
ברגע שאופנוע הופך מכלי עבודה לסמל סטטוס כמו שעון צלילה, או ג'יפ - אתה מבין שהדיון מסתיים פה, כן?
ואנחנו, הגברים המסוקסים על הכלים החבוטים (שאשכרה עושים אדוונצ'ר ולא מדברים) חייבים להוקיע בבוז את סמל הסטטוס הזה.
ובמיוחד בפורום אופנועים.


לנאור יש גבבת ברזלים שכיום רק לוקחת אותו למכולת וחזרה. לצערו.