בגדול,
ההוראות של היצרן הן ברירת מחדל שתלויה בהרבה גורמים.
לחץ אוויר בצמיג (למשל) נקבע ע"י יצרן הצמיג, בהתאם למשקל על הצמיג (פעם הצלחתי להגיע לחלק מהטבלאות באינטרנט. לא מצליח לשחזר את זה).
לכן יצרני האופנוע רושמים לחץ אוויר ממוצע לרוכב ממוצע.
לא תלוש לרכב עם לחצי אוויר שונים, למטרות ובתנאים מסוימים אבל כאן אתה לחלוטין תלוי במקצועיות של הממליץ.
ומכאן השאלה: מי הוא אותו מכונאי? מה הרקע שלו, ועל סמך מה הוא ממליץ לשנות?
אצלי למשל, לחץ האוויר לרוכב בודד, או בהרכבה, רשום אותו דבר. מה שמראה, שהיצרן מתפשר.
לגבי מתיחת שרשרת,
בד"כ לא רשום מספר אחד, אלא טווח מסוים.
(לפעמים יש רישום חלקי על המזלג, ופירוט יותר טוב בספר הרכב).


ציטוט ההודעה בתגובה